Hakutulokset

1. M

Gesslein swift tai baby jogger mini city

Kysyppä jos täältä löytyisi: http://www.minimaraton.fi/epages/AJP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/09042006-133869/Categories/Lis%C3%A4varusteet
  2. M

Gesslein swift tai baby jogger mini city

Meillä on nyt olleet nuo Baby jogger City Minit pari viikkoa ja olen tosi tyytyväinen! Kasaantuvat helposti yhdellä kädellä kiskaisemalla, ovat kevyet, menevät pieneen tilaan (ja vielä pienempään jos nappaa pyörät irti), selkänojan saa säädettyä ja aurinkoläppä suojaa hyvin sekä ovat hyvät ja...
  3. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Kukkaiskeiju! Me tullaan ainakin! Ajellaan sinne varmaan vaunuilla niin ei tukita teidän pihaa:) Sun ei ois pitäny kertoa koko euromarketin alesta, nyt kävi tuhlaus ahistamaan.. Mutta tuli sieltä ihan hyviä ostoksia :D Mäkin ostin se punaisen pölynimurin oottamaan..
  4. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Tervetuloa uusille! Ja paljon kiitoksia Nessulle pikkujouluista, kivaa oli ja hyvin mielin pääsi kotiinkin kun täällä oli mukavan rauhallista :) Joulu lähestyy uhkaavaa vauhtia ja pitäisi aloittaa pyykinpesu ja pakkaaminen Itä-Suomen reissua varten, ollaan varmaankin vähintään puolitoista...
  5. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Laralle jaksamista :hug: Itsekkin olen joskus miettiny auttaisikohan ne kirkasvalolamput mutta ei ole tullut sellaista hommattua kun maksaavatkin ihan kivasti.. Pitää toivoa, että lunta tulisi äkkiä maahan niin olisi vähän valosampaa.. Ei tämä munkaan suosikkivuodenaika ole, pimeys ei oikein tee...
  6. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Syyskaisla, me ollaan pojan kanssa käyty syksy MLL:n järjestämässä muskarissa täällä Palokassa. On ollut ihan mukavaa ja aika edullistakin moneen muuhun muskariin verrattuna, muistaakseni 45 ? Palokan MLL:n jäsenille. Luulisin, että keskustassakin on vaikka mitä muskaritoimintaa:)
  7. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Nessu, jos ennätät laittamaan osoitteen niin me voitas Mandyn ja lasten kanssa tulla kaffelle?
  8. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Hei ja tervetuloa uusille! Täällä ollaan sairastettu flunssaa koko perheen voimin ja ite olen vieläkin vähän pihalla vaikka tänään ei kuumetta enää ole ollutkaan.. :( Oltiin viime viikonloppuna sukujuhlissa Itä-Suomessa ja vähän vajaasta 50 vieraasta n. 15 henkeä oli saanut juhlamuistoksi...
  9. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Hepparallaa taas pitkästä aikaa! Nepsuselle onnittelut neidin ryömimisestä, siitä taittaa tulla melkoinen vauhtihirmu :) Kukkis, hirveä lasku! Varmaan pyörtyisin jos kolahtaisi omasta postiluukusta sellainen.. Ja vähän omiakin kuulumisia. Meidän pikkuherralla oli 4 kk neuvola, pituutta...
  10. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Kiitos kahvittelijoille! Päivät menee paljon mukavammin kun on juttuseuraa =)
  11. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Kiva nähdä teitä muutaman tunnin päästä! Mulla on viimeinen siivoustsemppaus menossa :laugh: Harmi, ettei Nessu pääsekkään tulemaan :( Joku toinen kerta sitten. Ja Outiko: ei tarvitse mitään erityistä tuoda, pientä purtavaa olen hommannut, tosin niitä mokkapaloja ei ole luvassa, teinkin...
  12. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Heipähei! Jos olen pysynyt laskuissa niin meille on ylihuomenna tulossa Lara, Nepsunen, Mandor, Nessu, Mandy, Eeva ja Kukkaiskeiju ja ehkä Halinalle ja Outiko. Jos joku puuttuu tai ei ole saanut osoitetta niin ilmoittakaa!Hyvä, kun tulee vieraita niin saa edes joskus siivottua :D Kaikille...
  13. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Saapi tulla niin monen lapsen kanssa kun haluaa, koitetaan mahtua meidän kolmioon =) Laitan teille osoitteen!
  14. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Hei vaan ja tervetuloa uudet kirjoittelijat! Pikkujouluihin ilmoittaudun minäkin! Ajattelin keitellä täällä meillä Palokassa ensi viikon keskiviikkona 11 maissa kahvia ja jos oikein hyvin käy niin saattaapi olla mokkapalojakin tarjolla, seura on tervetullutta :) Voidaan vaikka samalla...
  15. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Lauantaista: olen tulossa jos ei tule mitään ihmeempää. Kiva nähdä teitä! Oliko muuten ajasta puhetta vai enkö vaan huomannut? Lara, me ollaan oltu siinä MLL:n odottajien ja vauvojen kahvilassa Peukaloisessa, kerran kävin siellä Touhulan puolella ja totesin, että meille oli siellä vähän...
  16. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Nepsunen mä haluun ainakin mukaan! Jihuu, ilta aikuisten seurassa, kuulostaa kivalta! Meidän pikkuherra täyttää tänään 3 kk :heart: Neuvolan mitat olivat 6390g ja 62,2 cm =)
  17. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Meilläpä käännyttiin tänään ekaa kertaa masulta selälleen, jihuu!! Ja minä en nähnyt, kyllä harmittaa! :( Isä raportoi tapahtuneesta.. Ja muuten, täällä Palokassa MLL järjestää toimintaa vähän pienemmille touhuilijoille ja odottajille vauvakahvila Peukaloisessa ja isommille lapsille...
  18. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Täällähän on käynyt vilkas keskustelu sitten viime lukemisen jälkeen.. Jos Laran tapaamiseen huomenna vielä mahtuu mukaan niin tulisin mielelläni? :D Himppupikkusen myöhäinen ilmottautuminen.. Tultiin tänään viimeisellä kotiin Savon reissulta. Pojalle tuli nimeksi Rasmus :heart: Nyt on...
  19. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Mandylle laitettu yv:tä! Meillä masuvaivoihin auttoi "myllytäminen". Vauvan masua hierottiin varovasti ja sitten on käännelty ja väännelty pikkuista eri päin ja pidelty sylissä "istumassa" niin että vauvan jalat on koukussa ja niistä pidetään varovasti kiinni ja kun niitä vauva yrittää...
  20. M

Jyvässeudun äidit vol. 2

Nepsunen me voistais ehkä tulla tapaamiseen jos saadaan ryöstettyä mieheltä auto ja pikku-ukkelilla ei ole samanlainen kiukkupäivä kun tänään.. Häntä näyttäisi kovasti väsyttävän mutta ei malta nukkua ja sitten kiukuttaa :| Ihan pakko kehua täälläkin.. Kyllä JVA:lla on mukavaa asua, olen...

Yhteistyössä