Gesslein swift tai baby jogger mini city

Hei!

Meiltä löytyy baby joggerin city minit. =) Hirveesti käyttökokemuksia en osaa sanoa vielä, kun odotellaan käyttäjää. Mutta tähän mennessä olen ollut tosi tyytyväinen niihin, mitä niitä olen pyöritellyt. Ihastuin niiden keveyteen ja siihen, että menevät pieneen kasaan, kun matkustellaan paljon. Myös pitkä kuomu on plussaa. Meillä on Gracon kaukalo, jonka saa adapterilla noihin rattaisiin kiinni. On tosi kätevä ja helppo. Lastentarvikkeessahan noi maksaa noin 350?. Mä tilasin Turusta Baby Ozista noi rattaat, maksoin satasen vähemmän.

Meillä on nyt olleet nuo Baby jogger City Minit pari viikkoa ja olen tosi tyytyväinen! Kasaantuvat helposti yhdellä kädellä kiskaisemalla, ovat kevyet, menevät pieneen tilaan (ja vielä pienempään jos nappaa pyörät irti), selkänojan saa säädettyä ja aurinkoläppä suojaa hyvin sekä ovat hyvät ja kevyet työntää! Aikaisemmin meillä on ollut matkarattaina Gracon ikivanhat rattaat, jotka vievät kontistä hirveästi tilaa ja sitten Quinny Zappit mutta ne olivat hidas kasata eikä selkänoja säätynyt mininkään..

Jos City Mineistä pitäisi huonoja puolia etsiä, niin niihin joutuu ostamaan lähes kaikki varusteet erillään jos niitä haluaa ja osaa on vähän kai vaikea saadakin. Mutta parhaat matkarattaat ovat mitä olen koskaan kokeillut :)

Meillä on ollut Babyjogger City minit nyt pari kuukautta käytössä yksivuotiaalla. Ovat todella hyvät. Tosin kokemusta muista matkarattaista ei ole.

Menevät pieneen kasaan helposti yhdellä kädellä nostamalla. Etenkin pääkaupunkiseudun busseissa todella kätevää! Kyytiin mahtuu aina, vaikka bussissa olisi jo valmiiksi kahdet vaunut. Lapsi syliin ja rattaat kasaan.

Rattaat liikkuvat kevyesti ja niissä on hyvä nukkua päiväunia kun menevät kokonaan makuuasentoon. Sadesuojana ollaan käytetty ihan tavallista marketista ostettua vaunujen sadesuojaa, on toiminut ainakin tähän asti ihan riittävästi.

Yhteistyössä