Hakutulokset

  1. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Onnea uusille vauvautuneille :flower: :flower: :flower: Meillä vauva-arki sujuu hyvin, lapsi on rauhallinen nukkuja. Nukkuisi koko ajan... Painoa mulle tuli n. 11kg ja vielä on jäljellä 5kg. Laskusuunnassa ollaan kyllä =) Ja kärvistelijöille kovasti voimia. Odotin itse jouluvauvaa...
  2. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Meille syntyi ihana, pieni poika eilen klo 5.40. Mitat 3660g ja 50cm. Sitä ne kivut tiesi... Kotona ollaan jo, palaan myöhemmin taas. Onnea myös kaikille vauvan saaneille, luen pinoja myöhemmin... :flower:
  3. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Supistaa muutaman minuutin välein, välillä vähän harvemmin. Verta vuotaa vessassa käynnin yhteydessä, ei lorisemalla, mutta ihan kirkasta ja selkeästi kuitenkin. Vielä katsellaan kotosalla kuitenkin. Kipu ihan hallittavissa, mutta josko meille pikkuinen lähiaikoina jo tulisi... :heart...
  4. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Täällä vähän supistelee, kipeästikin. Äsken vessassa paperiin jäi isohko rusehtavanpunainen limaklöntti... :/ Sisely 39+2
  5. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    haltialle suuret onnittelut pienen pojan syntymän johdosta :flower: Pienenpientä edistystä tapahtuu täälläkin, suppailuja on tullut vähitellen lisää. Kivuttomia, mutta kuitenkin. Oletan, että parin viikon sisällä pikkuinen tulee viimein meillekin :heart: Sisely 39+1
  6. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    No jo on ohjeissa eroja eri sairaaloissa... :o Shoppailemaan ollaan lähdössä ja sitten jumppaa - vähän meinaa jumppatahti jo hidastua. Siinä mielessä pikkuinen voisi jo syntyäkin, mutta muuten yhäkin ainakin viikon verran odottelisin. Vielä ei ole tarpeeksi tukala olo, jotta haluaisi ne...
  7. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Jorvin sairaalan sivuilla sanotaan lapsiveden menosta - ja siis sairaalaan synnyttämään lähtemisestä - näin: "Kun lapsivesi menee. Sinulla ei kuitenkaan ole kiire. Mikäli raskautesi on ollut säännöllinen ja lapsiveden väri on kirkasta/vaaleanpunaista, eivätkä supistukset ole kivuliaita, voit...
  8. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Neuvolakuulumisia täältäkin. Eli rv:t 38+5: sf 35cm (-0,5cm) paino +450g/viikko (ja se edellinen mittaus oli yli kilon yläkantissa, jos muistatte viime viikkoisen kauhusijaisen eli nyt oltiin reilusti sen alle, kuten arvasin..) paineet ok, jopa vähän laskeneet sikiön syke 140 ja tiukka rt...
  9. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Hehheh, mullekin tuli tänään ensimmäinen "joko" -puhelu... :laugh: Juu en näillä viikoilla ole ennenkään synnyttänyt, joten kyllä hymyilytti. Muutamia kipeitä supistuksia on ollut, mutta muutamia vaan. Hyvin jakselen yhä, mutta vähän enemmän kyllä masusta haluaisin luopua eiliseen...
  10. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    meemee, mulla siis toissapäivänä oli rv 38+2 ja vauvan painoarvio silloin 3,4kg. Eikä mun mielestä (eikä lääkärinkään) mikään jätti. Joten ole ihan huoleti vaan, mukavaa, että asiaa kuitenkin kontrolloidaan. Itse ostin vauvalle sekä Liberoa että Pampersia, paketit molempaa. Ja jätin suosiolla...
  11. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Onnea Santeriina :flower: :flower: Saatiinhan se poikajoukkokin alulle =)
  12. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Äitipolilla käyty. Vauva painoksi saatiin ultratessa 3,4kg, viikot nyt 38+2. Painoarvio la:n tietämissä on 3,7 - 3,8kg. Uusi käynti ensi viikolla, suunniteltiin mahdollista kalvojen puhkaisua, jos edistystä tapahtunut. Nyt kohdunkaulaa oli jäljellä 3cm ja kohdunsuu oli sormelle auki. Lääkärin...
  13. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    firesunille suuret onnittelut :flower: Mullakaan ei mikään kummempi kiire ole päästä synnyttämään, ihan hyvin tässä vielä odottelee. Viikkojakaan ei kuitenkaan ole vielä kuin 38+1, joten se laskettu aikakin on vielä edessä. Kyllä se sieltä ajallaan. Huomenna polikäynti ja siellä...
  14. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Kiitos Myräkälle valaisusta. Noin se taitaa mennä :)
  15. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Juu ei kerro paikkojen kypsyminen/kypsymättömyys välttämättä mitään mistään. Mulla ollut välillä paikat ihan valmiina jo viikolla 37 ja silti vauva tullut vasta rv 41+. Kokemusta myös siitä, että päivällä paikat olleet vielä "hieman epäkypsät" ja vauva silti syntynyt sen saman vuorokauden...
  16. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Keltaisesta limasta... mulla sitä on tullut jo useampi viikko. Ei siis välttämättä enteile mitään, ainakaan pikaista lähtöä. Tänään maha on kovettunut kovaksi palloksi vähän väliä ja olo ollut aika huono - voimaton ja öllöttävä. Koivunkäpy, mulla kans vauva tuntunut alakautta jo useamman...
  17. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Moi tytöt. Mä en kyllä vielä ole lähdössä synyttämään, vaikka täällä tuntuu kovasti olevan sellaista ilmassa. Välillä suppailee ja pikkuinen on vähentänyt liikkumistaankin selvästi - tilanahtautta uskoisin. Juuri nyt hirmuinen hikka. Mulla kun on synnytykset olleet tosi nopeita, niin vain...
  18. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Onnea kovasti Jisse78 pienen tytön syntymän johdosta :heart: Sisely 37+4
  19. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Onnea leppis pienestä tytöstä!!! Upea suoritus :heart: Ja iso kiitos tänne tulleesta hb -infosta :flower: Sitä ajattelinkin, että ei tämä omani nyt niin motkottamisen arvoinen ollut...
  20. S

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Jessie, täysin sama juttu mulla. Mua häiritsee muiden vauvojen kitinät (sen oman toki myös), kaikki ovien kolinat ja muut. Ja jotenkin tuntuu siltä, että häiriin muiden unia. Ja oma nukkuminen on vaikeaa, on vaikea nukahtaa niissä hormonihöyryissä. En todellakaan odota sairaala-aikaa innolla. Ja...

Yhteistyössä