Hakutulokset

1. V

Vau-kirjan abc-sarja?

Itse en tykännyt sarjasta. Tarinat oli huonoja. Tilasin sen esittelykirjapaketin jälkeen, mutta palautin sitten jo seuraavan ja lopetin. Mielummin ostan kunnon satukirjoja lapselle esim. jotain opettavaisempaa satua ja kirjaimet voi helposti opetella muutenkin. Meillä 5v osaa kirjoittaa kaikki...
  2. V

hurlumhei-arkea,mikä avuksi...

Meillä kanssa pojat 4v ja 2v. yhdessä ovat todella välillä riehakkaita ja villejä ja tekevät "tuhmuuksia". Minä olen huomannut, että se auttaa, kun käy panemassa jonkun leikin, pelin alulle. rakentelee hetken legoilla poikien kanssa tai on autoleikissä mukana. Ostan paljon myös tarkoituksella...
  3. V

Mitä lahjaksi 5-vuotiaalle?

Tuo on hyvä idea, mutta hän sai sellaisen juuri joululahjaksi. Mutta tuon tapaisia ideoita juuri kaipasin. Muita vastaavia tulisiko kenellekään mieleen?
  4. V

Mitä lahjaksi 5-vuotiaalle?

hei, Mielellään kivoja ehdotuksia 5-vuotiaan lahjaksi. Leluja on jo aika paljon enkä haluaisi varsinaisesti tavaramäärää kasvattaa. Tietysti jotain uutta ja erilaista voisi ostaakin. Kirjoja on paljon, lautapelejä myös. Kiitos, jos joku keksii jotain.
  5. V

Kirjaimien puuttuminen puheessa 4,5v

Minä kyllä itse pyytäisin lähetettä ajoissa. Jonotusta kuitenkin on, pahimmassa tapauksessa puoli vuotta. Jos asia korjaantuu ennen aikaa niin ajan voi perua. Jos yksi kerta riittää, puheterapeutti sanoo, ettei ole huolissaan niin sitten on huolettomampi olo. Mutta kyllä kuulostaa siltä, että...
  6. V

viettekö lapset hoitoon, jos olette itse sairaslomalla?

Totta kai vien! Just oli itsellä influenssa ja maksasin sängyssä viikon! Mitä järkeä lasten olisi ollut kotona; hoitamassa äitiä vai?
  7. V

Hmph! Päiväkodista lähettävät kotiin liian köykäisin perustein!

Itse asiassa useasti kokemusta, että on soitettu "turhaan". Mutta en ole koskaan arvostellut. vaikea hoitajan tuntea lasta tarkemmin. Kyllä se välillä on ottanut pattiin töistä lähteä, mutta lapsen parasta kai ajatellaan.
  8. V

Mistä kissa pääkaupunkiseudulla?

Hei, Mistä kissan saisi pääkaupunkiseudulla? Olen nähnyt rotukissoista ilmoituksia, mutta hinnat on aika päätähuimaavia esim. useissa 100 euroissa. Käsittääkseni kissoja saa ihan ilmaiseksikin? Hesyn sivuilla kävin jo katsomassa, mutta heillä monet kissat ovat taas hieman luonnevikaisia ja...
  9. V

Mitä ihmettä mä teen väärin?

Meillä on välissä samanlaista. 4v ja 2v uhmaavat ja kiukuttelevat ja jos itse menee mukaan; on pahalla tuulella, huutaa ja jakaa rangaistuksia (jäähyjä) niin kierre on valmis. Olen huomannut, että kun olen itse hyvällä tuulella: nukun riittävästi, on jonkin verran omaa aikaa; jaksan paremmin...
  10. V

Kirjeenvaihtoon?

Hei Haluaisin kirjekaverin, joka kirjoittaisi kaikenlaisista asioista. Itsellä on kaksi alle 5v lasta ja asun pääkaupunkisedulla. Olen työelämässä. Harrastuksia ja mielenkiintoa on monenlaisiin juttuihin. Haluaisin kirjoittaa pitkiä kirjeitä ja perusteellisesti. Ei siis "pelkkää yksipuolista...

Yhteistyössä