Hakutulokset

  1. Longchamp

    Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

    Luultavasti kyllä ,mutta normaalipainoin tulee helpommin rakaaksi kuin muutaman ylimääräisen kilon omaava. Se ei tosin ollut tämän ketjun pointti? Luulempa kun miehet iskee naisia baarista niin ne ei ekana ajattele "tuo se näyttää hyvälle lisääntyjälle" vaan "tuo se on sutjakka sängyssä"
  2. Longchamp

    Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

    Minulle todella lihava on ihminen jonka BMI oli yli 30 eli merkittävä ylipaino. Itsekkin olen sellainen ollut.
  3. Longchamp

    Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

    Ehkäpä kirjoitin provosoivan otsikon ;)
  4. Longchamp

    Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

    Tässä vielä tästä url]http://kaksplus.fi/keskustelu/t1233823,75#m18298680url] ketjusta poimittu kuva
  5. Longchamp

    Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella lihavia ihmisiä?

    Minä en rehellisesti ymmärrä tätä fat pride- ajattelua tai sitä, että ollaan ylpeitä isoja tyttöjä ( BBW ). Mielestäni ihmisen pitäisi olla ylpeä itsestään ei läskeistään tai siitä minkä muotoinen vartalo on. Todellisen itsehyväksynnän pitäisi tulla jotai muuta kautta kun vartalon perusteella...
  6. Longchamp

    Onko tällainen äiti huono mielestänne?

    Nojoo en teidäkkään, mutta mamut harvemmin hyppii sängystä sänkyyn ja hankkii lapsia eri miehille. Tietty onhan näitä tummia suomalasiakin nykyään joten voi olla väärässäkin :xmas:
  7. Longchamp

    Joulu menu

    No ainakin kaviaaria sellaisena jouluherkkuna, juustoja, pähkinäkuorrotettua kinkkua laatikoita ja sitten jälkiruoaksi teen guinness-suklaakakkua :p
  8. Longchamp

    Onko tällainen äiti huono mielestänne?

    Kuulostaa valkoiselle roskaväelle.
  9. Longchamp

    Vihaan miestäni, syvästi

    Voimia ap:lle eroon! Tuli vaan itsellekkin tuosta tekstistä mieleen, että tuo mies alkaa 100% varmasti ahdistella sua ja heittäytyy hankalaksi kun eroatte joten vanhempiesi luona olisit luultavasti alkuun paremmin turvassa.
  10. Longchamp

    Läskin sulattajat viikko 14

    Mulla on lapsesta asti ollu sairasvakuutus jossa on 0-omavastuu..
  11. Longchamp

    Pullea=naisellinen?

    Jännä kun tällä palstalla aine meuhkataan ettei naisellisuus ole kiinni ulkonäöstä kun puhutaan korkokengistä,vaatteista,meikkaamisesta ja laittatumisesta ( itsensä huolehtimisesta) mutta yhtäkkiä muodot ja läskimakkarat tekevätkin naisen? Mä olen nyt ihan sekaisin... :o
  12. Longchamp

    Läskin sulattajat viikko 14

    jotain alkaen 5000? Mun vakuutusyhtiö itseasassa maksaa ton mun leikkauksen kokonaan koska mulla on ollu ton ihomassan takia nyt 5 tulehdusta tuolla makkaran alla. Tuo ihopoimu hautoo tuota alavatsaa niin pahasti joten mun ei tarvitse maksaa itse mitään \o/
  13. Longchamp

    Vaatekokosi, pituutesi

    182cm ja vaatekoko yläosa 42/40 ja alaosa 46/44
  14. Longchamp

    Miltä kuulostaa, jos mies sanoo, ettei voisi seurustella yli 160 senttisen ja yli 50 kiloa painavan naisen kanssa?

    Varmaan aika vähäinen valinnanvara.. mut omapahan on asiansa. Oman korvaan kuulostaa ns. "pikkutyttökompleksille" eli naisen pitää olla pieni ja siro , että itse tuntee olevansa se alfauros.
  15. Longchamp

    Miksi jotkut palstalaiset ihannoivat todella laihoja ihmisiä?

    Itse ihannoin ihan terveitä laihoja ihmisiä. Mielestäni ylipaino ei ole terveellistä ja vaikka kuinka hyväksyisi läskinsä niin kyseessä on syöt liikaa= olet läski kun taas alipainossa taas on kyse liian vähäisestä syömisestä..ei sekään terveellistä ole. Itse haluaisin olla jotain BMI 21-24 ja...
  16. Longchamp

    Läskin sulattajat viikko 14

    Pahoitteluni etten ole muutamaan viikkoon käynnyt palstalla enkä ketjussa on tässä ollut vaikka minkälaista polemiikkia :ashamed: Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 89,5kg....-4,3kg Meikäkäinen siis alitti seuraavan tasaluvun joka oli tavoiteessa alittaa jouluun mennessä ja olen ihan...
  17. Longchamp

    Läskin sulattajat viikko 7

    Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 93,8kg....-0,7kg
  18. Longchamp

    Läskin sulattajat viikko 6

    Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 94,5kg....-3,4kg Yaay! Menin alle 95 kg! Tosin tuossa on kahden viikon pudotus mutta silti... 90 kilon markkeri lähestyy.
  19. Longchamp

    Läskin sulattajat viikko 4

    Joo pelkkää miinusta!! ;) Mun tavoite on tällä saraa 80kg ja siitä sitten aijon jossain vaiheessa spurtata 70kg. Mutta siis sanoisin tavoitteekseni 80kg. Mun seuraava välitavoite on 90kg jonne on vielä 6,9 kg matkaa..se olisi tarkoitus tavoittaa jouluksi. :p

Yhteistyössä