Pullea=naisellinen?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
makunsa kullakin
Ei kulje käsikädessä pulleus ja naisellisuus. Olen ollut langanlaiha ja pulleakin, mutta aina on naiselliseksi kehuttu. Taitaa olla jostain muusta kiinni enemmän kuin siitä lihasta luitten päällä.
 
kolmen äiti
Mun mielestä esim. Halle Berryllä on täydellinen vartalo, urheilullinen, muodokas (x-mallinen kroppa), silti naisellinen. Nää edellisten kuvien naiset on liian pyöreitä mun makuun. Laiha ei ole kaunis, mutta sporttinen ja kiinteä kroppa on.

Jännä muuten, että yleensä ylipainoisten mielestä ylipainoinen on kaunis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja makunsa kullakin:
Ei kulje käsikädessä pulleus ja naisellisuus. Olen ollut langanlaiha ja pulleakin, mutta aina on naiselliseksi kehuttu. Taitaa olla jostain muusta kiinni enemmän kuin siitä lihasta luitten päällä.
kyllä se näin menee :wave:
 
Jännä kun tällä palstalla aine meuhkataan ettei naisellisuus ole kiinni ulkonäöstä kun puhutaan korkokengistä,vaatteista,meikkaamisesta ja laittatumisesta ( itsensä huolehtimisesta) mutta yhtäkkiä muodot ja läskimakkarat tekevätkin naisen? Mä olen nyt ihan sekaisin... :eek:
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Jännä kun tällä palstalla aine meuhkataan ettei naisellisuus ole kiinni ulkonäöstä kun puhutaan korkokengistä,vaatteista,meikkaamisesta ja laittatumisesta ( itsensä huolehtimisesta) mutta yhtäkkiä muodot ja läskimakkarat tekevätkin naisen? Mä olen nyt ihan sekaisin... :eek:
No...niinpä ;=)
 
jou
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Jännä muuten, että yleensä ylipainoisten mielestä ylipainoinen on kaunis...
Tottumus kysymys. Monilla kavereilla, jotka seurustelee pulleamman naisen kanssa, äiti on myös pulleampi. En usko, että tässä on mitään muuta ihmeellistä takana kuin se, että on tottunut pulleampiin eikä se ole negatiivinen asia.
 
kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja jou:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Jännä muuten, että yleensä ylipainoisten mielestä ylipainoinen on kaunis...
Tottumus kysymys. Monilla kavereilla, jotka seurustelee pulleamman naisen kanssa, äiti on myös pulleampi. En usko, että tässä on mitään muuta ihmeellistä takana kuin se, että on tottunut pulleampiin eikä se ole negatiivinen asia.
Isokokoinen voi olla naisellinen, se on totta. Omaa silmää miellyttää silti normaalivartalo enemmän. Ehkä sen takia, että oon aina ollut sporttinen. Ja toivon että siippakin on. Joo, mutta nyt meni jo aiheen ohi..
 

Yhteistyössä