Pullea=naisellinen?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
niinpä..ei kaikki pulleat ole todellakaan naisellisia..itse kuulun tuohon ryhmään jolla tuota ylimäärästä rasvaa löytyy ja olen kokenut itseni aina naiselliseksi olin sitten tän painoinen tai silloin aikanaan reilu 55 kiloinen..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Kuka niin on sanonut? Mä olen aina ajatellut ja ymmärtänyt että muodokas=naisellinen. Ja muodot ei ole yhtä kuin pullea.
sirkka sanoo siksi pullea koska on kade. Hän on ite kuin tuulen kusema ruohonvarsi.

On nyt suuttnut sille joka noin sanoi. (häntä ärsyttää ettei hänen yhteen kolisemat luut ole naiselliset)
 
vieras
en tiiä muuta, mut mä en ole tippaakaan naisellinen ja mun painoindeksi on siinä 18 paikkeilla. näytän lähinnä pikkupojalta. inhoan myös yli kaiken permanentteja, hameita, sukkahousuja ja rakennekynsiä, että en kai mä hirveän naisellinen ole. onkohan mun mies muuten homo kun musta tykkää? :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Kuka niin on sanonut? Mä olen aina ajatellut ja ymmärtänyt että muodokas=naisellinen. Ja muodot ei ole yhtä kuin pullea.
sirkka sanoo siksi pullea koska on kade. Hän on ite kuin tuulen kusema ruohonvarsi.

On nyt suuttnut sille joka noin sanoi. (häntä ärsyttää ettei hänen yhteen kolisemat luut ole naiselliset)
No olipas ystävällisesti sanottu...


(mutta linkkiä kiitos... :whistle: )
 
jaah
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Kuka niin on sanonut? Mä olen aina ajatellut ja ymmärtänyt että muodokas=naisellinen. Ja muodot ei ole yhtä kuin pullea.
Njaa ehkä se pullea on helposti rinnastettavissa sitten muodokkaksi.
Niin tai sit se on joku lohduke pulleille "joo mut ei noi sun makkarat haittaa, sähän oot naisellinen ku sul muotoja (lue:mistä ottaa kii)" ?

Ja kai se nyt katsojastakin on kiinni. Kyllä mun mies musta tykkää vaikka oonki vähän pullee, ja kai se mua naisellisenaki pitää :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaah:
Kuka niin on sanonut? Mä olen aina ajatellut ja ymmärtänyt että muodokas=naisellinen. Ja muodot ei ole yhtä kuin pullea.
Peesi tähän.
Kai se liittyy siihen lisääntymisviettiin. On kai tutkittu, että ainakin alitajuisesti monet miehet viehättyy leveästä lantiosta (ns. synnyttäjän lantio). Ja kai rinnatkin on jokin viite hedelmällisyyteen, ennenhän niitä pidettiin merkkinä hyvästä hedelmällisyydestä. Vrt. hedelmällisyysjumalattaret ym.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiiä muuta, mut mä en ole tippaakaan naisellinen ja mun painoindeksi on siinä 18 paikkeilla. näytän lähinnä pikkupojalta. inhoan myös yli kaiken permanentteja, hameita, sukkahousuja ja rakennekynsiä, että en kai mä hirveän naisellinen ole. onkohan mun mies muuten homo kun musta tykkää? :p
Mutta mun mielestä naisellisuus ei ole sitä, että pitäisi vetää päälleen inhoamiaan vaatekappaleita ja esittää jotain tietynlaista.
 
jaah
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mä en oikein ymmärrä, miksi naisen pitäisi olla muodokas ollakseen naisellinen. Musta se on kaikkea muuta se naisellisuus.
No mutta kun naiseksi mielletään henkilö, jolla on rinnat ja lantio. Kai se sit on joku vallitseva ajatus, että sellainen on naisellinen jolla ne sit tosiaan on vähän korostetummasti.

Ei naisen TARTTE olla yhtään mitään mitä ei halua. Ja minkäs muodoilleen voi, jotku on tasaisempia ku toiset ja ihailijoita löytyy jokaiselle.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Naisellinen tervehtii ihanaa luukasaa :wave: :D
:D :D :wave:
Mutta en mä ole luukasa. Mulla on pehmeä maha ja peppu. :saint: Rinnattomuuden tunnustan täysin.
Enkä ole siitä sun pulleudesta ihan samaa mieltä. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiiä muuta, mut mä en ole tippaakaan naisellinen ja mun painoindeksi on siinä 18 paikkeilla. näytän lähinnä pikkupojalta. inhoan myös yli kaiken permanentteja, hameita, sukkahousuja ja rakennekynsiä, että en kai mä hirveän naisellinen ole. onkohan mun mies muuten homo kun musta tykkää? :p
Mutta mun mielestä naisellisuus ei ole sitä, että pitäisi vetää päälleen inhoamiaan vaatekappaleita ja esittää jotain tietynlaista.
niin, eipä kai. mutta mä olen kyllä mieleltänikin kaikkea muuta kuin naisellinen. löydän jutunjuurta helpommin miesten kanssa ja varsinkin ventovieraiden naisten kanssa olen kuin tikkku paskassa. en vaan osaa sitä perusnaisellista kommunikointia enkä jaksa innostua niistä asioista, mistä ainakin 70% naisista innostuu.

mistähän se naisellisuus ja miehekkyys sitten oikein muodostuu?
 

Yhteistyössä