Pullea=naisellinen?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiiä muuta, mut mä en ole tippaakaan naisellinen ja mun painoindeksi on siinä 18 paikkeilla. näytän lähinnä pikkupojalta. inhoan myös yli kaiken permanentteja, hameita, sukkahousuja ja rakennekynsiä, että en kai mä hirveän naisellinen ole. onkohan mun mies muuten homo kun musta tykkää? :p
Mutta mun mielestä naisellisuus ei ole sitä, että pitäisi vetää päälleen inhoamiaan vaatekappaleita ja esittää jotain tietynlaista.
niin, eipä kai. mutta mä olen kyllä mieleltänikin kaikkea muuta kuin naisellinen. löydän jutunjuurta helpommin miesten kanssa ja varsinkin ventovieraiden naisten kanssa olen kuin tikkku paskassa. en vaan osaa sitä perusnaisellista kommunikointia enkä jaksa innostua niistä asioista, mistä ainakin 70% naisista innostuu.

mistähän se naisellisuus ja miehekkyys sitten oikein muodostuu?
:eek: Mitä tuo on?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla:
Minusta naisellisuus on kiinni muista seikoista, kun painosta tai tissien koosta.
Näin. Naiseus on ihan ensimmäiseksi korvien välissä, jos ei itse pidä itseään naisellisena niin ei pidä sitten kukaan muukaan. Aika monenkin asian kohdalla se menee näin.
Ja lisäisin vielä, että yhtä paljon pieni ja sirpakka on naisellista kuin muodokas ja rehevä. Ainakin minusta.
 
vieras
No, jos pulleudeksi määritellään naisvartalo joka on normaalipainon ylärajoilla ja jossa on perse, tissit ja vähän vatsaa niin kyllä, se on naisellista ja kiinnostavaa
 
vaimoke
Ei se noin ole. Pullea ja muodokas on mielestäni eriasia, ja muodokkuus on mielestäni naisellista, ylipainossa ja lihavuudessa ei ole mitään naisellista. Mutta on monia muitakin juttuja jotka tekee naisesta naisellisen (mun mielestän siis :D ): muhkeat huulet, pitkät hiukset, sellainen höpsömäisyys joissain asioissa, rinnat ja peppu (oli sitten kuinka pienet tai isot tahansa, niin mä tykkään kuitenkin, vaikken lesbo ookkaan ), viehkeys ja ennenkaikkea itsetunto on osa naisellisuuden muodostumista.


Ja se on aina katsojan silmissä mikä on kaunista ja mikä ei, mikä on naisellista ja mikä ei.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tässäpä yksi tunnetuimmista hedelmällisyysfigureita, olkaa hyvät:
Monet miehet näyttää kyllä nykyisin tolta.
Aiiih, mikä virtuaalinen puukonisku monen miehen selkään :LOL:
No siis ihan jotkut vaan... mietin kyllä, että jos äkkiä poistaisin koko kommentin, mutta en sitten viitsinyt. :ashamed: Minusta tuo ihanne kertoo ajasta, jolloin ruokaa ei ehkä ollut riittävästi, jolloin alipainoisten naisten raskaaksitulo oli vaikeampaa.
 
vaimoke
Korjaan vielä sen verran että esim. bb-anna ei ole mielestäni ylipainoinen tai lihava, hän on minusta naisellinen, muodokas. Ei ehkä kaunein vartalo, mutta onhan se selkeästi viehättävä nainen.
 
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle: ja aikuisikää mulla on takana yli 20 vuotta joten jonkin sortin tuntuma asiaan on B)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
en tiiä muuta, mut mä en ole tippaakaan naisellinen ja mun painoindeksi on siinä 18 paikkeilla. näytän lähinnä pikkupojalta. inhoan myös yli kaiken permanentteja, hameita, sukkahousuja ja rakennekynsiä, että en kai mä hirveän naisellinen ole. onkohan mun mies muuten homo kun musta tykkää? :p
Mutta mun mielestä naisellisuus ei ole sitä, että pitäisi vetää päälleen inhoamiaan vaatekappaleita ja esittää jotain tietynlaista.
niin, eipä kai. mutta mä olen kyllä mieleltänikin kaikkea muuta kuin naisellinen. löydän jutunjuurta helpommin miesten kanssa ja varsinkin ventovieraiden naisten kanssa olen kuin tikkku paskassa. en vaan osaa sitä perusnaisellista kommunikointia enkä jaksa innostua niistä asioista, mistä ainakin 70% naisista innostuu.

mistähän se naisellisuus ja miehekkyys sitten oikein muodostuu?
:eek: Mitä tuo on?
:D varmaan ihan mun omassa päässäni tämä... mutta monet (en sano kaikki ) naiset on semmosia hössöttäjiä, tykkäävät hirveästi analysoida kaikkea ja kaikkia, täytyy ymmärtää ja tulkita loputtomiin ja etsiä tarkoitusperiä... naiset on musta monimutkasia ihan rasittavuuteen asti ja vaikeaselkoisia. jos vaikka loukkaantuu niin ei sanota suoraan vaan haudotaan asiaa vaikka vuosi ja sitten heitetään se silmille jossain sopivassa tilanteessa... miehet on enempi semmonen yksisuuntainen katu: helppoa ja selkeetä kommunikaatiota, joo tarkottaa joo ja ei tarkottaa ei eikä tulkittavaa juuri jää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle: ja aikuisikää mulla on takana yli 20 vuotta joten jonkin sortin tuntuma asiaan on B)
Mä oon 176 ja nyt n. 65kg. Kaikki muut miehet tuntuu tykkäävän et nyt on paree, mut mies on antanut ymmärtää et tykkäs enemmän kun olin n. 53kg... Joskus oon ollut 46kg :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tässäpä yksi tunnetuimmista hedelmällisyysfigureita, olkaa hyvät:
Monet miehet näyttää kyllä nykyisin tolta.
Aiiih, mikä virtuaalinen puukonisku monen miehen selkään :LOL:
No siis ihan jotkut vaan... mietin kyllä, että jos äkkiä poistaisin koko kommentin, mutta en sitten viitsinyt. :ashamed: Minusta tuo ihanne kertoo ajasta, jolloin ruokaa ei ehkä ollut riittävästi, jolloin alipainoisten naisten raskaaksitulo oli vaikeampaa.
Siltä ajaltahan se tulee, totta. Mutta ihminen muuttuu kovin hitaasti. Tuo patsas on vain reilut 20 000 v vanha, ei mies siinä ajassa juurikaan muutu :xmas: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle: ja aikuisikää mulla on takana yli 20 vuotta joten jonkin sortin tuntuma asiaan on B)
Etkai sä enää 48kg paina :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle: ja aikuisikää mulla on takana yli 20 vuotta joten jonkin sortin tuntuma asiaan on B)
Mä oon 176 ja nyt n. 65kg. Kaikki muut miehet tuntuu tykkäävän et nyt on paree, mut mies on antanut ymmärtää et tykkäs enemmän kun olin n. 53kg... Joskus oon ollut 46kg :D
No kummasta tykkäät itse enemmän?





 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle:
Mä uskon tähän myös. Teinipojat haluaa laihan, isotissisen ja pienipyllyisen. Aikuisia miehiä kiinnostaa normaalivartaloinen/vähän pehmeä vartalo, vähän isompi pylly ja niillä tisseilläkään ei ole niin väliä kunhan ne mielellään on. :D

Mun mies on kovin huolissaan mun painosta välillä. Taitaisi tykätä musta pari kiloa pehmeämpänä enemmän. Ei onnistu. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle: ja aikuisikää mulla on takana yli 20 vuotta joten jonkin sortin tuntuma asiaan on B)
Mä oon 176 ja nyt n. 65kg. Kaikki muut miehet tuntuu tykkäävän et nyt on paree, mut mies on antanut ymmärtää et tykkäs enemmän kun olin n. 53kg... Joskus oon ollut 46kg :D
No kummasta tykkäät itse enemmän?
Rehellisesti sanottuna mulla on punkero-olo :snotty: Pitäs taas jaksaa liikkua, niin paino tippuis heti sen 10 kg :saint: 46 kiloon en sentään enää halua, aika komeita kuvia musta siltä ajalta :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle: ja aikuisikää mulla on takana yli 20 vuotta joten jonkin sortin tuntuma asiaan on B)
Etkai sä enää 48kg paina :eek:
En onneks :D

Mä haluisin painaa 65-68kg, siinä on kiinniotettavaa sopivasti ;) nyt sitä on inasen enemmän :snotty:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Mä oon 171cm pitkä ja aikuisiällä mun paino on ollut 48-78 kilon välillä ja voin vain sanoa, että miesten mieleen on pyöreämpi/pehmeämpi versio :whistle: ja aikuisikää mulla on takana yli 20 vuotta joten jonkin sortin tuntuma asiaan on B)
Etkai sä enää 48kg paina :eek:
En onneks :D

Mä haluisin painaa 65-68kg, siinä on kiinniotettavaa sopivasti ;) nyt sitä on inasen enemmän :snotty:
Meinasin vaan et mun sisko on samanpituinen kuin sä ja painaa about 55kg ja on laiha,et sitä ei haittais jos tulisi muutama kilo lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Tässäpä yksi tunnetuimmista hedelmällisyysfigureista, olkaa hyvät:


Tällaiseen perustuu jokin alkukantainen ajatus naisellisesta naisesta.
Jep. Eiköhän se juonna juurensa juuri tuonne muinaiseen historiaan, miksi pulleus ja naisellisuus liitetetään vieläkin yhteen.
Vieläkin käsittääkseni löytyy kulttuureita joissa lihava nainen yhdistetään hedelmällisyyteen. Muinoin kun lihavuus tarkoitti sitä että nainen sai tarpeeksi ravintoa. Ja se taas yhdistettiin lisääntymiskykyyn. Ilman ruokaa kun ei selviä hengissä.
Itse ajattelen että naisellisuus on korvienvälissä. Eikä kaikki naiset ole todellakaan naisellisia. Mutta sillä taas ei ole mitään tekemistä vartalonmuodon kanssa.
Antiikin veistoksissa naisilla oli usein leveät lanteet, kapeahko vyötärö, pyöreät reidet ja melko pienet ja kiinteät rinnat. Joten oisko kuitenkin ne rinnat jo silloin olleet enemmänkin miesten viihdyttämistä varten, eikä lasten ruokintaa? Poikkeuksena tämä hedelmällisyyspatsas...
 
Itse tykkään semmoisista, rehevistä, rintavista ja persevistä naisista. Sellaisen kanssa lemmiskely on jotain uskomattoman ihanaa :p :p
Laihat, pienirintaset ja lanteettomat naiset ei taas iske muhun yhtään. niissä vaan ei ole mun silmiin mitään seksiä. Mies jakaa mun kanssa tän naisihanteen, onneksi :D
Ehkä vielä saadaan tollanen ihana, naisellinen nainen meille leikkikaveriksi :whistle: :p
 
Turkilmas
Mun silmään liian hoikka ja liian lihava ei oo niitä kaikkein parhaimman näköisiä. Esim. se tv-kokki (Nigella jotain) on mielestäni taivaallisen upea ja kaunis ja JUST oikeen kokoinen. Lihava (kuten itse) harvemmin omistaa mitään selkeästi erotettuja muotoja ja laihalla niitä ei ole. Kyllä mä miellän myös sellaisen pehmeän pyöreyden naiselliseksi ja itse henk. kohtaisestikin näytän parhaimmalta normaalipainon ylärajalla (eli 175 cm ja 70-75kg). Ja sinne onkin matkaa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Mun silmään liian hoikka ja liian lihava ei oo niitä kaikkein parhaimman näköisiä. Esim. se tv-kokki (Nigella jotain) on mielestäni taivaallisen upea ja kaunis ja JUST oikeen kokoinen. Lihava (kuten itse) harvemmin omistaa mitään selkeästi erotettuja muotoja ja laihalla niitä ei ole. Kyllä mä miellän myös sellaisen pehmeän pyöreyden naiselliseksi ja itse henk. kohtaisestikin näytän parhaimmalta normaalipainon ylärajalla (eli 175 cm ja 70-75kg). Ja sinne onkin matkaa... :D
Nigella on todella naisellinen ja kaunis.

 

Yhteistyössä