Vaatekokosi, pituutesi

  • Viestiketjun aloittaja Galluppia
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Jopas täältä nyt muka löytyy paljon 34-36 kokoisia. Eikös suomalaiset ole keskimäärin kuitenkin koko 38-40. Taitaa näiltä vastaajilta tippua koko tai pari vastauksesta.
SAma kuin siinä että jos lääkäri kysyy et montas kaljaa se potilas juo niin sen saa aina vähintään kaksi-jopa nelinkertaistaa eli minkähän kokoisia nää tän ketjun 34 kokoiset oikeesti on :whistle:
No miksiköhän joku valehtelisi kokonsa jossain keskustelupalstalla. :headwall:

Ehkäpä ketjun vastaukset johtuvat siitä, että huomattavasti pyöreämmät ihmiset eivät niin mielellään vastaa tällaisiin ketjuihin.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Jopas täältä nyt muka löytyy paljon 34-36 kokoisia. Eikös suomalaiset ole keskimäärin kuitenkin koko 38-40. Taitaa näiltä vastaajilta tippua koko tai pari vastauksesta.
SAma kuin siinä että jos lääkäri kysyy et montas kaljaa se potilas juo niin sen saa aina vähintään kaksi-jopa nelinkertaistaa eli minkähän kokoisia nää tän ketjun 34 kokoiset oikeesti on :whistle:
No miksiköhän joku valehtelisi kokonsa jossain keskustelupalstalla. :headwall:

Ehkäpä ketjun vastaukset johtuvat siitä, että huomattavasti pyöreämmät ihmiset eivät niin mielellään vastaa tällaisiin ketjuihin.
Luulen kans näin. On varmasti helpompi vastata, ku vaatekoko ei ole mikään ongelma. Ja palstan tapaan: jos joku asia on hyvin, se on vale. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Jopas täältä nyt muka löytyy paljon 34-36 kokoisia. Eikös suomalaiset ole keskimäärin kuitenkin koko 38-40. Taitaa näiltä vastaajilta tippua koko tai pari vastauksesta.
SAma kuin siinä että jos lääkäri kysyy et montas kaljaa se potilas juo niin sen saa aina vähintään kaksi-jopa nelinkertaistaa eli minkähän kokoisia nää tän ketjun 34 kokoiset oikeesti on :whistle:
Niin kukaanhan ei voi oikeasti olla kokoa 34. Kaikki äidithän on automaattisesti jotain kokoa 40-46. Kun se synnytys jättää jäljet ja silleen..
Joo, tosiaan..eiku niin unohinkin et käytän ranskan koossa 40!!! hah haa :kieh: petato/potato :wave:
 
sdfkjhsad
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
34-36, 166cm
Helvetti, mää jo säikähdin. Mä jo ajattelin, että olet kolauttanut pääsi, kun et ole tälle päivälle vielä ehtinyt mainostaa vartaloasi. Se hieman huojensi, että pystyit kuitenkin puolustamaan ulkonevien häpyhuultesi oikeutta vapaaseen nautintoon, rakas M _ _ _ _ !
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
167cm, koko 38 (paino 58kg)
miten voi olla? mä olen 158cm ja 63kg, mun päälle menee hyvin koko 36....
No miten voi olla, että mä saan painaa maksimissaan jonkun 55kg että mulle menee 36 housut? :D Ja pituutta tuo sama 158cm. Kroppatyyppejä on monia.

Tällä hetkellä painoa on liikaa, vaatekokona vaatteesta/valmistajasta jne. riippuen 36-40, S-M.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
167cm, koko 38 (paino 58kg)
miten voi olla? mä olen 158cm ja 63kg, mun päälle menee hyvin koko 36....
No miten voi olla, että mä saan painaa maksimissaan jonkun 55kg että mulle menee 36 housut? :D Ja pituutta tuo sama 158cm. Kroppatyyppejä on monia.
Se läski kertyy eri paikkoihin eri ihmisillä. Ite ihan normaalipainonen mutta silti vyötärö 86cm eli liikaa, mulla kun kertyy vatsaan kaikki.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
167cm, koko 38 (paino 58kg)
miten voi olla? mä olen 158cm ja 63kg, mun päälle menee hyvin koko 36....
Mä taas ihmettelen tätä! Olen samanpituinen kuin sinä eli 158cm ja painan 55-57kg mutta vaatekoko on 36-38, tosi monissa tuo 38 kun pienempi kiristää etenkin rinnoista vaikken ole erityisne rintava (Bkuppi) ja myös lantiolta...

Ollaan ilmeisesti niin eri mallisia me naiset... :)

 

Yhteistyössä