Läskin sulattajat viikko 14

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
As if..............................163cm.......LP 81,0kg....NYT 75,4kg....

Bad Virgin.....................164cm.......LP 92,0kg....NYT 88,3kg....

Hedona........................169cm.......LP 74,9kg.........................UUSI

Hellga...........................178cm.......LP 76,6kg....NYT 76,0kg....-0,6kg

Isopyllypupu.................169cm......LP 120,0kg...NYT 96,1kg....-0,4kg

Juuei (05/09)................161cm.......LP 82,0kg....NYT 68,0Kg....-0,4kg

Kaukaahyvännäkönen..168cm.......LP 89,0kg....NYT 89,0kg....

KerroTokiLisää..............165cm.......LP 79,9kg....NYT 75,7kg....-1,9kg

Kilu09............................164cm......LP 67,0kg....NYT 64,0kg....

Kyy (27.10)...................162cm.......LP 86,3kg....NYT 85,7kg....

Longchamp...................182 cm......LP 124 kg....NYT 89,5kg....-4,3kg

Miia82............................161cm......LP 90,7kg.........................

Minnäi............................160 cm.....LP 69,0kg.....NYT 67,2kg....-1,0kg

Musupulla......................166cm......LP 86,7kg.....NYT 81,2kg....+-0kg

Olemisen riemu.............154cm.......LP 61,5kg.....NYT 55,8kg....-0,9kg

Pullunkainen..................169cm......LP 84,0kg.....NYT 77,9kg....

Raffeli.............................177cm.....LP 106,2kg...NYT 104,1kg...

Reettara.........................178cm.....LP 114,1kg.........................UUSI

Teenlitku........................165cm.... LP 96,0kg.....NYT 77,5kg....+-0kg

terapian tarpeessa.......alk.12.10......................NYT -1,8kg....

Ticky..............................175cm......LP 95,9kg....NYT 95,3kg.....-0,6kg

Timppa (08/09)..............173cm.....LP 86,3kg.....NYT 70,6kg....-0,8kg

Tuhmahauva..................173 cm....LP 102,2kg...NYT 94,7kg....

Turkilmas......................175 cm....LP 110,0kg....NYT 93,5kg....+2,0kg

Turskatti.......................168 cm....LP 94,4kg......NYT 85,2kg....

Vuotaraaputin..............168cm.....LP 95,2kg......NYT 75,3kg....-0,9kg

Läskin sulattajat on kaikille avoin laihisketju. Jos siis haluat mukaan, niin ilmoittaudu ketjuun. Ilmoita pituutesi ja painosi, niin lisään sinut listalle :). Punnitus on maanantai tai tiistai ja silloin siis jokainen kertoo mikä on sen hetkinen paino ja paljonko paino on laskenut tai noussut.


Tsemppiä taas kaikille uuteen viikkoon =) :flower:

 
Turkilmas
Päivitin samallla vanhasta ketjusta vielä pari joita en ollut huomannut. Eli onnittelut painonpudotuksesta Turskatti ja tervetuloa sulattajiin Raffeli :).

Mä olen taas löytänyt motivaation. Viikonloppu meni vielä mässätessä, mutta huomenna alkaa taas uudella innolla sulattaminen :). Vähän kaksijakoiset fiilikset siitä mun dieetistä. Toki painoa tippui ja tuskin sentään IHAN kaikki on tullut takaisin. Toisaalta sen dieetin jälkeen en todellakaan jaksanut jatkaa laihistelua, vaan kadotin motivaation totaalisesti.

No, nyt on kuitenkin taas hyvä fiilis ja huomenna aamu alkaa taas terveellisesti :)
 
hienoa että Turkilmas oot löytänyt taas motivaation :flower:

mulla vaaka näytti jo jossain vaiheessa että tasan 20kg olisi tippunut mutta nyt on sitten "vaan" 19kg900g :D´. eli paino tänä aamuna 75,3kg ja -900g.

herkkuja ei ole tehnyt mieli moneen päivään :eek: kaapissa on ollut pieni pussi hedelmäkarkkeja ja konvehteja pieni rasia mutta en ole avannut. tänään on neuleglögilä (yleensä on neulekahvila), tarjolla glögiä ja konvehtia, suolasta jne joten saa nähdä maistuuko illalla sitten herkut.

kasalla vaatteita jo hemmottelin itteäni, tosin ostin "vaan" pari paitaa ja takin (takki oli niin edullinen ja nätti että oli pakko ostaa). ulkoilupuvun haluaisin kanssa mutta ne on niin tyyriitä etten tiiä raaskinko ostaa :ashamed:
 
Huomenta!
Nyt on pikkujoulut vietetty, liikaa ei kyl tullut syötyä, mutta juomaa meni senkin edestä :whistle: eilinen meniki sitten aikalai "paastotessa" joten puntari näytti tänä aamuna huikeaa pudostusta.. Saas nähä mitä se sitten viikolla tekee, pomppaako takaste päin.. Paino nyt 66,2kg pudotusta siin -2kg , saa nähä sitten mikä on se todellinen paino ku päästää normi arkee yms.

Muokkaan hiukan...ei kannata tuota riutunuttapaino ottaa huomioo, muuten tulee vain sitten +lukemia ens viikolle. Tänään puntarilla käyty niin paino oli 67.2kg elikkäs -1kg
 
Ihanaa huomenta :D

Turkilmas hienoa että motivaatio löytyy taas =) Ja Vuotaraaputin miljoonasti onnea 20kg rikki menon johdosta!!! :flower: :flower: Kumpa itsekkin jaksaisi olla niin sitkeä että pystyy pudottamaan tuommoisia määriä =)

Mulla paino näytti 75,7 eli -1900g mä olen todella tyytyväinen :D

Hellga -600 on hyvä viikkopudotus,justiinsa suositusten mukaan =) :flower:
 
Pahoitteluni etten ole muutamaan viikkoon käynnyt palstalla enkä ketjussa on tässä ollut vaikka minkälaista polemiikkia :ashamed:

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 89,5kg....-4,3kg

Meikäkäinen siis alitti seuraavan tasaluvun joka oli tavoiteessa alittaa jouluun mennessä ja olen ihan onneni kukkuloilla.

Varasin myös plastikkakirurgille ajan jotta saisi tuosta vatsasta tuon ylimääräisen nahan pois kun se ei laihduttamalla tai liikunalla parane joten veitsen alle viepi tieni.
 
kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Pahoitteluni etten ole muutamaan viikkoon käynnyt palstalla enkä ketjussa on tässä ollut vaikka minkälaista polemiikkia :ashamed:

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 89,5kg....-4,3kg

Meikäkäinen siis alitti seuraavan tasaluvun joka oli tavoiteessa alittaa jouluun mennessä ja olen ihan onneni kukkuloilla.

Varasin myös plastikkakirurgille ajan jotta saisi tuosta vatsasta tuon ylimääräisen nahan pois kun se ei laihduttamalla tai liikunalla parane joten veitsen alle viepi tieni.
Osaatko sanoa mitä kyseinen operaati maksaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Pahoitteluni etten ole muutamaan viikkoon käynnyt palstalla enkä ketjussa on tässä ollut vaikka minkälaista polemiikkia :ashamed:

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 89,5kg....-4,3kg

Meikäkäinen siis alitti seuraavan tasaluvun joka oli tavoiteessa alittaa jouluun mennessä ja olen ihan onneni kukkuloilla.

Varasin myös plastikkakirurgille ajan jotta saisi tuosta vatsasta tuon ylimääräisen nahan pois kun se ei laihduttamalla tai liikunalla parane joten veitsen alle viepi tieni.
Osaatko sanoa mitä kyseinen operaati maksaa??
jotain alkaen 5000? Mun vakuutusyhtiö itseasassa maksaa ton mun leikkauksen kokonaan koska mulla on ollu ton ihomassan takia nyt 5 tulehdusta tuolla makkaran alla. Tuo ihopoimu hautoo tuota alavatsaa niin pahasti joten mun ei tarvitse maksaa itse mitään \o/
 
kyy
Mie ilmoittelen painoni taas vasta huomenna, kun lauantaiaamuna päästiin jo huippulukemiin 84,8kg, mutta sit oltiin juhlimassa ja nyt vähän turvottaa, niin katsotaan minne se lukema on huomenna päätynyt, kun enin turvotus on laskenut. :D
 
kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Pahoitteluni etten ole muutamaan viikkoon käynnyt palstalla enkä ketjussa on tässä ollut vaikka minkälaista polemiikkia :ashamed:

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 89,5kg....-4,3kg

Meikäkäinen siis alitti seuraavan tasaluvun joka oli tavoiteessa alittaa jouluun mennessä ja olen ihan onneni kukkuloilla.

Varasin myös plastikkakirurgille ajan jotta saisi tuosta vatsasta tuon ylimääräisen nahan pois kun se ei laihduttamalla tai liikunalla parane joten veitsen alle viepi tieni.
Osaatko sanoa mitä kyseinen operaati maksaa??
jotain alkaen 5000? Mun vakuutusyhtiö itseasassa maksaa ton mun leikkauksen kokonaan koska mulla on ollu ton ihomassan takia nyt 5 tulehdusta tuolla makkaran alla. Tuo ihopoimu hautoo tuota alavatsaa niin pahasti joten mun ei tarvitse maksaa itse mitään \o/
Hieno homma! :D Siis se, että saat asian kuntoon vakuutusyhtiön piikkiin! Onko sulla joku sairausvakuutus sit, joka tuon kattaa vai kuinka?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Pahoitteluni etten ole muutamaan viikkoon käynnyt palstalla enkä ketjussa on tässä ollut vaikka minkälaista polemiikkia :ashamed:

Longchamp...182 cm...LP 124 kg...NYT 89,5kg....-4,3kg

Meikäkäinen siis alitti seuraavan tasaluvun joka oli tavoiteessa alittaa jouluun mennessä ja olen ihan onneni kukkuloilla.

Varasin myös plastikkakirurgille ajan jotta saisi tuosta vatsasta tuon ylimääräisen nahan pois kun se ei laihduttamalla tai liikunalla parane joten veitsen alle viepi tieni.
Osaatko sanoa mitä kyseinen operaati maksaa??
jotain alkaen 5000? Mun vakuutusyhtiö itseasassa maksaa ton mun leikkauksen kokonaan koska mulla on ollu ton ihomassan takia nyt 5 tulehdusta tuolla makkaran alla. Tuo ihopoimu hautoo tuota alavatsaa niin pahasti joten mun ei tarvitse maksaa itse mitään \o/
Hieno homma! :D Siis se, että saat asian kuntoon vakuutusyhtiön piikkiin! Onko sulla joku sairausvakuutus sit, joka tuon kattaa vai kuinka?
Mulla on lapsesta asti ollu sairasvakuutus jossa on 0-omavastuu..
 
Paino aamulla 55,8kg. Eilisestä mässäilystä ja iltasyömisestä huolimatta.

Sairaaladieetti loppui lauantaina. Tulos oli vähän pettymys koska tavoitteet kasvoivat dieetin edetessä. Aluksi ajattelin realistisesti että 2kg pudotus olisi hyvä. Se oli paino johon olin jo laihduttanut mutta aloin lihoamaan lipsahduksen seurauksena n. kuukausi sitten. Mutta kuinka ollakaan... Silmät kiiluen aloin toivomaan jopa 4kg pudotusta eli kahden kuukauden painonpudotusta 2 viiikossa :whistle:. Niin ei tietenkään käynyt. Normaalipainoisena se ei olisi ollut edes kovin järkevää.

Alkuperäinen tavoite on siis tavoitettu ja hyvä niin. Jatkan tästä taas painonvartijoiden pisteillä. Olen havainnut sen toimivan minulla. Kunhan vain muistaa/viitsii laskea pisteitä :saint: .
 
Punnitus suoritettu, vaaka pysähtyi lukemaan 95,3 kg, eli pudotusta sitten -600g.
No, ihan kelpo tulos, mutta vähän harmittaa viikonlopun yllätyspikkujouluihin lähtö, herkuttelu ja juomingit.. ja sitten eilinen kebabannos.. :headwall: Pudotus olisi todennäköisesti hivenen parempi, mutta tähänkin ollaan tyytyväisiä ja tästä jatketaan!

Vuotaraaputin: Onnea mahtavasta pudotuksesta :flower: !!

KTL: Voi kun itsekin pääsis tuollaisiin viikkopudotuksiin, tosi hienoa! :flower:

Myös Hellga, Minnäi ja Olemisen riemu: hyvin on mennyt! =)

Paljon tsemppiä kaikille muillekin !!!
 
Mä meinasin, että pitäiskö mun jäädä jo pois, kun enää niin aktiivisesti laihduta, enkä ehdi nykyisin palstaillakaan. mut jos roikotatte mua listalla, niin käyn silloin tällöin kertoilemassa.
Varsinaisen tavoitteeni olen saavuttanut, mutta voisin toki asettaa uuden: alle 65 kg, jolloin siis olisin lääketieteellisestikin normaalipainoinen... (Sitä seuraava tavoite olis vaatekoko 38, joka on vasta M... Musta on ällistyttävää, että laihduttuaan 15 kg pitää edelleen käyttää L ja XL -vaatteita... masentavaa.)
Mutta vaaka siis näytti aamulla 68,0 kg. (On se näyttäny tässä välillä puoli kiloa vähemmänkin, mutta ihan kuin joku olis käyny jääkaapilla kerran-pari liikaa...)

tiptap :xmas:
 
Pullunkainen
Täällä taas päin persettä :D Ylläri-pylläri. En oo kyllä kattonutkaan mitä syön ja tiedän, että tämäkin viikko menee samaan suuntaan, kun vkonloppuna on firman pikkujoulut ja toisetkin juhlat. No sit maanantaina taas kova yritys jouluun asti!
 
Moikka kaikki, nyt vasta ehdin koneelle kunnolla kaiken härdellin keskellä.

Paino maanantai-aamuna sama, eli 81,2kg. Olen ihan tyytyväinen, kun viikonloppuna tuli herkuteltua vähän reilummin, ja menkatkin alkaa ihan lähipäivinä.

Mahtavia pudotuksia kaikilla! :flower: Viimeiset tsempit jouluun asti, sitten (minä ainakin :D) rentoudun ja syön hyvän omantunnon kanssa ihanaa jouluruokaa. Ja suklaata :p
 
Heissulivei

Mahtuuko mukaan vielä?
Aloitin eilen nutrilett kuurilla, ja ajattelin sillä saada hyvän startin.
Noista raskauksista on vaan kiloja jäänyt.
:whistle:

Eli pituus 178cm ja eilinen paino puntarilla 114.1 :ashamed:
 

Yhteistyössä