Hakutulokset

  1. H

    Kuvia plussatesteistä

    no joo, tein vielä uudestaan toisen testin ja kyllä siihen selvästi tuli haalea viiva.. HUHHUH! yhdestä kerrasta sitten on tärpännyt, ei ihan vielä ollut tarkoitus, mutta ei kai tässä muuta voi kun varovasti hymyillä :)
  2. H

    Kuvia plussatesteistä

    apua, mä tartten kanssa tulkinta-apua.. eli clinic direct-testi, noin 2 päivää ennen menkkojen alkua eli aikaista on. Testiajan (3 min) jälkeen näkyi aivan tosi haalea viiva, mielestäni kuitenkin selvästi vaaleanpunainen. nyt noin 45 min jälkeen väri ehkä vähän haalistunut ja näyttää enemmän...
  3. H

    Minkä ikäisenä vauva nukkunut koko yön putkeen?

    vajaa 1,5-vuotiaana alkoi olla muutamia öitä kun ei herää ollenkaan. Ensin noin 2 viikon välein, nyt aina useammin, ehkä pari kolme yötä viikossa nukkuu ihan putkeen. Ehkä tää tästä..
  4. H

    Koska ootte kääntäny muksun nassu menosuuntaan päin?

    meilläkin on pitkä 1,5 v, vielä mahtuu hyvin selkä menosuuntaan (jalat aika suorassa vielä), yritetään ainakin 2-vuotiaaksi odottaa, mieluummin pidempäänkin.
  5. H

    Vitamiinipommi vinkkejä iltapalaksi?

    hedelmäsalaatti fetasalaatti joku kasvisruoka, esim ratatouille ja riisi tai kasvis-pähkinäwokki
  6. H

    sormiruokaa??

    No lähes kaikkea, perunaa, lihaa, kasviksia, leipää, hedelmäpaloja (rypäleitä), maissia,... Meilläkin tuon ikäinen söi lähes kaikkea itse käsin, normaalia kotiruokaa.
  7. H

    Vesirattaanmäelle muutavia?? (espoo)

    Missäpäin se oikein on? Ne asunnot kiinnostais mutta Oikotiellä kun painaa karttaa niin se on jossain Myllypurossa Itä-Helsingissä??
  8. H

    Koskettavat biisit - äitiydestä tai isyydestä

    creed-with arms wide open
  9. H

    Miten tehdään linquistin hihvi?

    Voi apua :D mä en oo koskaan nauranu ääneen näin kamalasti yksin tietokoneen äärellä. KIITOS TÄSTÄ! :D
  10. H

    Ovatko kampaamon shampoot oikeesti parempia ?

    siitähän oli just joku tutkimus.. eli ei kaikki ole parempia. marketeistakin jotkut merkit on ihan yhtä hyviä. molemmissa huonompia ja parempia.
  11. H

    Maksaisitko tästä asunnosta näin paljon?

    kyllä periaatteessa, jos pitäisin kaapeista ym. väreistä. saispa täälläkin tuohon hintaan vastaavan!
  12. H

    Montako koneellista päivässä pesette pyykkiä?

    0-1; pestään 1-3 koneellista viikossa. 2 aikuista, 1 taapero.
  13. H

    1v 5kk lapsi ja ei puhetta

    Meilläkin on 1v6kk, eikä juuri puhu, mutta en osaa olla siitä huolissaan.. luulin että se on ihan normaalia ainakin 2-vuotiaaksi. Ymmärtää kyllä selvästi tosi paljon ja höpisee omiaan, muttei vielä ymmärrettäviä sanoja.
  14. H

    asuntolainasta kysymys (ensiasunnon myynti ja vakuudet)

    Joo, ollaan asuttu yli 2 vuotta. Enkä puhunut edes tuosta myyntivoitosta, vaan oletin että asunnon hinta on sama kuin ostaessa. Nuo "säästöt" ovat siis sitä mitä ollaan jo nykyisestä lainasta lyhennetty.
  15. H

    asuntolainasta kysymys (ensiasunnon myynti ja vakuudet)

    Eli olemme lähiaikoina (ensi vuonna varmaankin) myymässä ensiasuntoamme ja ostamassa isompaa. Asuntolainaa (oma osuuteni) on reilu 60t jäljellä, alunperin oli 90t eli olen hyvin saanut lyhennettyä ylimääräistäkin. Nyt kun myymme ja asuntomme arvo ei ainakaan ole laskenut, niin lasketaanko tuo...
  16. H

    nimiäiset - nimen paljastus

    esikoisemme nimiäisiä juhlitaan tässä piakkoin ja pitäisi keksiä, miten hänen nimensä paljastetaan.. kovin viralliset juhlista ei tule eli ei pidetä puheita tms., mutta joku juttu/ohjelmanumero pitäisi sen nimen julkistamiseen keksiä, ettei vaan tökerösti lausuta sitä ilmaan. miten olette...
  17. H

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    No nyt pitää minunkin vihdoin ilmoittaa itsestäni tässä ketjussa kun kuitenkin olen jo kauan tätä seuraillut ja myötäelänyt. Halusin vaan aina ensin päästä ajan tasalle ennen kuin kirjoitan, mutta aina on vaan lisää tekstiä tullut.. Ensiksi pitääkin toivottaa suuresti onnea kaikille, jotka...

Yhteistyössä