Maksaisitko tästä asunnosta näin paljon?

  • Viestiketjun aloittaja "Manna"
  • Ensimmäinen viesti
sdfs
Jos ois rahaa niin voisin maksaakin. Mun mielestä tuo oli aivan ihana! tosin keittiön kaapit lähtis kyllä vaihtoon ja tuo etupiha sisäänkäynnin luota vaikutti tosi oudolta ja ahdistavalta.
 
"vieras"
Oon Turusta joten en osaa hahmottaa miten kaukana Tampereen keskusta-alueilta on, enkä Tren hintatasoa. Mutta Turussa varmaan noin uudesta, tuollaisesta asunnosta pyydettäisiin juurikin jotain 220-260 000 e. En itse taitaisi maksaa noin paljon, koska esim. keittiö ja wc eivät ole ihan mun makuun ja jos tuon verran maksaisi niin pitäisi kyllä olla just hyvä ilman remontteja. Samoin huoneet on varmasti pieniä, kun kaksikerroksisessa neliössä on vaan alta 90 neliötä.
 
inkeli
Itsellä menis kaikki pinnat uusiksi, kun ei vastaa omaa makua yhtään. Ei siis hinnan väärti, turhaa vaihtaa hyväkuntoista tuolla hinnalla.

Jos tykkäis pinnoista ym. eikä tulis isompaa remppaa, niin kai se kohtuullinen hinta sijoittuis aika lähelle tuota pyyntiä? Alue ei tosin ole tuttu.

Tosin - en ostais rivarikämppää hyvän omakotitalon hinnalla, vaikka olis minkälainen rivarikämppä.
 
fff
:D Mun mielestä toi asunto on ihan ok! Ei yhtään niin järkky, kun teidän kommenteista vois päätellä. Ei noi kaikki valinnat nyt ois mun lemppareita, mutta suurin osa kämpistä on mielestäni huonompia kuin toi. Ihan siisti (ei "cool" mielessä) toi asunto oli. Yks mikä tos mulle ois miinusta, on se, että se on vuokratontilla. Helsingissä joutuu maksamaankin noin paljon, mutta Tampereen keskustasta en ton kokoisesta asunnosta viitsis noin paljoa maksaa.
 

Yhteistyössä