Hakutulokset

  1. E

    Syyskuun tulokkaat 2o1o**** Helmikuussa

    Moikka! Mukana ollaan edelleen, käyn melkein joka päivä lukemassa mut ei vaan oo tullu kirjoteltuu mitään.. vieläkään ei jotenkaan ole tajunnut kunnolla että raskaana ollaan, vaikka ultrassakin kävin viimeviikolla ja kaikki näytti hyvältä =) siellä se pikkunen heilu ja olin ihan ihmeissäni kun...
  2. E

    SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

    Terve kaikki :wave: Voisin kans ilmottautua, vaikka en ole vielä uskaltanut iloita tästä raskaudesta.. Esikoisista haaveleviin silloin joskus kirjottelin, mutta oon pitäny vähän palstataukoa. Taustaa: ensimmäinen toiveissa, yritys aloitettu 8/08, tähän mennessä tuloksena yksi km 4/09 eli...
  3. E

    Miten lääkkeellinen tyhjennys käytännössä tapahtuu?

    Oma kokemus neljän viikon takaa: Ma olin ultrassa raskauden keston määrityksessä. Olin käynyt yksityisellä varhaiultrassa silloin kun viikkoja piti olla noin 9, mutta vastasi jotain 6+3. Yksityisellä lääkäri sanoi että voi olla myös myöhempi hedelmöitys, mutta en oikeen uskonut siihen ja sain...
  4. E

    *Esikoisesta haaveilevat* vol 2

    Terve! Miut voi valitettavasti poistaa plussanneista :( viikoja ois ollu ny melkein 11, mut todettiin kahteen kertaan ultrassa et kehitys loppunu jo joskus kuudennen viikon jälkeen.. joudun vielä menee tyhjennykseen ku ei taho tulla ite pois. Palaan sit tänne ehkä joskus kun jaksaa ja kykenee...
  5. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    mely Joo negaa näytti vielä kp 28, mut vaikka mulla on tuolla kp 26 ni edellinen kierto kesti 28 päivää.. Mut siis vasta kp jotain yli 30 plussasin. Noista menkkaoireista, muuten oli ihan sama tunne ja olin ihan varma et ne tulee, mut niitä pms oireita ei ollu :D Ne on mulla ollu yleensä tosi...
  6. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Kyllä se plussa siitä vahvistui ihan kunnolliseksi, eli kai se on pikkuhiljaa uskotava että raskaana ollaan :) Pitää varmaan siirtyä tuonne odotuspuolelle.. Paljon plussatuulia kaikille :flower:
  7. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    LauraAnnika Mullakin näytti negaa vielä kp 28/26 et ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon.. Tänään tein aamupissasta sen prisman testin uudestaan ja päivällä kävin apteekista hakemassa jonkun ei-herkän testin. Molempii tuli kaksi viivaa, mut on ne vieläki aika heikkoja, eli mieli on vieläkin...
  8. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Pahoittelut kaikille tippuneille ja onnea uuteen kiertoon. Tää sitten testas tänään heikon plussa, epäilyttää kyllä vielä ku kp:t on kuitenki noin pitkällä ja vasta haamu tuli.. se oli vielä se prisman testi, mitä joku tuolla haukkuki :/ apua.. Pitää hakee huomenna joku apteekin testi...
  9. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    siis maaliskuussa... :ashamed: (viitaten tuohon ekaan kappaleeseen)
  10. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Mukavaa alkanutta kevättä kaikille :flower: (eiks se maaliskuukka ala.. :whistle: ) Täällä kierto lähenee loppuaan, mut tällä kertaa en oo ees hermona. En oo vielä ees testannu, vaikka vaan kaks päivää tädin tuloon. Muutenki oli sellanen kierto etten jaksanu hirveesti miettii koko asiaa...
  11. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Voip päivitää kp1 ja yk6 lähtee käyntiin.
  12. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Minulla on nyt vähän epäselvää et mikä kp menossa.. ti aamuna testasin negaa ei herkällä testillä ja illalla sit alko vuoto, mut se sitten loppukin samantien eli yhen kerran tuli paperiin vähän ihan kirkasta verta ja se siinä! Eilen ja tänään ei mitään.
  13. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Onnea DsariaL :flower: Millä testillä testasit? Meillä näköjään sama kp menossa, mut minulla ei ainakaan eilen näkyny mitään.. pitää yrittää odotella muutama päivä tai huomennahan se tätikin ehkä tulee.. hope not!
  14. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Onnea vauvakuume83, toivottavasti saat täältä pian seuraa :flower: Täälläkin on hyödynnetty näinä päivinä mahdollista ovista ja nyt vois jatkaa vähän useamman päivän, ku viimeks taisin lopettaa pupuilut siihen ovisplussan jälkeiseen kertaan ku aattelin et varmasti oikee hetki.. Miten muuten...
  15. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Ansku82 Hyvä et joku malttaa olla testaamatta liian aikaseen, mie en vaan ikinä malta :saint:
  16. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Mulle voi päivittää Kp1/ja 26 näyttäs olleen pituus nyt kaks kertaa.. ja laskin myös nuo yk:t, niin vois korjata et nyt lähtee yk 5. Pettynyt olen, tosi kiva lähteä yöks töihin :(
  17. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Nää viimeset päivät ennen kun menkkojen pitäisi alkaa on ihan kamalia.. koko ajan tuntuu et kohta ne varmaan alkaa, hyvä et uskaltaa vessassa käydä. Tänään jo säikähdin kun katoin vessapaperiin ku näkyi jotain punaista, mut se olikin vaan tonttulakki, ku minulla on sellasta jouluvessapaperii...
  18. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Miten ne lämmön nousut ja laskut meneekään? Siis millon pitäis olla koholla ja millon laskussa? Oon vielä vähän pihalla näistä oireista :ashamed:
  19. E

    *Esikoisesta Haaveilevat*

    Mahtuuko tänne mukaan? Olen muutaman kuukauden käyny lukemassa näitä juttuja ja tänään päätin sitten kirjautua, saa sit nähdä miten tulee itse kirjoteltua ;) Esittelyä.. olen 25v ja pillerit lopetin syyskuussa kuuden vuden syömisen jälkeen ja kierron pituus onkin vaihdellut 32-23 et otappa...

Yhteistyössä