*Esikoisesta Haaveilevat*

HappyFeet Sinä ilmeisesti päivität listaa, joten voisit laittaa minutkin taas listalle jos vaan joukkoon mahtuu :)
Kp tänään 18/30-35 yk1 km jälkeen, eli kierrosta en oo läheskään varma, kun nyt ei meinaa ovista löytyä tikuttelusta huolimatta :(
 
HF miulle voi päivittää tälle päivälle Kp 1.. ja yk 5 alkaa.. huoh.. kaiken muun lisäks.. sain just kuulla et joudun sokerirasitustestiin.. :( ei taho..

:hug: muille tippuneille.. tsemppiä uuten kiertoon...

onnea haamuista niille ketkä sellasen saanu.. :)
 
Onnea DsariaL :flower: Millä testillä testasit? Meillä näköjään sama kp menossa, mut minulla ei ainakaan eilen näkyny mitään.. pitää yrittää odotella muutama päivä tai huomennahan se tätikin ehkä tulee.. hope not!
 
Olen pitänyt vähän palstataukoa. Lukemassa olen aina välillä käynyt. Mut oma tilanne on ollut odottava. Edellisen testin tekemisestä on noin pari viikkoa. Silloin näytti vielä negaa. Mutta menkat ei ollut edelleenkään tullut, joka tuntui omituiselta. Mutta nyt iltapäivällä asia selvisi. Testasin ja sain plussan. Viiva piirtyi jo ennen kontrolliviivaa. Ajattelin testin olevan viallinen tia näyttävän muuten väärin. Mut ei se viiva ole siitä mihinkään kadonnut. Olo on uskomaton. En usko tätä kyl vielä todeksi. Toivottavasti jaksaisi pysyä nyt matkassa.

Onnittelut kaikille plussanneille!
:hug: Tädin kohdanneille ja muillekin vastoinkäymisiä kohdanneet. :flower:
 
Ihanaa kun on tullut plussia! Onnea siis teille! :flower:

Ja paljon haleja niitä tarviseville. :hug:

Täällä ei muuta, kuin tädin odotusta. Nyt jo aika mojovat juilinnat kehissä, ja rinnat on olleet tuskaisen kipeät jo useamman päivän. Ei siis tässä kierrossa tarvitse jännäillä, kun ei olla oikein viihdytty peittoja pöllyttelemässä, on ollu niin paljon muuta tekemistä, häiden suunnittelua Roomassa, ja talokaupat täällä Hollannissa..

Oon tässä miettiny kuinka epäreilua on kärsiä järkyistä tissikivuista reilu viikko joka kuukausi vaikka tissit on olemattoman pienet! Perkele. :LOL:
 
haaveileva-85 niin kauan on toivoa kun ei oo tätiä!!
paljon onnea nasuli80!! :flower:
Täällä alotettu tänään greippimehun litkiminen :$ ei ollutkaan niin hermeettistä kuin kuvittelin.. kauheeta ku mulla vielä viikko sairaslomaa ja ei oikeen mitään tekemistä, ulukona on pimiää ja päätäkin vaan särkee.. kait tää tästä kun pääsee taas tositoimiin ens viikolla :D
 
Elba: kyselit testistä, tein kotitesti.fi:stä tilatulla one step liuskatestillä. Tuolla osotuspuolella on testeistä kuvakin, jos jotakin kiinnostaa. Voin sen kyllä tännekin laittaa jos haluatte.

Nasulille myös paljon onnea!

Ja kaikille muille niitä tarvitseville paljon lohduttavia haleja! :hug:

Mie taidan tosiaan siirtyä tonne odotuspuolelle, tänään oli taas huomattavasti selvempi plussa, haamuksi vielä luokiteltavissa, mutta on vahvistunut päivä päivältä. Kiitos teille muille kanssasisaret yhteisistä kuumeiluhetkistä! Toivottavasti pääsette odotuspuolelle pian!
 
Ooh, tänne puolellehan oikein plussia ropisee :heart: Paljon onnea!

Ja tottatosiaan, nyt minäkin voin sen ilmoittaa. Yk12 toi sitten sen kauan kaivatun plussan :heart: Lauantaina ja eilen haamut mutta tänään Clearbluessa komeilee jo hyvä plussa :heart:
Tulkaahan kaikki tuonne odotuspuolelle mukaan! :flower:
 

3.2.2009

anu84.............................kp 82/28-29.....................yk14
Minnie.............................kp 65................................TJOT
ViutII...............................kp 57/27..........................yk3
HannA-............................kp 57/28..........................yk2
kuuttti.............................kp 52/26...........................yk

murppa86........................kp 48/..............................yk43
Hooyo88..........................kp 45/28...........................yk2
Neppis88.........................kp 44/29-32......................yk1
Kia-85..............................kp 35................................yk5

ellen-...............................kp 29/30............................yk2
Minnea.............................kp 29/25-27......................yk2
Niiz...................................kp 28/30...........................yk2
Sharona...........................kp 27/28-40......................yk4
ElbA..................................kp 27/26...........................yk5
Sun Rise...........................kp 27/31-35......................yk2(4)
Haaveileva-85..................kp 27/28...........................yk1
HaLPe...............................kp 25/23-27.....................yk13
Louvre..............................kp 25/32-40.....................yk10
hippopotamus80..............kp 24/28-32......................yk5
Sonnet82.........................kp 22/30-33......................yk1
Nanakuu..........................kp 20/25-28.......................yk3
JenPen.............................kp 20/28............................yk7

Empuuu...........................kp 19/30............................yk4
Pinkkimieli........................kp 19/30-35......................yk1(km)
Ansku-82.........................kp 17/30............................yk2
Siniviuhka........................kp 15/26-30.......................yk13
Yöperhonen.....................kp 15/28............................yk13
tch...................................kp 12/30-31.......................yk5
MyPoodels.......................kp 12/28-58.......................yk8
HappyFeet.......................kp 10/32-48.......................yk5
delfis................................kp 10/30-36.......................yk6

Hemppati.........................kp 9/30..............................yk3
EtanaLilli..........................kp 7/32-33.........................yk2
Sero.................................kp 6/25-29.........................yk3
Kiharapää........................kp 5/32-35.........................yk17
kaz..................................kp 2/28-30.........................yk8
Teddybear82...................kp 2/28-37.........................yk5

jiiku.........................................................................yk1
Asty
ANInen
neppis88
drakonia *TJOT*
hollannikkaat
hugoliina
revera


 
Onnea Dsarial ja Kuumeilija ja nasuli :flower: :hug:
ootte nyt siirretty tonne plussanneihin ekalle sivulle :)

Mun pitäs alkaa tikuttelee ovista tässä kohta puoliin. tilasin semmosen 21 ovista ja 6 raskaustestiä paketin niin eiköhän se ovis löydy vaikka menis pitemmällekin..
 
Heippa! Mäkin ajattelin nyt liittyä teidän seuraanne... Mä ja avomies päätettiin vihdoin alkaa yrittämään ja lopetin pillerit sitten syksyllä -08. Tosin ei me vielä yrittämällä yritetä, mutta kova vauvakuume on!

On yk 5, ja on menossa kp 28/26... Tosin myös kaksi negatiivista CB:ta eilen ja tänään, ja alavatsassa tuntuu kovasti että täti on tulossa :(

Mitä olen silmäillyt täällä, niin näkyy olevan monia plussanneita. Paljon paljon onnea ja :flower: teille kaikille!

Ja onnea meille kaikille muille edelleen yrittäville!
 
hui.. täällähän on tullut paljon plussa uutisia.. onnea :flower: mä oon tässä pitäny vähän palstataukoa käynyt välillä lukemassa ja nyt ajattelin jopa kirjoitella. huomasin juuri että hui minnekkäs ne päivät on kadonnu mulla jo kp20 aika menny tosi nopeesti. mä en kyllä usko et olis tärpänny kun ei mitään oireita ja lopetettiin pupuilu oviksen jälkeen (kai) kun ylläri keksittiin jostain tosi turhasta joku riita.
mun piti niitä raskausvitamiinejakin syödä mut jotenkin sekin vaan jäi kun tuntui niin turhalle
tää koko homma tuntuu niin turhauttavalle et en tiiä sitten.
tasan ei käy onnen lahjat.

ja kaikenlisäks mun kaveri meni tänään aamulla suunniteltuun sektioon sai tyttö vauvan hip hei hurraa.. ei jaksais millään olla nyt kenenkään puolest onnellinen. ja joku aika sit kuulin et yks helvetin narkkari odottaa lasta.
 

Yhteistyössä