*Esikoisesta Haaveilevat*

Heipä hei tännekin pitkästä aikaa!
Hieman on kirjoittaminen taas jäänyt tuon keskenmenon jälkeen, mutta elämä alkaa viimeinkin palaamaan taas omille raiteilleen.
Eli meillä nyt taas yritetään saattaa uutta elämää alkuun, tosin kroppa vaan laittaa hieman vastaan ja ovista joutuu nyt metsästämään laihdutuksen vuoksi.
Kp 17 tänään ja yk 1 km jälkeen. Ovista vaan ei kuulu, vaikka sitä olen metsästänyt tikuilla jo 5pv:n ajan. Uskon että laihduttamisella ja laihtumisella on osuutta asiaan, sillä nyt olen pudottanut jo 6kg 3viikossa. Viimeinkin alan olemaan samassa painossa kuin ennen raskautta. Toivon vain, että painon putoaminen jatkuisi seuraavan raskauden aikanakin.
Olen viime aikoina alkanut ihmettelemään, miten niiden naisten psyyke kestää yrittää raskautta vuodesta toiseen, joilla on useampia keskenmenoja takana. Itsestäni tuli itkupilli ja toipuminen henkisesti on vieläkin kesken, ehkä en vain halua päästää irti Toukasta vieläkään. Ja pahimmalta tuntuu nykyään nähdä raskaana olevia naisia, kuten oma kälyni. Toivon tietenkin, että hänen raskautensa sujuu hyvin loppuun asti, mutta olkapäälläni istuu pieni piru, joka toivoo hänelle edes jonkinlaisia vastoinkäymisiä. No olihan niitä jo, vuorokauden kestänyt pahoinvointi. Ja minä vain hykertelin, että niin sitäpitää, vaikka todellisuudess itse ottaisin ilomielin pahinvoinnin, kun tietäisin sen johtuvan raskaudesta.
Anteeksi omanapaisuus!! :ashamed:
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville! :hug:

Tänne voin ilmoitella varovaisesti hyviä uutisia. Eilen ja tänään olen raskaustestit tehnyt, molemmissa jo hyvin erottuvat, mutta kuitenkin haaleat haamut. Tänään huomattavasti selvempi kuin eilen. Eli toivottavasti toukka pysyy matkassa ja pääsen tuonne odotus puolelle. Vielä kuitenkin kauhulla odotan keskiviikkoa, jolloin kuukautisten pitäisi alkaa. Oireista voin sanoa sen verran, että testin tein, koska perjantaina YHDEN viinilasillisen jälkeen olin todella pahassa humalassa ja sitten täältä eräältä palstalta sanoivat sen olevan raskausoire.

Teille muille myös plussatuulia!
 
Tänään on taas yksi niistä päivistä kun kaikki mahdollinen ja mahdotonkin itkettää :'(
Selailin keskusteluja ja silmiin vain ponnahteli ilouutisia, joten olo on melko masentunut. Saankohan minä vielä tänä keväänä ilouutisia, tai edes tänä vuonna?
Paljonko ihminen kestää? Ei kuulemma enempää anneta kuin jaksaa kantaa. Minä en ainakaan jaksa yhtään enempää murheita. Sydän nyt jo niin palasina, ettei sitä jaksa itsekkään kaikkea käsitellä, niin miten sen voisi jollekin purkaa tietäen, ettei se joku välttämättä kestä sitä taakkaa.
Onko minun kohtaloni olla vain täti veljieni lapsille? Tuki miehelleni ja ystävilleni? Milloin on minun aika olla ÄITI? Milloin on minun aika olla onnellinen?
 
Pinkkimieli :hug: :hug: :hug: tuttuja ajatuksia, vaikka ei km:ää oo tullukkaan yk:ita vaan aika monta..sun nimi on vieläkin tuolla odotuspuolella esikoishaave-pinossa.. :/

muoks. DsariaL onnittelut haamuista! :flower:
 
kiitoksia onnitteluista =) edelleen vaikea uskoa että tää on nyt sitä itseään ja TOTTA VIELÄ :) tein vielä tossa toisen testin ja tulihan siihen kaksi selkeää viivaa...ei muutakun ootellaan neuvolaan pääsyä ja viikkojen kulkua eteenpäin:)
Plussatuulia kaikille teille :heart:
 
Onnea pikkumyyh85 ja DsariaL. :flower:

KP:lle ja muille tarvitsijoille paljon :hug: :hug:

Flunssasta selvitty vihdoin. Verotti kyllä voimia, niin että pupuilut jäi todella vähiin. Senpä takia ei mitään odotuksia tämän kierron suhteen olekaan. Seuraavaa kiertoa odotellessa siis. :whistle:
 
Kiitos kaikille! Hieman epäuskoisia ollaan vielä... Katsellaan nyt ensin sinne keskiviikkoon, iloitaan sitten enemmän. Mutta teille muille myös plussaonnea ja jaksamisia yrityksen kanssa! Toivottavasti kaikille meille se esikoinen suodaan!
 
DsariaL, onnea ja iloa odotukseen :flower: :heart:
Itselläni myös varsin jännät paikat, oireita on vaikka muille jakaa :kieh:

Pinkkimielelle suuren suuri, lämmin voimahali :hug: Tuu tuonne km:n jälkeisiin, siellä on tosi hyvä henki ja vertaistuki juuri noihin tunteisiin! :heart:
Tämä on hyvä pino toisella tavalla, kun olemme kaikki innokkaita ja naiiveja esikosta haaveilevia :whistle: :LOL:
 
Pahoittelut tädinkohdanneille ja voimia niitä tarvitseville! Sekä tietysti onnea plussanneille! Mulla ei täältä duunista nyt riitä aika kommentoida kaikille erikseen, antakaa anteeksi :D

Jänskää, olen jo noin ylhäällä tuolla listassa :eek: Parin viikon päästä voisi testata, jos siihen on tarvetta, huiiii... Taitaa tulle pitkät pari viikkoa.
 

2.2.2009

anu84.............................kp 81/28-29...................yk14*
Minnie.............................kp 64.............................TJOT
ViutII...............................kp 56/27..........................yk3
HannA-............................kp 56/28..........................yk2
Nasuli08..........................kp 55/28-30.....................yk
kuuttti.............................kp 51/26...........................yk

murppa86........................kp 47/..............................yk43*
Hooyo88..........................kp 44/28...........................yk2
Neppis88.........................kp 43/29-32......................yk1
Kia-85..............................kp 34................................yk5


Teddybear82...................kp 29/28-37......................yk4*
ellen-...............................kp 28/30............................yk2
Minnea.............................kp 28/25-27......................yk2
Niiz...................................kp 27/30...........................yk2
Sharona...........................kp 26/28-40......................yk4
ElbA..................................kp 26/26...........................yk5
DsariaL.............................kp 26/27...........................yk3*++
Sun Rise...........................kp 26/31-35......................yk2(4)
Haaveileva-85..................kp 26/28...........................yk1*
HaLPe...............................kp 24/23-27.....................yk13*
Louvre..............................kp 24/32-40.....................yk10
hippopotamus80..............kp 23/28-32......................yk5*
Sonnet82.........................kp 21/30-33......................yk1*

Nanakuu..........................kp 19/25-28.......................yk3*
JenPen.............................kp 19/28............................yk7
Empuuu...........................kp 18/30............................yk4*
Pinkkimieli........................kp 18/................................yk1*
Ansku-82.........................kp 16/30............................yk2
Siniviuhka........................kp 14/26-30.......................yk13*
Yöperhonen.....................kp 14/28............................yk13
tch...................................kp 11/30-31.......................yk5*
MyPoodels.......................kp 11/28-58.......................yk8

HappyFeet.......................kp 9/32-48.........................yk5
delfis................................kp 9/30-36.........................yk6*
Hemppati.........................kp 8/30..............................yk3
EtanaLilli..........................kp 6/32-33.........................yk2*
Sero.................................kp 5/25-29.........................yk3*
Kiharapää........................kp 4/32-35.........................yk17*
kaz..................................kp 1/28-30.........................yk8*

Kuumeilija...............................................................yk11
jiiku.........................................................................yk1
Asty
ANInen
neppis88
drakonia *TJOT*
hollannikkaat
pikkumyyh85*++
hugoliina
revera*
 

Yhteistyössä