*Esikoisesta Haaveilevat*

Onnea Niiz! :flower: Joko aloitte heti häitä suunnittelemaan, vai otatteko yhden asian kerrallaan? :)
hippopotamus80: Kurjalta kuulostaa tilanteenne. Olisi kurjaa joutua priorisoimaan kahta noin tärkeää asiaa. Toivottavasti asia ratkeaa parhain päin.
Ja tyttokarpaselle vielä: Täällä on peukut pystyssä, että kuumailusi johtuisi kiinnittymisestä! Olisipa mukavaa olla jo kierron sellaisessa vaiheessa, että voisi tarkkailla kehoaan. Tosin tokihan on tulossa oviksen bongailut viikon-puolentoista kuluttua, mutta tässä on vielä monta päivää ennen tuota. Eipä auta kuin kanssaelää teidän sisarien kanssa täällä. Hauskaa tämäkin on! Plussatuulia ja tädittömiä päiviä kaikille tasapuolisesti! Tuitutti lähtee suihkuttelemaan salin nihkeydet pois. (Kyllä - en malttanut ensin olla tsekkaamatta tilannetta täällä! :LOL: )
 
elikkä -90 syntynyt tyttönen tääl. yhteistä taivalta kuljen -86 syntyneen herran kanssa. viimeisiä kuukausia pitäisi viedä ammattikoulussa ja keväällä häämöttäisi valmistuminen.

söin pillereitä melkein 4 vuotta mutta lopetin ne joulun alla koska ne pahensi kipuja ja vuotoa. nyt sitten menty keskeytyksellä siitä lähtien. lapsi on tervetullut jos tulee. varsinaisesti haaveissa lapsonen on ensivuodelle tai sen jälkeen.
 
Tervetuloa mukaan Pieniminä. :flower:

Tuitutti, juu ei tää mikään helppo tilanne ole. Aiemmin kun lueskelin muiden pohdintoja vastaavassa tilanteessa, ajattelin että ilman muuta laittaisin itse vauvahaaveet etusijalle. Mutta nyt kun on tässä tilanteessa, niin ei oo helppo valinta. Varsinkin kun miehen työtilanne näyttää aika huonolta. :/ Ei vaan haluais vauvahaaveitakaan enää siirtää yhtään, nyt kun vihdoin on edes tähän yrityspuuhaan päässyt. Mun kun piti tuota miestä puhua ensin reilu 4 vuotta ympäri ennen kuin se suostui tähän projektiin.
 
hippopotamus80 Voi itku. Eihän noin saisi käydä! Neljän vuoden houkuttelun jälkeen muka itse pitäisi puhaltaa väliaika. Tuntuu tosi epäreilulta, mutta niin valitettavasti monen muunkin tilanne näillä palstoilla. :( Toivottavasti asiat ratkeisi parhain päin. Alettaisiinko etsiä, jos löydettäisiin teille joku yllättävä sukulainen joka olis jättänyt teille paljon paljon perintöä? ;) Tai sit vain pidetään peukkuja että kaikki järjestyy ja että saisitte sekä vauvan että riittävästi rahaa elämiseen. :hug:
 
Hippopotamus80 Aika paha tilanne sulla. Mulla lähes vastaava: eli sain just tietää että pääsin vuodeks töihin yhteen paikkaan ja jos nyt vauva ilmottas tulostaan niin se olis sit hei, hei työt. Mut tosiaan en haluais myöskään yhtään siirtää tätä vauva-asiaa.. arhg. Niin ja miehen työt kans on aika epävarmalla pohjalla, irtisanomisia siinä firmassa jatkuvasti..
 
Tuitutti, juu tasan ei mene nallekarkit tässä elämässä. Sen on elämä opettanut jo moneen kertaan. Onneks on vielä hetki aikaa miettiä, että mitä tässä tekee. Odotellaan nyt ensin rauhassa tämä kierto loppuun ja katsotaan että miten käy.

ellen- , toivotaan että teillekin joku ratkaisu löytyy. Loppupeleissä kai täytyy kuitenkin itse se ratkaisu tehdä. Ei tähän kai mitään yhtään oikeeta vastausta oo olemassa.
 

2.3.2009

kuuttti.............................kp 79/26...........................yk (20.1.k)
Neppis88.........................kp 71/29-32......................yk1 (8.1.k)
Minnea.............................kp 56/25-27......................yk2 (10.1.k)

JenPen.............................kp 47/28............................yk7
tch...................................kp 39/30-31.......................yk5
MyPoodels.......................kp 39/28-58.......................yk8
HappyFeet.......................kp 37/40-48.........................yk5
delfis................................kp 37/30-36.........................yk6
Hemppati.........................kp 36/30..............................yk3
Sero.................................kp 33/25-29.........................yk3
wannabemama................kp 33/32..............................yk4
Kiharapää........................kp 32/32-35.........................yk17

kaz...................................kp 29/28-30.........................yk8
Teddybear82....................kp 29/28-37.........................yk5
unelmoya.........................kp 29/28..............................yk1
Haaveileva-85..................kp 28/28..............................yk2
ellen-................................kp 25/30..............................yk3
hippopotamus80..............kp 25/26-29.........................yk6
Niiz...................................kp 25/30..............................yk2
ElbA..................................kp 24/26..............................yk6
Sun Rise...........................kp 24/30-35.........................yk3(6)
Sharona...........................kp 23/28-40.........................yk5
Nanakuu...........................kp 23/25..............................yk4
Sonnet82..........................kp 22/30..............................yk2
Pipopi................................kp 22/26-34........................yk8
anu84...............................kp 21/28-**........................yk15
LauraAnnika.....................kp 21/30..............................yk2
tyttokarpanen..................kp 21/24-28........................yk0

Louvre..............................kp 19/32-40........................yk11
murppa86.........................kp 19/24.............................yk44
Yöperhonen......................kp 16/28..............................yk14
Hukkapätkä......................kp 15/28..............................yk2
AnGeLina88......................kp 13/*................................yk1
Siniviuhka.........................kp 12/27-31.........................yk14
Empuuu............................kp 12/30-36.........................yk5
JULIAN..............................kp 12/28-30.........................yk1
Minna77...........................kp 12/26...............................yk6

Lapanen87.......................kp 10/30..............................yk7
Ansku-82..........................kp 9/35..............................yk4
moumou...........................kp 8/29-31.........................yk4
EtanaLilli...........................kp 8/26-29.........................yk3
Tuitutti..............................kp 7/28..............................yk1
HaLPe...............................kp 3/23-28.........................yk15

revera
drakonia
Sandraana87
susku79
niiskuneiti-
Minnie-
 
Onneksi kaikilla kiertopäivät menee eteenpäin vaikken ehdi tätä aina välillä joka päivä päivitteleen :)
Mä taistelen itteni kanssa et teenkö testin aamulla vai en. Tänään on tuntunu ihan selkeitä kipuja alamahassa, mut sitä ovista en sitte oo bongannu. Tai aina ku alko limailut lisääntyy nii äkkiä heilutteleen peittoja ihan viime päiviin asti mut ei oo lämmöt noussu eikä mitää semmosta.
Niin hirveesti tekis mieli testata, mut tiiän et turhaa se ois kuitenki...

Oli niin söpö toi kuva tos listan yllä, nii piti vaihtaa ees vähäks aikaa esille <3
 
Tervetuloa kaikille uusille munkin puolesta!! :flower:

:hug: kaikille tädin yllättäneille tai muille lohtua tarvitseville!

Niiz Onnittelut kihloista :flower:

wannabemama mehän ollaan törmätty tuolla toisessakin ketjussa, mutta kun luin mitä tähän kirjoitit, niin halusin vain laittaa, että meillä on sama tilanne; mies ei niin tosissaan, mutta mä senkin edestä. Sekään ei tiedä, että mä olen näillä sivuilla, ja päinvastoin sanoi mulle just eilen, että mietin tätä asiaa liikaa... Mutta, minkäs sille voi... :ashamed:

HappyFeet, Joo, oikein suloinen kuva...
 
kiitti haleista.. :)

onnea niiz kihlautumisen johdosta! :flower:

tervetuloa uudet! :flower:

mun mies aina sanoo, et "voit sä mullekkin kertoa niistä vauva-asioista", kun oon täällä 2+-sivuilla, mut sanon sille, et ei se mitenkään jaksais eikä miehenä ymmärtäis kaikkea sitä mitä höpöttäisin.. :D

mulla on ensviikolla lääkäri-aika..jos päästäis julkiselle puolelle tutkimuksiin..
 
Mukavaa alkanutta kevättä kaikille :flower: (eiks se maaliskuukka ala.. :whistle: )

Täällä kierto lähenee loppuaan, mut tällä kertaa en oo ees hermona. En oo vielä ees testannu, vaikka vaan kaks päivää tädin tuloon. Muutenki oli sellanen kierto etten jaksanu hirveesti miettii koko asiaa, vaan keskityin kaikkeen muuhun.. Ovistakaan en tikuttanu, mut kyllähän tuon jo alkaa tunnistaa millon se on. Oviksen jälkeen nous muuten hyvin lämmöt, mut tais nousta vähän liikaaki ku kuumetta oli kolme päivää melkein 39..

Mutta tsemppiä kaikille ja eikös se niin oo että ku tää valosan aika lisääntyy niin alkaa plussia ropisemaan :D
 
tervetuloa uusille.. :) :flower:

lämpimät :hug: tippuneille..
b:)d jännäilijöille.. :)

HaLPe :hug: kiva että sait lääkäri ajan.. jospa nyt sit selvis missä oikee mättää..

).( mulla kutiaa rinnat.. :O aivan ärsyttävää..ja nännit nöpöilee.. :D
 
Saas nähdä koska täällä menkat alkaa. Tänään vasta tissit ollu kipeenä ja ne kun yleensä kipeytyy viikko ennen menkkoja, niin voi olla että menkat tuleekin myöhässä. Muutenkaan ei olo mikään kovin kaksinen. Eilen alkoi kurkkukipu ja just mittailin lämmöks 37,6. Saas nähdä kykeneekö sitä huomenna töihin. :/
 
Hups.. unohtunut tänne kirjoitella että täällä pudottiin taas. Eli nyt on siis kp2/25-31 ja yk4

Huomenna on ihan peruslääkärille aika kun tuo luteaalivaihe oli vain 9päivää. Eli siihen täytyy käydä vinkumassa jotain apua.. :)
 
terve.!

pahoittelut tädin kohdanneille :hug:
onnea niiz kihlautumisesta.!! :flower: :)

ON: täällä ei kummia.. eilen illalla nukkumaan mennessä oli masu erittäin turvonnut ja tuntu kun siellä ois kuplinut jotakin.. ei siis mitään ilmavaivoja, vaan jtn ihan muuta.! :eek: ja saunassa ukon sisko sanoi, että maha näyttää siltä ku oisin raskaana :D ja kokeiltuaan sitä, oli edelleen sitä mieltä että siellä voi olla kehittymässä uusi elämä.! :) tiedä sitten....

YP :wave:
 
:attn: happyfeet :attn:
haluaisitko lisää mut tonne plussanneiden puolelle!
täs olis tietoja, kp 28/28, yk (ehkä)5-6, laskettu aika 25.10.2009!!! :heart:
OIKEIN PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVAN METSÄSTYKSEEN :heart: :heart:

HOOYO88+PIKKU-KIUKKU 6VKO-2PVÄ :heart:

mä tulen välillä raportoimaan :hug:

:wave:
 

Yhteistyössä