Onnea Niizille kihlautumisesta! Mun kaverille kävi niin, että ne oli yrittäneet vauvaa jo monta vuotta ja menivät sit naimisiin (eivät olleet kihloissakaan vaan menivät vaan salaa ja yllättäen naimisiin) ja hups vaan, ekasta kierrosta naimisiinmenon jälkeen pieni ilmotti tulostaan =) Että toivotaan että kihlautumisellakin olis samanlainen vaikutus!!
Hooyo88:lle taisinkin jo onnentoivotukset laittaa muistaakseni, mutta voipi olla etten laittanutkaan niin uudestaan ONNEA paljon =)
Ja isot halaukset ja tsemppiä miljoonasti heille, jotka ovat taaas joutuneet pettymään kun menkat ovat tulleet kylään :hug: JA haleja myös teille, joilla on jännät hetket ja testaukset edessä :hug:
Tänne ei sen kummempaa kuulu, kuin että täti pakkasi vihdoin kamppeensa viikonloppuna ja nyt sit vaan ollaan ja ihmetellään. Pupuiltukin jo monta kertaa, vaikkeihän sillä vielä ees ole väliä (kai). Mies oli ihana kun toi mulle ihan pyytämättä greippimehua eilen kaupasta... olin hänelle maininnut että siitä vois olla hyötyä, että kai hänkin kovasti sit odottaa että vauva tulis ku tuollaset asiat muistaa, vaikka yleensä aika hajamielinen onkin =)