*Esikoisesta Haaveilevat*

[/b]Halpe[/b], niin mäkin vähän aattelin, mut näytti tosiaan että olis ollu vähän myös väriä, saattaa tosin olla vaan toive ajattelua :( Ajattelin testata huomen aamulla uudestaan, jos sais vaikka aamupissasta luotettavamman tuloksen. Lämmötkin on oudosti koholla (37,1) ja ne ei oo ikinä ollu kierron lopussa näin korkeet (ja ei siis oo mitenkään sellanen olo et tulisin kipeeks tai jotain), Noh, ei auta muu kun odottaa...
 
helou.
enpä ole kuukausiin täällä käynyt, joskus ohimennen lukenut joitain kommentteja, mutta nyt ajattelin josko saisin aikaiseksi käydä useammin..
Mulla jännät paikat.. kp.31 menossa, harvoin näin pitkä kierto, kaks haamuviivaa oon predillä pari päivää sit tehnyt.. kait se on alettava uskomaan että joku siellä sisällä nyt asustaa.. <3 vloppuna haen uuden testin ja testaan, josko se sit näyttäis totuuden. Yk. meillä oli 4. Plussatuulia kaikille!
 
ellen- Ehkäpä siellä on ihan oikeasti pieni mukana matkassa nyt!! Täällä peukut pystyssä sun puolesta!!!

HannA Onnea haamusta!! Minä en varmaan jaksais odottaa viikonloppuun asti vaan testailisin ihan varmasti aina ku vähänki pissattais :LOL: (vaikka tietäisinkin ettei siitä mitään hyötyä ole)

Hmm, tuosta oviksesta sen verran, että ku en ole koskaan sitä bongannut, enkä edes yrittänyt bongata, enkä nyt ainakaan vielä aio edes tikuilla sitä testata, mutta siis tässä kierrossa aion vähän tarkkailla itseäni ja jos sen vaikka huomaisin...niiiiiin että (jos nyt vihdoin pääsisin siihen kysymykseen asti ;) ) onko teillä mielialavaihteluita oviksen aikaan? Ku oon yleensä ennen menkkoja tosi ailahteleva ja nyt ku oon yrittänyt miettiä ja muistella taaksepäin niin mulla on mielestäni ollut aina välillä kierron puolessavälissäkin jotain "ärtymyskohtauksia" ja kiukutteluita ilmassa enemmän ku normaalisti...että voiskohan liittyä ovikseen?

Mut joo, haleja ihan kaikille! :hug:
 
nyt on jotain ihme tuntemuksia. on kyl noin viikko menkkoihin. en tiedä johtuuko se siitä. rinnat tosi arat turvonnu ja välillä nipistelee mahaa ja ihan turvonnut olo muutenkin. pisulla käyn musta useammin. kylkiin sattuu nukkuessa... ääh kai tää on vaan toivetta. hmm.. koskas sitä uskaltais tehä testin??!
 
Hei vaan pitkästä aikaa. :wave: Omaa napaa tulossa... Palattiin maanantaina Lissabonista, sekä minä että ukko sairastuttiin kotiin palatessa, saikulla ollaan tämä viikko. Mulla on ilmeisesti myös hiivasienitulehdus, lääkkeet hain jo. Ärsyttävää! |O

Keskenmenosta tosiaan ½ vuotta, enkä vieläkään ole raskaana. Kierrot kestää vähän miten sattuu, vuoto ei ole normaalia, olen välillä huomannut kohdun olevan kipeä. Huomenna varaan ajan yksityiselle, en kestä tätä epätietoisuutta. :(

En jaksa selailla kaikkia sivuja läpi, joten onnittelut kaikille plussanneille, jos sellaisia on, ja tervetuloa uusille. =)
 
Tein testin uudestaan nyt aamusta ja tulos oli ERITTÄIN HIMMEÄ HAAMU!! Ei voi olla enää pelkkä viivanpaikka, sillä se erottu ihan selvästi eikä tarvinnu yhtään tihrustaa. :) Muttta oli silti vielä niin haalee että en uskalla vielä tuudittautua sen varaan. Ja on myös ihan sellanen olo että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä.... täytyy taas vaan odotella....
 

6.3.2009

JenPen.............................kp 51/28............................yk7

tch...................................kp 43/30-31.......................yk5
MyPoodels.......................kp 43/28-58.......................yk8
HappyFeet.......................kp 41/40-48.........................yk5
delfis................................kp 41/30-36.........................yk6
Hemppati.........................kp 40/30..............................yk3
wannabemama................kp 37/32..............................yk4
Kiharapää........................kp 36/32-35.........................yk17
Teddybear82....................kp 33/28-37.........................yk5
Haaveileva-85..................kp 32/28..............................yk2

ellen-................................kp 29/30..............................yk3
hippopotamus80..............kp 29/26-29.........................yk6
Niiz...................................kp 29/30..............................yk2
ElbA..................................kp 28/26..............................yk6
Sun Rise...........................kp 28/30-35.........................yk3(6)
Sharona...........................kp 27/28-40.........................yk5
Nanakuu...........................kp 27/25..............................yk4
Sonnet82..........................kp 26/30..............................yk2
Pipopi................................kp 26/26-34........................yk8
anu84...............................kp 25/28-**........................yk15
LauraAnnika.....................kp 25/30..............................yk2
tyttokarpanen..................kp 25/24-28........................yk0
Louvre..............................kp 23/32-40........................yk11
murppa86.........................kp 23/24.............................yk44
Yöperhonen......................kp 20/28..............................yk14

Hukkapätkä......................kp 19/28..............................yk2
AnGeLina88......................kp 17/*................................yk1
Siniviuhka.........................kp 16/27-31.........................yk14
Empuuu............................kp 16/30-36.........................yk5
JULIAN..............................kp 16/28-30.........................yk1
Minna77...........................kp 16/26...............................yk6
Lapanen87.......................kp 14/30..............................yk7
Ansku-82..........................kp 13/35..............................yk4
moumou...........................kp 12/29-31.........................yk4
EtanaLilli...........................kp 12/26-29.........................yk3
Tuitutti..............................kp 11/28..............................yk1

HaLPe...............................kp 7/23-28.........................yk15
Sero..................................kp 6/25-31.........................yk4
kaz....................................kp 4/28-30.........................yk9
unelmoya..........................kp 3/28..............................yk2

revera
drakonia
Sandraana87
susku79
niiskuneiti-
Minnie-
kuuttti
Neppis88
Minnea
 
Onnea Ellen :flower: :hug: Toivotaan et pikkanen on seuraavat 8kk kiinni siel mahassa :) Pistä kuvaa testistä :D

Ite tein negan tänää. Kai ne menkat sitte on tulossa. Ärsyttää nää yli 40 päivän kierrot (&/)%&(%¤#") yli puoli vuotta jo takana reilusti vaikka "vasta" tätä yk 5 mennää.
 
Moikkelista vaan kaikille..

Teretulemasta uudet ja suuren suuret onnittelut plussista :flower: :flower:

ON: Täällä odotellaan ovista alkavaksi.. Jotenki jännittää et tuleeko niitä ovistuntemuksia ja mitenkä paljon, mistä tiiän sit et oon ovistellu ja voin alottaa nuo terot? Terot siis sain avuksi tukemaan mahdollista ovulaatiota??... Tai kun ei se lekuri ollu varma et ovuloinko mä aina ollenkaan.. No muutaman kuukauden mennään näin ja sit uusiks lekurille jos mitään ei näy ei kuulu.. Pitäs kaet nuita ovistikkuloisia käyä sylillinen ostamassa.. ei vaan tänään kerkee ostamaan eikä kul huomennakaan.. et josko sitä yrittäis vaan tutkailla tät roppia..

Sori omanapaisuus..

Pittäs kaet töihinkin kohta ruveta.. +++ Puhureita ja paljon peitonheilutuksia kaikille joilla ajankohtaista :D
 
onnea ellen- haamusta.. :hug: kyllä se siitä vahvistuu... :)

KP b:)d et se plussa siulle tulis.. :)

).( täällä edelleen odotellaan.. vähän väliä on menkkamaisia jomotuksia.. jano on ihan mieletön, ruoka ei maistu, väsyttää.. mitäs vielä.. ehkä hiukan huono oloa, mut voi johtua siitäki ku en oo syöny kunnolla.. :/
 

Yhteistyössä