*Esikoisesta Haaveilevat*

Jännittää...
Kierto alkaa olla lopuillaan kp26/28. (tosin eka kierto pillereiden lopettamisen jälkeen eli saattaa olla paljon pidempikin kierto) Kävin aiemmin tänään apteekissa ostamassa r-testin. Aattelin kuitenkin oottaa ehkä ainakin ens viikkoon ennen testausta.
Oon kyl jännitelly tätä vauvahaaveilua sen verran, et nyt on jostain syystä sellanen olo, et ei varmaan oo tärpänny. Minä kun jännitän kaiken aina vatsallani.. "Stressi -paras ehkäysykeino".
Lisäks mietityttää se, et miten tää kaikki jännittely ja pillereiden lopetus on vaikuttanu ovulaatioon, onkohan sitä edes ollut, tikutellut en ole. Hormonit on ainakin ollu ihan sekasin (johtuu varmasti pillereiden lopettamisesta), välillä turvottanu alavatsaa oikeen kunnolla ja jonkun aikaa mulla oli nännit miltei kosketusarat. Tossa pari päivää sitten olin ihan varma, et täti tuli kylään ku oli samat tunteet ku aina menkkojen alkaessa, mut ei se sit tullukkaan, se olo kesti yhen aamupäivän. Nyt on tosi hyvä olo, ei kolota tai turvota mihinkään. Voi kun vauva olisi saanut jo alkunsa!
Ilmottelen sit testin tuloksia ku uskallan sen tehä :)
 
Täällä edelleen täti kylässä, phooooh... ja tänään oli sit viimeinen päivä töissä. Oon ollut sijaisena 6kk ja se oikea työntekijä tuli nyt takaisin. En oikeen tiedä olenko iloinen vai surullinen, ku toisaalta harmi ku ei oo töitä enää ja toisaalta taas kivaa ku voin touhailla kotona ja kirjottaa lopputyötäni, mut siis olen nyt ihan niinku oikeasti kotirouva...lapset vaan puuttuu ;) Toivotaan, että niitäkin alkais pian jo tulemaan!!! Mä oon muuten litkinyt nyt 5 päivän aikana varmaan 3-4 litraa greippimehua, oon jäänyt ihan koukkuun!! :LOL:

Onnea Hooyo88!! Hieno juttu!

Ja nyt pinnistetään peukut pystyyn, että mahdollisimman monelle tärppäis mahdollisimman pian!
 
Hyvää lauantaipäivää kaikille!!

Mä en ole viime viikkojen aikana tainnu käväistä täällä ollenkaan, jotenki on aika mennyt niin nopeasti. Onnittelut kaikille plussainneille ja iso :hug: kaikille sitä tarvitseville!!

HappyFeet Voitko mulle laittaa kp 10/26 ja yk6? Kiitos...
 
Nyt kyllä jännittää. :) Muutaman kuukauden olen palstoja lueskellut ja etsinyt "omaani" sekä malttamattomana odottanut milloin pääsisin itsekin mukaan kirjoittelemaan. Nyt olisi se hetki, mutta on niin jännät paikat, etten tiedä mitä kertoa. Ehkä taustat kiinnostaa. :) Itse 28 (pian 29) ja mies 31-vuotias. Esikoisesta kovasti haaveilemme ja viikko sitten on ehkäisylaastari viskattu roskiin ja hypitty vielä päällä. :D Tällä hetkellä kp5/28 (oletus aiemmasta) ja yk1. Ihanaa päästä vihdoin tänne!!!
 

28.2.2009

Minnie.............................kp 90................................TJOT
kuuttti.............................kp 77/26...........................yk (20.1.k)
Neppis88.........................kp 69/29-32......................yk1 (8.1.k)
Minnea.............................kp 54/25-27......................yk2 (10.1.k)

JenPen.............................kp 45/28............................yk7
tch...................................kp 37/30-31.......................yk5
MyPoodels.......................kp 37/28-58.......................yk8
HappyFeet.......................kp 35/40-48.........................yk5
delfis................................kp 35/30-36.........................yk6
Hemppati.........................kp 34/30..............................yk3
Sero.................................kp 31/25-29.........................yk3
Kiharapää........................kp 30/32-35.........................yk17

kaz...................................kp 27/28-30.........................yk8
Teddybear82....................kp 27/28-37.........................yk5
unelmoya.........................kp 27/28..............................yk1
Haaveileva-85..................kp 26/28..............................yk2
ellen-................................kp 23/30..............................yk3
hippopotamus80..............kp 23/26-29.........................yk6
Niiz...................................kp 23/30..............................yk2
ElbA..................................kp 22/26..............................yk6
Sun Rise...........................kp 22/30-35.........................yk3(6)
Sharona...........................kp 21/28-40.........................yk5
Nanakuu...........................kp 21/25..............................yk4
Sonnet82..........................kp 20/30..............................yk2
Pipopi................................kp 20/26-34........................yk8

anu84...............................kp 19/28-**........................yk15
LauraAnnika.....................kp 19/30..............................yk2
tyttokarpanen..................kp 19/24-28........................yk0
Louvre..............................kp 17/32-40........................yk11
murppa86.........................kp 17/24.............................yk44
Yöperhonen......................kp 14/28..............................yk14
Hukkapätkä......................kp 13/28..............................yk2
AnGeLina88......................kp 11/*................................yk1
Siniviuhka.........................kp 10/27-31.........................yk14
Empuuu............................kp 10/30-36.........................yk5
JULIAN..............................kp 10/28-30.........................yk1
Minna77...........................kp 10/26...............................yk6

Lapanen87.......................kp 8/30..............................yk7
Ansku-82..........................kp 7/35..............................yk4
moumou...........................kp 6/29-31.........................yk4
EtanaLilli...........................kp 6/26-29.........................yk3
Tuitutti..............................kp 5/28..............................yk1
HaLPe...............................kp 1/23-28.........................yk15

revera
drakonia
Sandraana87
susku79
niiskuneiti-[/quote]

 
Mä taidan myös änkeä itseni tännekin... =)

meillä kanssa kovasti ensimmäistä lasta toivotaan. Mies enemmän realistina, sillä periaatteella, että tulee jos on tullakseen, mutta itse tietysti lasken päiviä ja hermoilen jos esim. töiden takia jää tärkeitä päiviä käyttämättä. Mies ei tiedä miten kova vauvakuume minulla tosiaan onkaan, koska en jaksa sitä hänelle toitottaa, vaan surffailen tällä netissä keskustelupalstoilla ja luen kaikkea raskauteen ja raskautumiseen liittyvää... heh=)

Nyt minulla 4 yk ja päivät 31/32... En jaksa uskoa mihinkään tuloksiin ennen kuin nään, toivoa tietysti on niin kauan ennen kuin menkat tulee! Tänään ollut alaselkä kipeä ja alamahanippailut lisääntyneet, vähän pelottaa, että huonosti käy tässäkin kierrossa, mutta toistaiseksi tullut vaan valkovuotoa ja toivottavasti näin jatkuu...

Tykkään lukea toisten oireita, kun niitä on niin kiva sitten vertailla ja pohdiskella, että kertokaapas tytöt oireistanne!!!

Ja kaikille iso onnentoivotus ja plussatuulahduksia kaikille!!!
 
Ollaan saatu lisää uusia porukkaan. Tervetuloa vaan minunkin puolestani kaikki uudet. :flower:

Täällä ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Vähän ihmeissään, että missä mun tissikipu viipyy, kun yleensä rinnat kipeytyy viikkoa ennen menkkoja ja nyt ei mitään kipua tunnu. Ei vaikka noita miten päin tutkii ja painelee. :LOL: Kivahan se tietty, jos jääkin tuo oire pois. :D
 
Tervetuloa uudet !! :flower: Ja onnea plussanneille !! :heart:
enpä oo pitkään aikaan ehtiny käydä täällä, töissä pitää niiiin kiirettä ja ainoot yhteiset vapaapäivätkin käytettii siihen että päästii risteilylle tuonne ruotsin puolee.. :) Hyvin vähälle on jäänyt tässä kierrossa tän kuumeen ajatteleminenkaa, ainoo vaan et on ollu outo olo koko kierron mutmut.. Outoa. Kertokaahan mitä tää on, puhuks joku joskus jossain et vois ovuloida kahteen kertaan samassa kierrossa ? Mulla oli nimittäin tossa puoltoista viikkoa sitte ihan semmonen ovistunne (en oo tikutellu), halui kamalast ja (sori ällö!!) limasuutta tosi paljo (mut ei kuitenkaa mahas tuntunu mitää ) , no käytii siel risteilyl, ja olin varma et ovis tuli käytettyy hyväks, päästii sielt takas ni torstaina rupes repimää mahaa, ihan semmosii samanlaisii tuntemuksii ku edellises kierros, repäsyi, paineentunne ja hirveetä kuvottavaa tunnetta mahassa, siitä meni sit kaks päivää eli tänään oli koko aamupäivän sellanen ihme pakottava tykyttävä kipu ihan tuolla alamahassa.. ja IHAN KOKO AJAN tekee mieli !! Tuo ukko tulee koht hulluks mun kanssa ku oon koko ajan kellistämässä sitä sängyn puolelle.. mitähän tää nyt on sit.. ? vähän oon sekasin tän mun kropan kans vielä :ashamed:

ainii. ja semmonen juttu. et tuo ukko polvistu miun etee sit siel laival. et kihlois ollaa nyt. :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttokarpanen:
Mulla on ollu aivan hirveesti kaikkia tuntemuksia eilen. Esim oon yleensä vilukissa ja perjantaina mä meinasin kuolla kuumuuteen eikä koskaan aikasemmin oo ollu sellasta (siis ettei oikeesti oo ollu kuuma, mut olo on ollu sellanen) NIIN TIETTYHÄN MÄ NYT OON IHAN VARMA ET MULLA TAPAHTUI HEDELMÖITTYNEEN MUNASOLUN KIINNITTYMINEN!!!! Vaikken oo koskaan kyllä kuullu et kukaan olis semmosta tuntenu... :D Ja siis ku aikakin vielä täsmäis... :D:D:D :heart: :D :saint:

siis mulla on ollut nyt koko ajan kans lämmön heittelyä eikä ennen oo ollut tollaista. tapahtuuko tota siis jos mahdollisesti olisi hedelmöittynyt?
 
Tervetuloa uudet :flower: Niiz onnea kihlautumisen johdosta :flower:

Täällä tutut pms oireet alkaa nostaa päätään eli rinnat alkaa kipeytymään, menetän hermoni helposti jne... Täti sieltä luultavasti alkaa pakkaileen pikkuhiljaa matkalaukkuaan ja lähtee kurvailemaan tänne päin, perille pääsee varmaan loppuviikosta :( harmittaa ku tavallaan tietää jo vikkoo ennen ku menkat alkaa et ei oo tärpänny. Ja bongasin oviksenkin tässä kierrossa ja greippimehua on tullu juotua hurjat määrät. mut ei niin ei... No, ei oo sentään kaikki toivo viel menetetty. toivoo on niin kauan ku täti pysyy pois...
 
Niiz, onnea kihlautumisesta. :flower:

Täällä tuli vuosi kihloissa oloa täyteen, vaikka virallista vuosipäivää ei päästäkään juhlistamaan kuin vasta 3 vuoden päästä. :D

Jos ei tässä kierrossa ole tärppiä tullut, niin voi olla että saan vauvahaaveet unohtaa hetkeks. Luultavasti meillä pidetään pieni tauko yrittämisessä. :/ Ei kyllä haluais pitää taukoa, kun tuo biologinen kellokin tikittää hurjaa vauhtia. Vaan järjellä ajateltuna se taitaa olla kuitenkin paras vaihtoehto. On olemassa mahdollisuus, että saisin ens lukuvuodenkin olla tuolla samassa työpaikassa. Jos nyt raskaudun niin eivät varmasti palkkaa mua uudestaan, kun en ehtis kuin muutaman kuukauden olla töissä. Toivottavasti nyt pian selkiytyis tuo työkuvio.

Se hyvä puoli tuossa olis että ens lukuvuoden aikana saisin maksettua kokonaan opintolainani pois, joten parempi tilannehan se ois kaikin puolin jäädä vasta sitten äippälomalle. Ja kun miehen työstä ei yhtään tiedä miten käy. Viikon päästä todennäköisesti saa "lomalapun", mutta miten pitkäks aikaa, sitä ei tiedä. :(
 

Yhteistyössä