*Esikoisesta Haaveilevat*

Pinkkimieli voi hyvänen aika :hug: :hug: :hug: syvä osanotto!

ja halaukset muillekin tarvitseville, mm. Anulle negasta! :hug: :hug:

on: tyhmä mieli, tyhmä. päähänkin koskee ja ääh..haaveilen siitä vauvasta, vaikka tätikin kävi jo. :| on se vaan niin kummallista tämä haaveilu..
 
Heippa tytöt!
Päivittelen tota listaa sitte ku pääsen kotii. Luulin et oisin päässy täälä reissun päällä nettii aiemmin ja paremmalla koneella/ajalla, mut näköjään pääsin nytte vasta läppärillä tänne.
Ollaan nyt pohjosessa miehen iskällä käyty ja sen sukulaisilla jne. Nyt tultii vähä vielä pohjosempaan sen äiten tykö ja kavereita moikkailee mut eiköhän tästä kohta kotio päin päästä.
See ya!
 
JenPen
voi ei mutta onneks kuitenkin saitte vihdoin selvyyden! :hug: tee ihmeessä valitus potilasasiamiehelle! en mä onnek kovin usein sitä miestä nää eikä silleen pidetä yhteyttä ei sil oo onneks mun numeroo.. miehen kans se on välil jotai työkeikkoja käyny tekee ja silla.. hih tässä just muistelin miten silmät sirrillään kirjoitin tota tekstiä. näytöltä en nähnyt mitään niin koko ajan vaan tuijotin näppiksiä ja toivoin ettei oo paljoo kirjoitus virheitä saati sitten sekavaa tekstiä.. :D:D

G: miten aiotte uudenvuoden viettää?
myö mennään taas mun vanhemmille siel on pikkusisko ja pikkuvelikin paikalla mukava perhe uusvuos vietetään ja kännätään niin perkeleesti :D käytiin tänään ostaa tina kauha ja tinat kaikille :) kahteen vuoteen ei olla tinoja saatu kun on kaupasta ollut loppu niin nyt vihdoin sit saatiin =)
 
Ei tuu meille vauvaa :ashamed: :'( Kp 33/31 vaihtu 1. Vois vaihtaa mulle tuonne taulukkoon, etta Kp 1/31-32. Tassa kierrossa jatketaan foolihappoa ja vitskuja, otan greippimehun kayttoon. JA ovistikut! Niita pitaaki tilata ihan heti.
 
Terve kaikille vauvakuumeilijoille. Me ollaan tässä (tulevan) miehen kanssa mietitty, että oiskos aika ruveta koettamaan joskos mekin saatais pikkuinen. Mennään naimisiin ensi kesänä, molemmilla on työpaikat ja lähes vuosi sitten ostettiin rivari, joten ulkoiset ominaisuudet ois kunnossa... Mua vaan mietityttää, että olenkohan vielä kuitenkaan valmis. Pitäis jaksaa olla kotona niin paljon enemmän kuin tähän asti ja se että joku tarvitsee mua niin paljon ja niin kauan tuntuu pikkasen ahdistavalta. Toisaalta ois ihanaa katsella oman nyytin kasvamista.
 
Huomenta leidit, täällä edelleen kärsin flunssasta ja ihmettelen kotona. :/
Ovistestejä oon tehny nyt jo neljänä päivänä, vaan ei merkkiäkään. Vasen tissi on kipiä, ja olen äimänkäkenä, eikös tissit kipeenny vasta oviksen jälkeen??
On kyllä outo meininki. :eek:

G Täällä varmaan menee uusivuosi koiraa rauhoitellessa, se rassukka pelkää raketteja ihan hulluna, ja kaikenlisäksi olen kuullut, että Suomen ilotulitukset ei ole mitään verrattuna tähän kapunkiin, on kuulema kuin olis sodassa, eikä mitään rajoituksia, eli aloittavat jo pari päivää etuajassa ja lopettavat joskus ensivuoden puolella. :kieh:
Tänään siis soitan eläinlääkärille, ja käydään hakemassa lapselle jotain rauhoittavia, ettei se mene shokkiin. Voi pientä, kun ei ymmärrä.
 
ANInen tervetuloa! :flower:

:hug: tippuneille ja onnea uuteen kiertoon!

G: Saunotaan tuttava pariskunnan kanssa ja seurataan kolmen koiran hassutteluja, ne ei onneks pelkää ilotulitteita..:) Mä en varmaa kummemmin juo, ku se toinen emäntä on tukevasti raskaana..eikä muutenkaan tee mieli..:)
 

nanakuu hirveän nopeasti on mennyt tämä vuosi..

on: tänään on ollu tosi pska päivä..oon vaan itkeskellyt ja kieriny itsesäälissä, koska kuulin erään entisen kaverini saaneen lapsen pari päivää sitten..harmittaa niin hemmetin paljon, miks ne, miksei me? aika itsekkäästi ajateltu, mutta tiedän varmuudella, etteivät he sitä vauvaa oikeasti halunneet.

ja siksi toisekseen mulla on varmaan virtsis kun pissittää ihan jatkuvasti

anteeks tämä omanapaisuus.
 
Siniviuhkalle iso lohtu :hug: Itsesäälissä saa välillä kieriä, kunhan ei unohdu sinne =)

Olen täällä niin epäaktiivinen, että siirrynpä kuitenkin taustalle. Lisäksi muutetaan pejantaina, eikä ole uudessa asunnossa nettiyhteyttä (eikä muuten tv:täkään, kun on kaapeliboxi ja uusi talo antennitalo :eek: ), enkä siis pääse lainkaan enää nettiin... :'( Vieroitus tulee varmasti olemaan rankkaa :| Kyllä me se yhteys hankitaan, mutta siinä menee jonkin aikaa.

Mutta oikein plussaista uutta vuotta kaikille! :heart:
 
Ma pidan tassa pinossa vahan hiljaiseloa tassa kuussa. Yritan paasta sellasesta vouhotuksesta ja jannityksesta ja vahentaa sita "vauvan halua" jos se auttais ja tulisin niinku itestaa raskaaks :LOL: :LOL: :LOL: No joo, mut olen vahan taustalla tassa kierrossa :)
 
Heissan kaikki!

Pitkästä aikaa kerkee taas kirjoitteleen.

Etovaa oloa aamuisin ja nukkumaan mennessä, nippailua masussa, finnejä(!). On jotenki niin sellane olo et joku ois voinu tos joulun aikana jäädä masuun asumaan.

Tietty näistä tunnelmista tippuu korkeelta ja kovaa tuossa ens kuun puolessa välissä, mut toivossa on hyvä elää!

Hyvää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti!
 
Hei taas!

Oon ihan mielissäni, että nämä pyhät on kohta ohi. Itselläkin sitten vähemmän aikaa stressata tätä vauva-asiaa. Nyt se tuntuu kuitenkin olevan jatkuvasti mielessä.

Oliko greippimehulla se vaikutus, että oviksen oireet "vahvistuisivat", eli ovis olisi helpompi havaita? Vai muistanko mie vaan väärin... Pitää varmaan ensi kierrossa kokeilla tuota greippimehua mikäli näin on, kun nyt jäi ovis kokonaan bongaamatta. w
 
Mahtuuko tänne mukaan? Olen muutaman kuukauden käyny lukemassa näitä juttuja ja tänään päätin sitten kirjautua, saa sit nähdä miten tulee itse kirjoteltua ;)

Esittelyä.. olen 25v ja pillerit lopetin syyskuussa kuuden vuden syömisen jälkeen ja kierron pituus onkin vaihdellut 32-23 et otappa tuosta nyt selvää. Tällähetkellä menossa kp 19 ja yk on kolmas. Aattelin testata seuraavan kerran 9.1, jos maltan odottaa. Tässä kierrossa kokeilin ekaa kertaa ovistikkuja ja luulen että sen bongasin, mut sen näkee sit reilun viikon päästä.
 

Yhteistyössä