*Esikoisesta Haaveilevat*

drakonia mites kävi?? iso lämmin :hug: kaikille tarvitseville!
).(
täällä täti pakkailee jo kamojaan ja yritys pääsee taas alkamaan joulu meni rauhallisesti sain mukavia lahjoja mies oli ostanu mulle ihanan meikki salkun ja sellaisen tosi pienen ja käytännöllisen kreppiraudan ja paljon muuta kivaa.. nyt innoissani täällä meikkailen ja testailen uutta hiusvekotinta :) ja vihdoin sain jopa uuden vatkaimen jopa kaksin kappalein mutta toinen on onneksi ihan erityyppinen sellainen sauvasekoittimen tapainen ja toinen perinteinen vekotin jotenkin on vaan niin onnellinen ja raukea olo, hymyilyttää koko ajan :)
 
Mahtaako meille koskaan käydä sellainen onni..
Meillä karvavauva on kasvanut hurjasti.. On nykyään todella rohkea ja reipas.. Eilen isovanhempien luona oppisi rappusten tulemisen alaspäin..
Siis isovanhempien luona on 4-5 askelman rappuset, joita opeteltiin ensin lihapullan kanssa ja sen jälkeen riitti enää lelu ja tänään tuli reippaasti meidän kerrostalon portaat kolmannesta kerroksesta alas kahdesti.. On todella iloinen olo, kun sai koiran jälleen oppimaan jotain.. Sitä ennen oli oppinut istumaan käskystä.. Ei tietenkään vielä kaikissa tilanteissa.. Mutta usein istuu käskystä.. Myös jollain tasolla on oppinut noutamaan palloa ym..

OIKEEN HAUSKAA JOULUA KAIKILLE TÄÄLTÄKIN!!!

KP
 
drakonia :hug:

tää tytsy lähtee kohta isovanhemmille tapaninpäivä lounaalle ja sen jälkeen lähdemme miehen kanssa kahdestaan mökille kun mies oli "salaa" käynyt sellaisen meille vuokraamassa.. lonkerot ostettu kaikki valmiina :p aurinko paistaa ja mä lakkasin jopa kynnet:eek: ihanan kultaisiksi. jos sitä tänää heiluttelis peittoa oikein takkatulen ääressä! mukavaa tapaninpäivää kaikille =)

 
nonnii.. nyt kyllä :ashamed: mutta mulla on muistikatkos... :headwall:
jos mulla täti tuli kylään 20pvä ni eikö seuraavtkin sitten ala(suurinpiirtein) sitten seuraavaksi täti tule ens kuun 20pvä?? :LOL: :LOL:
äsken kattelin kalenteria ja pää löi yhjää enkä muistanut enää ollenkaan :/
välillä oma muisti todella pelottaa :(
 

Yhteistyössä