*Esikoisesta Haaveilevat*

Mua pelottaa. Huomenna pitais muka aamulla testata? Ma kun voisin nukkua koko paivan yli. Niin, ettei tarvis tehda testia, ei tarvis elaa huomista. Pari viimesta paivaa oon ollu tosi matalalla mielialalla, siks en oo kayny taalla :'( Surettaa. Ahdistaa.
 
Ei tassa oikeestaan oo mitaan sattunu, meni vaan mieli jotenki tosi matalaks :(
En tiia raskausoireista, oon yrittany olla ajattelematta kroppaa ja kaikkea.

Tana ja eilen aamuna ku herasin mun huulet oli ihan veressa :eek: On niin kuiva suu ja huulet! Mun lavistys suussa on tosi kipea myos ku se jaa kuiviin ikeniin kiinni :/ Tuntuu et on ihan lovi melkee tullu huuleen tosta korusta.

Oon nukkunu aika paljon, jtn 11-13h yossa. Mut herailen joka yo ainaki 2-4 kertaa. Se on rasittavaa.
 
Heips. Toivottavasti kaikilla on ollu mukavat joulut =)
Multa vois ottaa noi kp:t kokonaan pois. Tulee kun on tullakseen. Kiertopäivätkin kun vaihtelee siinä 20-40 ni eipä juuri kannata kp:tä kattella.
Yk kuitenkin nyt 4....
Kiittäen vauvakuume =)
 
voi prkl.. tultiin just miehen kans kotio baarista ja otettiin matkaan mun kaveri miespuolinen joka oli vähän arvelluttavassa kunnossa tarjosin tuossa ruokaa ja juomaa ja nyt ne tuolla miehen kanssa saunoo ja meinaa hermo mennä tuohon kaveriin kun se taitaa vissiin olla muhun vähän ihastunu.. mies sanoi että voisinko tuoda parvekkeelta heille lonkerot niin tää kaveri meinas siinä suuttua että kyllähän me nyt saatana itsekkin saadaan ne haettua. luuli vissiin et mies passuuttaa mua koko ajan muutenkin mikä tosiaan niin ei oo. mut tuon kaverin käytös vähän alkaa arvelluttaa.. kaduttaa koko homma et edes pyydettiin se tänne.. en ees tiiä saako täst tekstist mitään selvää kun itse tosiaan en ole selvä :D:D
 
Hetken aikaa olen ollut vain hiljaa taustalla. Oli melkoisen kiirettä tuossa ennen joulua töiden kanssa ja muutenkin. Joulun otin ihan vaan rentoutumisen kannalta. Aattona käytiin miehen vanhemmilla saunomassa ja syömässä, mutta sen jälkeen olen vain ollut tekemättä yhtään mitään. Kiva välillä vaan ollakin, kun koko syksy ollut kiireistä. :) Kierto puolessa välissä ja peittoa heiluteltu joka toinen päivä tahdilla. Toivotaan että tällä kertaa tuottaa tulostakin. Vaikka mukavaahan tuo pelkkä peiton heiluttelukin on. :p

:hug: :hug: tippuneille ja muillekin tarvitsijoille.

nanakuu, noi voi olla aika hankalia tilanteita, jos kaveri ihastuu suhun. Pidemmän päälle voi olla aika ahdistavaakin ja mahdollisesti tehdä ystävyyden jatkamisesta mahdotonta. :( nimimerkillä erään lapsuudenystävän kanssa välinsä katkaissut.
 
tervehdys.!
täällä tänään kp1 ja yk 12 lähtee käyntiin.. huoh |O tuo tädin tulo oli toki tiedossa, koska siellä verikokeissa ei mitään näkynyt.. kiukuttaa vaan niin paljon taas.! tällänen turha kierto oli tää.! nooh, ehkä tämä uusi vuosi toisi uudet kujeet tullessaan :)

voi nanakuu, mulla oli tossa torstai iltana vähän sama tilanne.. oltiin siis baarissa ja mentiin siitä jatkoille, niin siellä olikin sitten yksi kundi, jonka kanssa olen pentuna asunut samalla pihalla.. ja hän sitten sanoi, että on ihastunut minuun.!!! :snotty: noooh, pistin sille sen kännin piikkii ja olin kun en olisikaan :D

YP :wave:
 
Testi tehty, siihen ei tullut mitaan. Eiko niin, etta tuo on virheellinen testi :saint:
Ostin sen kylla Lidlista ja herkkyys on 25. No tatia ei toistaiseksi nay eika kuulu. :D

Ja kahtena yona perakkain oon nahny ihania unia , varsinkin viime yona sain oikeen komean plussan testiin :p Oli ihanaa olla ees hetki raskaana.. ees unessa :whistle: :D
 
heipä hei!
Tänne palailen, jos vaan vielä mukaan mahdun. Keskenhän se eka raskaus sitten meni :'( Rv 12+3 alkoi vuoto, tosin Toukka oli kuollut kuulemma jo rv 9+0 Joulun aika oli aika synkkä ja masentava, sillä pitihän minun jo jouluna mahdollisesti tuntea liikkeitä ja huomata massun kasvaneen.
Nyt vaan tarvisi alkaa selvitteleen neuvola lääkärin nimeä ja tehdä hänestä valitus potilasasiamiehelle, kun väitti minulle vielä rv11+0, että sydänäänet löytyivät ultralla.
No mutta joo.. Eli jos vain viitsitte poistaa minut tuosta plussanneista, niin olis tosi kiva.
 
anu, drakonia ja hooyo :hug: :hug: :hug: huonoista uutisista.

Ja toki erityisesti pinkkimielelle myös paljon halauksia ja voimia :hug: :hug:

).( tänne ei mitään uutta. Taisi kiertokin olla "tyhjä". En bongannu minkäälaisia oviksen oireita. Niitä en kyllä hirveästi ole aikaisemmin tarkastellu, että voi olla, että en vain tunnistanut niitä. Mutta kyllä yleensä on ainakin valkovuoto alkanut kierron puolivälin jälkeen, nyt ei mitään. Nyt siis kp 18/28 eli oviksen ois pitäny joka tapauksessa olla jo... Harmi :( mutta sellaista tämä on... Peittoja on kuitenkin heiluteltu, mutta joulun takia ei mitenkään erityisen aktiivisesti.

 
JenPen
nanakuu Harvinaisen selvää tekstiä ottane kellonajan huomioon... :D Noi on inhottavia tilanteita. Meillä oli vastaava tilanne kun mentiin miehen kanssa työpaikan pikkujouluista yhteisen työkaverin luo yöksi. Tää työkaveri tilitti mun miehelle koko illan ihastustaan muhun, ja tää oli siis varmaan 5. kerta kun se tilittää sitä joka ikisissä työpaikan juhlissa... Nyt meni mun mielestä jo niin överiksi etten ole ollut sen kanssa töissäkään missään tekemisissä. Auttais ehkä jos tekisit asian kunnolla selväksi tälle miehelle ja pitäisit jonkin aikaa matalaa profiilia, ette olis tekemisissä.

Mä olin tänään lääkärissä, todettiin kysta munasarjoissa :( Kuulemma aiheuttaa epäsäännölliset kuukautiset ja vaikeuttaa raskautumista... :'( Lisätutkimuksiin tulee kutsu jossain vaiheessa, ties kuinka pitkän ajan päästä kun menen kunnalliselle. Nyt olin yksityisellä, kun en oo terveyskeskuksesta saanu aikaa siihen ultratutkimukseen vaikka olen pyytänyt monesti kipujen takia. Tekis mieli laittaa valitus sinne että tällanen todettiin, ja olis todettu jo aiemmin jos olisin siihen pyytämääni ultraan päässyt.
 

Yhteistyössä