Hakutulokset

1. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 5/10 <3 Meidän Kuu / 60 Vauvaa <3

Tänne syntyi pikkuinen prinssi 13.5 <3 Pituutta pojulla 54cm ja painoa 4455g :) Onnea kaikille vauvaantuneille :heart: :heart: :heart: :heart:
  2. E

Tuleekohan lähtö..

2 maissa huomattu täällä limatulppa :) Ja nyt 3 saakka supistellu 10min välein!!! Jännittää! :)
  3. E

Jänniä hetkiä siis siellä KyyneltenHymyllä :) :heart: Täällä edelleen mahassa kiertämisen tunnetta ja toisesta reiästä tulee...Mutta ei muuta :kieh:
  4. E

Loppuraskaus ja mahassa kiertää :)

Miten teillä hommat sitten siitä eteni?
  5. E

Loppuraskaus ja mahassa kiertää :)

Tänään siis viikkoja 39+4 ja aamulla neuvolasta kotiinpäästyäni alkoi masussa hirveä kiertäminen ja maha on ihan ollut löysällä. Nyt on illalla ollut menkkamaista kipua ja edelleen samanlaista kiertämistä masussa... Voisiko olla merkki synnytyksen lähentymisestä :)? Onko muilla ollut samanlaista?
  6. E

Onnea vauvaantuneille jälleen :flower: =) Täällä vieläkin ootellaan... Tänään neuvolassa käyty ja neuvolatäti vaan hehkutti, että pikkunen voi tulla milloin vaan...jee! Samaa hän sanoi tuossa viikolla 37 :kieh: Alkaa tää odottaminen jo pänniä! Neuvolan jälkeen masu on ollut todella...
  7. E

Onnea kaikille vauvan saanneille :heart: :flower: Täällä kateellisena ollaan :D Omassa olossa ei mitään muutoksia!!! Tuntuu niin turhalta, kun ei ole mitään oireita mistään asiasta...plääh. Enkelipoikien äiti ja poitsu 39+2
  8. E

masuasukin liikkeistä...

Täällä esikoisista (kaksoset) tuntui liikkeet rv.15 potkut tuntu rv 19 Ja tästä tulokkaasta rv 18 tuntu selvästi :) Istukan paikka vaikuttaa eniten liikkeiden tuntemiseen! Älä turhaan jännitä. Itselläni oli käytössä alkuraskaudessa angelsound-laite, niin sillä aina kuuntelin jumputusta kun...
  9. E

onko meitä täällä paljonkin?

Ei selvinnyt mitään. Pojat oli identtiset ja patologin tutkimuksessa lukee: terveet pojat. Vedet vaan menivät pienillä viikoilla, minkä vuoksi käynnistys tulehdus riskien vuoksi :( Mutta miksi vedet meni, sitä kun ei tiedä :ashamed: Jaksamisia sinullekkin :hug: Toivottavasti pian...
  10. E

onko meitä täällä paljonkin?

Täällä kahden enkelipojan äiti. Mulla meni vedet viikolla 20+4 ja sitten käynnistettiin synnytys :'( Rankin kokemus elämästäni!!! Vielä kun hautajaisetkin piti omille lapsille suunnitella...oli niin vaikeaa. Tuosta aikaa kohta 1vuosi ja 2kk Nyt odotan onnellisesti kolmatta lastamme rv.38 <3
  11. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 4/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Täällä menkkamaista jomotusta ollu koko hiton päivän, empä ees muistanu mitä se on!! Koko päivän oon vaan maannu, en oo jaksanu eväänikään liikauttaa :D Pitkään kun istuu ja sitten päättää nousta niin tekee niin hiton kipeää...ja rakko on täynnä ja on pakko juosta vessaan...ja...
  12. E

Ja hyvää pääsiäistä täältäkin kaikille!! :)
  13. E

Enää 5 viikkoa laskettuun! Minne aika on mennytkään..vastahan mä muistan kun plussasin...hui! :) Minäkin tulin korkkaamaan pinon. Oon lukenu kyllä lähes joka päivä teidän höpöttelyjä :) Tänne ei mitään kummempaa. Öisin vessassa ravaus tuttua puuhaa ja kissakin ymmärtää jo poistua matolta...
  14. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 3/10 <3 VAUVOJA,VAUVOJA!!! <3 <3

Täälläkin vaan korkataan nyt pino :) Tuun myöhemmin takasin! enkelipoikien äiti ja poitsu 31+5
  15. E

kasvoko muille karvoja kun odotitte poikaa?

Mullakaan ei säärikarvat kasva, ainoastaan nuo maha untuvat :)
  16. E

kasvoko muille karvoja kun odotitte poikaa?

Mie oon kanssa kahden enkelipojan äiti ja silloinkin karvat kasvoi..semmosta untuvaa :) näky vana valoa vasten :D nytkin tämän tulevan pojan kohdalla on sama juttu!! :) Hassua!
  17. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

Torstaina käyty ultrassa ja Meille tulee kolmas poika! <3 ja on ihan 100% poika :) Pikkusella painoa 1500g <3 Eli kauhean iso kokoinen poitsu on tulossa :D ainakin niin se lääkäri sano, että ei varmaan tarvi ostaa 50cm vaatteita. Niitä en oo kyllä hankkinukkaan :) Mä olin 54cm pitkä kun...
  18. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 2/10 <3

Täällä vielä ollaan yhtenä kappaleena:) Saikkua nyt äippäloman alkuun..eli maaliskuun loppuun saakka. Äitiyspakkauskin saapui kaksi viikkoa sitten ja koti laitettu jo vauvaa varten kuntoon! Kohdunkaulan pituus pysyny nyt samana, jess! :) Eli ei ainakaan vielä olla tulossa...
  19. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

Tänään käyty sitten neuvolalääkärillä noitten kipujen takia. Se pasitti mut suoraan äippäpolille ja siellä sitten erikoislääkäri ja kätilö tutki...Pieni voi hienosti, mutta kohdunsuu on kaventunut. Nyt viikko sairaslomaa ja ensi viikolla katsotaan äippäpolilla uudestaan. Ja jos kivut jatkuu tai...
  20. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 1/10 <3

Heipat taas piitkästä aikaa!! :) Tänne kuuluu tällä hetkellä hieman kipuilevaa tilaa. Oon nyt viikon ollut saikulla ja tänää sit yritin siivota niin sattuu alavatsaan herkeämättä koko aika...poikien kohalla oli sama juttu..istukkaetuseinämässä ei anna myöten liikkeille. Huomenna edessä...

Yhteistyössä