kasvoko muille karvoja kun odotitte poikaa?

=) hehee, tuli tosta toisesta aiheesta mieleen.

en oo siis raskaana, mut kun mä oon saanu vaan poikia, niin ainoo mikä mulla on ollu samanlaista odotusaikana, oli että mulle kasvo pieniä vaaleita karvoja mahaan ja vähän muuallekin. jotka hävis sit synnytettyä :)

mä huomasin kun mulla on muuten tosi vähän karvoja ja nekin vaaleita.

ihan kun oisin joskus myös kuullut tuon karvoja=poika..
tuli vain noista muista tyttö/poika väitteistä mieleen, et olihan tällänenki..ja mullahan onki vaan poikii.. :) no joo :)

MinnajaManu
Kyllä kasvoi. Molempien kohdalla. Kakkosesta tiesin siitä että on 100% varmasti poika vaikka ei ultrissa kysyttykkään. Sellaisia vaaleita untuvaisia karvoja koko navan alus täysi. Näkyi hyvin valoa vasten.Luinkin jostain että poikien erittämä testosteroni kasvattaa usein karvoja odottavan äidin massuun. Kaverilla kasvoi myös. Hän ei tiennyt kumpi tulee mutta minäpä tiesin (kun kysyin että kasvaako karvoja ja poika tuli)

Muuten mites muut poikien odottajat -onko yeillä alapään iho tummentunut eli kerääntynyt pigmenttiä tuonne nivusiin? Siis sinne ihan alas. Minä olin todella tumma tuolta alakerrasta vaikka muuten olen vaalea.

vieras
no oiskin jotain untuvaa mutta vielä mitä,paksuja mustia karvoja navasta alaspäin ja myös yläsuuntaan jonkun verran,onneks ne yläsuuntaan olevat on ees sellasia hentosia mutta mustia kuitenkin,ja nyt on 5 viikkoa synnytyksestä eikä ne karvat tasan ole mihinkään hävinny.

Mari
Mulla ei ei kasvanut karvaa, mutta finnejä sen sijaan kasvoi. Ne vaan lisääntyivät loppua kohden niin, että h-hetkenä mun yläkroppa oli yhtä finniä kokonaan! Jos joku olis tullu siihen lässyttään, että nainen on hehkeimmillään ja kauneimmillaan raskaana, niin oisin kyllä vetänyt turpaan! Jännä sitten, että heti kun lapsi oli saatettu maailmaan, alkoi finnit häviämään. Ihan kuin olisin parantunut sairaudesta! Tuota osaa raskaudesta en kyllä millään osaa arvostaa :D

Matilda84
Mä en nyt muista miten esikon kohdalla oli ,mutta nyt on mahan päälle kasvanut sellaista tosi hentoa "karvaa" ei tosin huomaa ellei katso kunnolla,ite huomaan kyllä muutoksen.Sekä on käsien ja jalkojen karvan kasvu kiihtynyt.

Yhteistyössä