Sairaalakassista ollut keskustelua. Varsinkin ensimmäistä vauvaa synnyttäville vinkiksi, että Lansinohin lanoliini on todella hyvää ainetta nänneihin. Mulla meni esikoisen saatuani nännit todella huonoon kuntoon sairaalassa..kipu oli ihan sanoinkuvaamaton eikä sellaiseen ollut lainkaan osannut varautua. Ja sitten tuli otettua asia esille vasta turhan myöhään sairaalan henkilökunnan kanssa ja sain tuota Lansinohia avuksi. Nyt aion kyllä käydä ostamassa tuubin jo etukäteen ja alan heti rasvata nännejä, kun imettäminen alkaa. En halua toista kertaa kokea sitä, kun nännit ovat ihan verillä ja imettäminen sattuu niin, että tekisi mieli huutaa..netistä kopsasin tuohon alapuolelle tietoa tuotteesta:
"Lansinohin lanoliini on lisäaineeton ja turvallinen luonnontuote. Se on erityisesti tarkoitettu aroille ja haavautuneille nänneille. Lanoliini-rasva suojaa paljaat hermonpäät ja helpottaa välittömästi kipua.
Ota puhtain käsin pieni määrä lanoliinia sormien väliin ja levitä nännin alueelle rintaruokinnan jälkeen tai silloin kun sitä tarvitset. Lanoliinia ei tarvitse poistaa ennen imetystä. "
Sairaalakassia en varmaan pakkaa vielä vähään aikaan, kun sinne tulee tavaroita ja tuotteita, mitä tarvii tässä ennenkin koko ajan. Liivinsuojat ja muut tuotteet, mitä ei normaalisti tarvitse, täytyy muistaa vaan hankkia hyvissä ajoin etukäteen. Sukkia tarvii ainakin muistaa ottaa mukaan..sairaalan sukat on ihme pötköjä, jotka eivät pysy jalassa
Mulla tänään tasan 33 + 0
"Lansinohin lanoliini on lisäaineeton ja turvallinen luonnontuote. Se on erityisesti tarkoitettu aroille ja haavautuneille nänneille. Lanoliini-rasva suojaa paljaat hermonpäät ja helpottaa välittömästi kipua.
Ota puhtain käsin pieni määrä lanoliinia sormien väliin ja levitä nännin alueelle rintaruokinnan jälkeen tai silloin kun sitä tarvitset. Lanoliinia ei tarvitse poistaa ennen imetystä. "
Sairaalakassia en varmaan pakkaa vielä vähään aikaan, kun sinne tulee tavaroita ja tuotteita, mitä tarvii tässä ennenkin koko ajan. Liivinsuojat ja muut tuotteet, mitä ei normaalisti tarvitse, täytyy muistaa vaan hankkia hyvissä ajoin etukäteen. Sukkia tarvii ainakin muistaa ottaa mukaan..sairaalan sukat on ihme pötköjä, jotka eivät pysy jalassa
Mulla tänään tasan 33 + 0