Hakutulokset

1. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 12/09 <3

Heippa! Täällä sukupuoli ei selvinnyt pienellä. Majaili ihan perällä niin näkyvyys niin mahottoman huono. Istukka aivan liian alhaalla, nyt ensi kuussa pitää käydä tarkkailemassa jos se nousis. Etuseinämäistukka siis. Jos nyt se ei sit nouse niin sektio edessä..ja oon jo niin kauhistunut koko...
  2. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 11/09 <3

Heippatiheipat kaikille :) Mä luin vaan nopeesti tuossa pari sivua, kun viimeksi oon kirjotellu tuolla sivulla 8 :D No tänne ei kuulu mitään erikoisempaa. Pahaolo on voitettu, väsymys jatkuu ja täällä myös käydään nuhan kanssa taistelua. Nenäsumutteet kovassa käytössä, tosin semmoset mitä...
  3. E

Isänpäivästä selvitty. Huoh. 6 paikkaa käyty. Onneksi kaikki tässä lähellä :) meillä aamusta tein miehelle aamupalaa ja annoin lahjan tyngän :) sitte käytiin illalla hautuumaalla poikien haudalle viemässä kynttilä. Oli kyllä syömistä riittävästi. Illalla äsken tosin kaikki tuli ylös, mut...
  4. E

Mä söin ennen tätä raskautta rautaa ja ekassa neuvolassa kielsivät sen. Sitä ei kuulemma sais ekan 13viikon aikana syyä. Kannattaa soittaa neuvolaan ja pyytää että pääsisi kattomaan lukemat, niin sen mukaan sitten vaan sitä rautaa söisi.
  5. E

[/u]ÄITIYSPAKKAUKSISTA[u] Kaksosten kohdalla siis kolme pakettia. Ja sen voi ottaa esim. kaksi pakettia ja yksi rahana tai yksi paketti ja kaksi rahaa :) Itse otin silloin yhden rahan ja kaksi pakettia. Mut en kerinnyt niitä sitten saamaan. :(
  6. E

Heips kaikille :) Eilen käyty taas lahdessa kattomassa pienen tilannetta. LA muuttui 3.5 Eilen otin masukuvaakin ilalla. Se on niin kamalan iso. Moni sanonukkin et varmaan tulee tyttö, kun tytöt yleensä jo alkuraskaudesta alkaa levittämään äitiä :D Enkelipoikien äiti ja hippu 14+5 <3
  7. E

Minäkin nyt vaan merkkailen :) Iltasella tuun paremmalla ajalla! Enkelipoikien äiti ja hippu 13+3 <3
  8. E

<3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

Heipat tänne piitkästä aikaa =) Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja Onnea suuresti tuleville tuplien vanhemmille :heart: Toivotan niin paljon onnea teidän odotukseen! Itselläni kun se kokemus on, mutta liian lyhyeksi jäi...mut ei sen enempää siitä. Ultrassa tänään käyty ja...
  9. E

Heippa piitkästä aikaa :) Tervetuloa uusille ja poksuneille myös onnittelut :heart: Yritin lukea kaikkien kirjotukset, mut ne ei oikein jääny muistiin :ashamed: Omaa napaa: Pahoinvointi oli pari päivää poissa, mut aamulla mies tuli pussailee juotuaan kokista..nii sitte taas mentiin...
  10. E

Uusi ilmoittautuu joukkoonne :) Olen 20 vuotias PK-seudulla asuva tuleva mamma. Minulla on ennestään identtiset enkelipojat tuolla taivaassa. Syntyivät käynnistyksellä lapsivesien menon johdosta rv.20+5. Kova oli kokemus ja omien lastensa hautaaminen oli tuskallista. Nyt kuitenkin uusi taimi...
  11. E

***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

Sapfo: Odottaessa poikiani kävimme Helsingissä sikiöntutkimuksessa, koska toista poikaamme ei "normaalissa" ultrassa saatu näkymään. Oli niin toisen takana. Silloin perinnöllisyys lääkärin luona käytiin, joka kertoi että äidin puolelta kaksoset tulee. Ainoastaan isän puolelta "kaksosriski"...
  12. E

tulipas kuvasta iso :(
  13. E

Meillä ei ole kaksosia suvussa. Naisen puoleltahan kaksosiin tulee taipumus :) Enkelipoikani olivat identtiset, mutta näistä ei ollut vielä varmuutta. Maha on kasvanu huimasti :D http://www.aijaa.com/v.php?i=4854666.jpg Enkelipoikien äiti ja hiput 7+6
  14. E

Vaihdoin nickkiäni..ennen EjaV nyt tämä :) rv. 7+5 <3 kaksi hippua ja mamma.
  15. E

Heippa! Ensimmäisenä se, että mulla on down pikkuveli. Äiti kun häntä odotti niin hän ei kärsinyt pahoinvoinnista olenkaan. Älkää siis olettako pahoinvoinnista mitään. Tänään käyty tarkistuksessa ja siellä oli kaksi pientä<3 Ja näkyi kolme pussia..epäilivät että yksi olisi tullut ulos :(...
  16. E

Täällä eilen illalla alkoi tuntumaan supistuksia..ja tuli pönttoon isoja klimppejä. Luulen että tää oli tässä. Mahan pinkeys kadonnut...ja mitään oireita ei ole. Huomenna soitti tk:on jos pääsis kattomaan onko tullut kaikki ulos. Mutta ilmoitan kun tiiän enempi.
  17. E

<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

Täällä eilen alkanut vuoto...limaa ja klimppejä...Taitaa olla tää raskaus ohi tältä seisomalta. Masussa ei tunnu mitään. Ei enää edes tunnu kova kohtu..yöllä supisteli ja sitte alkoi vuoto. Huomenna soitto tk:hon jos pääsis tarkistamaan jäikö kohtuun mitään... :'( No tää tiiettii jo...
  18. E

Heipat täältä kaikille :) Tänään se oksennus sitten tuli :D töissä mummon maksamakkaraleipä sai juoksemaan vessaan :D No nyt tuntuu kivemmalta, kun on joku kunnon "oire"..mies aina sanoo että ei saa sanoa oire, kun raskaus ei ole sairaus :D Unicco: minä putosin silloin rv 20+5 sieltä...
  19. E

Unicco: Millä viikolla sitten leijonanpennuista putosit :o? Tänne ei VIELÄKÄÄN mitään raskausoireita kuulu...epäilen jo kovasti et ootan tyttöä :D Poikia odottaessa kun oksennus lensi 1000 kertaa päivässä :D Rinnat on ainoastaan joka päivä enemmän ja enemmän tulleet aroiksi...ehkä sekin on jo...
  20. E

Täällä yksi joka ei kärsi väsymyksestä. Tuntuu, että ei ole mitään oireita mihinkään suuntaan. Tyhmää. Olisin niin onnellinen kyllä jos edes oksettais :( Niinkuin joku sanoi, että kaikkihan ei siitä kärsikkään. MInäkin menen nyt nukkumaan. Haleja kovasti sitä tarvitseville :hug: :heart...

Yhteistyössä