emv:n mies oli ollut ihanan meinasin sanoa tukeva mutta siis huomaavainen kun lukenut kirjaa kun toisella niin huono olo :heart:
Mun oli tarkotus olla koulussa huhtikuuhun asti jolloin päättyy 4.jakso ja jonka jälkeen alkaa työharjoittelu, mutta näiden kaksosuutisten jälkeen on realistisempaa ajatella että eka etappi on kun tämä toka jakso päättyy eli joskus joulukuussa ja seuraava ja samalla viimeinen etappi on kun kolmas jakso päättyy eli helmikuussa ja sinne asti yritän sinnitellä mutta jaksamisen mukaanhan tässä täytyy mennä.
Tervetuloa vennamo86 :flower:
Mä voisin myös osallistua möhömahoihin :wave: Tällä viikolla kävin ostamassa ekat odotushousutkin kun huomasin että vaikka laitoin farkut ponnarilla kiinni niin istuessa painoi kohtua ja tuntui ilkeältä :ashamed: Toiset odotushousut käyn vielä myöhemmin ostamassa kun tästä kuitenkin enää kasvan :ashamed: Mutta housuihin olen todella tyytyväinen!
baby dream: tuliko oireita rokotuksesta? :attn:
Tervetuloa Toukokuun13 :flower:
Marjutilla nätti masu! Saa nähä saisko omasta laitettua kans, jos kehtais :snotty:
Mun vaivat on aika pieniä enää verrattuna kompastelevaan alkuun. Iltasatua kun luen esikoinen sylissä niin hengitys on jo ahdasta, kiva kun nyt jo
Kahvia oon alkanut taas juomaan mutta en heti ensimmäisenä aamusta
Syön, syön ja syön :headwall: Vaa'alla en oo nyt käyny.
Väsyttää.
Veikkaan myös että olis hiiva-infektio ja täytyy varmaan ostaa apteekista lääke.
Kävin tänään neuvolassa ja pyysin kuuntelemaan samalla sydänääniä, nytyn äänet sai kuulumaan hienosti mutta mytty oli niin piilossa että lukemat vaan vilahti. Olisin kiinnostunut hankkimaan dopplerin mutta en jaksaisi tilata.
Pieniä tökkäisyjä, kuplia ja muljahtelua tuntuu välillä, mutten ole vielä satavarma että ne on liikkeitä.
Seuraava ultra on siis 21.12. ja sen tekee joku erikoislekuri, sitä odotellessa siis :xmas:
BTL :heart: :heart: nytty + mytty 12+5