Kiitos vielä onnitteluista :heart: Ja onlydreamille parasta plussaonnea :heart:
Mulla ei oikeastaan ole enää turvotusta. Iltaisin vatsa pönöttää enemmän kun on mahakin täynnä ruokaa ja juomaa, mutta on se aamuisinkin jo melkoinen
Ja selällään makoillenkin näkee jo että hyvän kokonen kohtu jo. Onneks mulla on nyt lupa siihen että maha näin suuri kun kerkesin siitäkin jo ressaamaan
Ja paino pyörii 63-63kg paikkeilla eli sellaset 3-4kg tullu, yaiks :x
Cristiina:
Meillä ennestään kaksi lasta; marraskuussa 4v. täyttävä tyttö ja 1v7kk ikäinen poika, että keväällä ja siitä edespäin kyllä riittää toimintaa
Onneksi alkaa lämpimillä ilmoilla niin ei heti tarvitse alkaa kerrospukeutumisiin. Ja en käynyt varhaisultrassa, viime perjantain np-ultra oli eka ja seuraava ultra on 21.12. =) Ja mulla myös kohtu sellaisessa asennossa että on molemmissa edellisissäkin odotuksissa kasvanut jo varhaisessa vaiheessa ja ollut myös yläkäyrillä sf-mitan puolesta, voi siis vain kuvitella miten tulen olemaan pelkkää mahaa 161,5cm varteni kanssa :attn: Pitää varmaan hankkia joku tukiliivi kun selkään kohdistuu nyt jo kipua koulussa varsinkin labratuntien jälkeen.
Alisa84:
Otin miehen kännykällä kuvia ultrakuvista mutta oli aika sumeita ni en taida kehdata laittaa tänne kun niin epäselviä :ashamed:
Tervetuloa Hannah84 :flower:
Pilkkuliini:
Onnea tuplauutisista :heart:
Me ollaan seurusteltu miehen kanssa vuodesta -99 eli tänä vuonna tuli 10v. yhteiseloa täyteen :heart: Ja naimisiin mentiin tämän vuoden toukokuussa. Tämän jälkeen saakin meillä lapset riittää, ainakin muutamaksi vuodeksi, ehkä kokonaan. 3-4 lasta on aina haluttu ja ensi vuonna on täynnä
Mä varasin ylimääräsen neuvolakäynnin vkolle 15+ jotta pääsen vähän kyselemään kaksosraskaudesta kun ei ole mitään kokemusta, missään lähipiirissä ei ole.
Kamalasti vaan hankittavaa edessä, auton kanssa tulee ongelmia kun ei meinaa sopivan kokosta löytyä :headwall:
BTL :heart: :heart: nytty + mytty 12+2