Hakutulokset

1. E

***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

Poppeliinille onnea :heart: toivottavsti kaikki menee hyvin! Mä niin toivon, että mulla ei olis kaksosraskautta :( Joka päivä sitä pelkää ja öisin näkee painajaisia...yhtenä yönä näin unta et ootin nelosia :laugh: On kyl kamalaa :D No jos tää tästä. Tänne ei vieläkään kuulu pahaa oloa...
  2. E

¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Donu. kiitoksia sydämeni pohjasta :heart:
  3. E

<3 Keskenmenon jälkeen plussanneet SYYSKUUSSA<3

EjaV.....20......PHKS......KM03/09.......3 lisätkääpäs mutkin tonne :) Täällä ootellaan pahoinvointia. EI oo oikein ollut mitään kummepia oireita, kuin arat tissit ja jomotus masussa :) Emmi ja hippu 5+6
  4. E

Huisille kovasti voimia :hug: Sukupuolesta me kyllä otetaan selvää. Poikia odottaessa lääkäri meni taustalla puhumaan ularn yhteydessä harhoittelijalle jotain tytöistä ja satuin kuulemaan..kuitenkin kysyin heti, että kumpaa sukupuolta ovat ja ne oli sitte poikia. Harhoittelija oli vaan...
  5. E

Keskenmenon jälkeen plussanneet ELOKUUSSA <3

SUKKAPARILLE ONNEA :heart: :heart: :heart: :heart: Mitäs sulle kuuluu? Mieki voisin varmaan paljastaa, että huhtikuussa syntyis meille pikku kolmonen. Mulla käynnistettiin synnytys rv:llä 21+5. 3.3.2009 syntyi meidän identtiset pojat. Nyt jännitellään tän kolmosen kohdalla :)
  6. E

Plussailin 24.8.09 :) Pikku kolmonen olisi tulossa. Mulla on jo valmiina identtiset enkelipojat, jotka syntyivät tähän maailmaan 3.3.2009 rv:llä 20+5. Nyt tässäkin raskaudessa on kovasti pelkoa mukana, mutta pakko yrittää uskoa, että meidän huono onni oli poikien kohdalla. Kellekkään ei voi...
  7. E

<3 (: Elokuussa Plussanneet :) <3

Täälläkin plussa 24.8 Pieni kolmonen olisi tulossa. Maaliskuussa -09 synnytin käynnistyksellä identtiset pojat rv.20+5. Viikot niin pienet, että molemmat kuolivat. Pelko on tämänkin raskauden takia kova.
  8. E

Ekat raskaus oireet??

Täälläkin yksi kuumeilija.. Pari päivää nyt ollut masussa hassuja tuntemuksia. Maha turvonnut. Ja menkkamaisia kipuja myös. Ylävatsakin ollut kipeä. Rinnat eivät mitenkään arat. Oikealta puolelta välillä "sykkii" hassusti ja välillä vihloo. Miltäs kuulostaa :)? Menkkojen pitäisi alkaa...

Yhteistyössä