Huomenta.
Huisille pahoitteluni :hug: :hug:
Se on muutto sitten tehty. Vähän on huojentunu olo! Tietty tavarat on vielä sikinsokin, mutt eiköhän ne pikku hiljaa paikkansa löydä. Viimestään sitten, kun avokin uteliaat sukulaiset haluu tulla kattoon tätä taloa ja niille kai on sitten tuparit järjestettävä. Pikkasen on edellisellä kämpällä tavaraa vielä, mutt ei siinä kauan mene, kun ne sieltä hakee. Mies saaki sitten siivota sen kämpän.
Huomenna ois sitten se neuvola. Nyt jo "pelottaa" valmiiks, kun tiedän tätin mainitsevan painosta. Nyt mulla on painoa enemmän kuin tuulimunassa. Siis ei se painosta muuta sano, kuin sen, että joudun sokerirasitukseen. Ihan varmana sanoo. Sitten saaki ruveta oottelemaan, ett pääsee verikokeisiin ja nt-ultraan. Menee se vaa aika äkkiä
On tässä rempassa/muutossa se etu ettei oo ehtiny tätä raskautta paljon ajattelee
Ei vois vähempää kiinnostaa mennä taas töihin. Ois iltaviikko ja neljä 10- tuntista iltaa siis tiedossa. Ne on niin raskaita iltoja....aika ei taho kulua millään ilveellä. No jospa se tästä.
Olossa ei ihmeitä. Tissit on hitusen kipeet ja äklötystä vissiin välillä iha pikkasen, mutt ei sitä oo ollu koko päiväsesti enää. No toisaalta hyvä. Vessassa tartee ravata jo useemmin, ei onneks vielä yöllä, mutt aamuyöstä ja sit siitä muutaman tunnin päästä taas. Siinäpä nää kuulumiset... Paitsi mulla menee hermot, ku täällä ei tää netti toimi kunnolla, aion kyllä valittaa asiasta. Aina ne höynäyttää tavallisia ihmisiä näillä nopeuksillaan. Saavat kyllä hyvittää!
Ai niin! Painajaisetki on sit vissiin tullu kuvaan. Meikäläinen näki jo unta, että yks akvaariokala tappo ja söi toisia kaloja. Oikein jahtas niitä, hyökkäs päälle ja alko mutustelee niitä. Yks monni, joka oli siinä unessa jo hervottoman kokonen. Sit tää samainen monni säikytteli minut eilen hengiltä, ku tyhjensin akvaariota. Se oliki jääny yhteen kantoon roikkumaan ja tippu lattialle minun käden kautta. Vähän säikähdin! Mitähä unia sitä tulee vielä näkemään
JääKyynel ja Tuittu