Hakutulokset

1. N

Yöheräilijän äiti töihin!

Miten teillä millipilli koulutettiin? Oliko teillä tuota yösyöntiä vai muuten vain heräiltiin?
  2. N

Meillä myös isä saa nukkua, koska ei herää niin helposti. Kyllähän meilläkin on unikoulutettu, mutta sitten taas aina väsyneenä livetää ja tainnutetaan vauva tissillä, jos ei muuten helposti nukahda uudelleen. Oma moka, sen tiedän. :ashamed:
  3. N

Miten työssäkäyvät, pienten yöheräilijöiden äidit jaksatte? Väsyttääkö töissä? Vaikuttaako työskentelyyn? Tässä kauhulla töiden alkua odottelen....
  4. N

8kk:n yösyönnit..

Täällä syödään kanssa! :wave: Olen juurikin tuota vettä ruvennut antamaan ja siihen joskus rauhoittuu. Paha tapa meilläkin. Vauva viikon päästä 8kk.
  5. N

Mä en oo vielä tähän päivään mennessä keksinyt äp:n haalarin käyttötarkoitusta?

Meillä vauva syntyi kesäkuussa 08 ja on todella paljon ollut käytössä tuo puku. Olihan se alkutalvesta hieman suuri, mutta tänne asti on sillä tultu. Meidänkään kohta 8kk vauva ei ole koskaan vielä ulkona maassa möyrinyt, eikä näin ollen "parempaa" pukua ole tarvittu. Me saatiin vuoden 2007...
  6. N

Missä järjestyksessä hampaat tulee?

Meillä vauva nyt reilun viikon päästä 8kk ja alhaalla on kolme hammasta. Lisäksi oikea etuhammas ylhäältä on viikko sitten puhjennut. Meillä muuten myös viime yönä tuota karjuntaa ja itkua. Olen yrittänyt kouluttaa pois yösyötöistä, mutta nyt viime yönä repsahdin. :ashamed: Illallakin ei...
  7. N

Mitä ammattia et arvosta?

Eipä tule äkkiseltään mieleen yhtään varsinaista ammattia, jota en arvostaisi... Ehkä juuri joku itsensä myyminen ei herätä hirveästi arvostusta, surua kylläkin.
  8. N

Olen ihan epäonnistunut äiti :(

Uskon, että tuntuu pahalle tuollainen. :hug: Et ole epäonnistunut äiti, eikä kaikki todellakaan ole vielä menetetty. Suhde lapseen voi vielä lämmetä hyvinkin ajan kanssa. Oletko miettinyt syitä tuohon vuorovaikutuksenne hankaluuteen? Löydätkö mitään selitystä sille, ettette ole löytäneet...
  9. N

onko minulla oikeus?

Tämä on aivan totta. Lapsi saattaa muuttaa paljonkin ja sulattaa ihmisten sydämiä. Ja kyllä, myös isällä on yhtäläiset oikeudet lapseen. Vanhemmat yhdessä päättävät näistä asioista ja näkevät toivottavasti lapsen edun. Myönnän, että minä vähän ajattelen oudosti ja virheellisesti, kun...
  10. N

onko minulla oikeus?

Hmmm, vaikea tilanne. :/ Tietysti sinulla äitinä on oikeus päättää, kenen luona lapsesi vierailee. Ymmärrän myös, että taustasi huomioiden tuo alkoholi vaivaa mieltäsi ja et luota isovanhempiin. Toisaalta ainakin itse ajattelen, että lapsella on oikeus isovanhempiinkin, mikäli ovat...
  11. N

Millanen oli ensimmäinen päivä perheenä kun tulitte vauvan kanssa sairaalasta kotiin?

Voih, se oli hyvin liikuttava päivä. :'( Itkettiin molemmat miehen kanssa, pieni, uusi perheenjäsen kyydissä. Oltiin todella liikuttuneita ja onnellisia. Päivä oli tuulinen ja pilvinen kesäkuinen päivä. Illalla haettiin ateriat mäkistä. Taisin syödä McFeast-aterian. =) Tosi juhlat siis...
  12. N

Apua, ajelin alapään ihon ja nyt se on ihan punainen!!!

Itse olen aina puhdistanut ajon jälkeen desinfiointi-aineella ihon ja sitten laittanut vielä Bebanthenia tai sinkkivoidetta. On toiminut ainakin minulla. =)
  13. N

Mitäs herkkua ne rouvat tänään tarjoilevat perheelle?

Oih, mitä herkkua. :p Perunamuussi ja nakkistrogis on ehkä parasta kotiruokaa. =)
  14. N

Mitäs herkkua ne rouvat tänään tarjoilevat perheelle?

Eilistä makaronilaatikkoa. Jotenkin vaan kaikki munamaidolliset ruoat ällöttää, eikä täten tuotakaan ruokaa syödä meillä usein. Toki munamaidon voisi jättää poiskin ja tehdä esim. lihaliemeen.
  15. N

Mitä miehesi/lapsesi nyt tekevät,kun olet koneella,entä mitä sinun pitäisi...

Vauva päiväunilla ja minulla iso pino pyykkiä viikkaamatta. :whistle:
  16. N

Vauva ja itseruskettava voide

Akuutissa sanottiin viime kerralla noista itseruskettavista, kun joku kysyi, voiko käyttää raskauden aikana, että sitä voi vaikka syödä, kun se on sokeria. :p Siis se asiantuntija lääkäri sanoi noin. Joten uskoisin, ettei siitä mitään haittaa ole.
  17. N

Laittakaapa nättejä S-kirjaimella alkavia tytön nimiä:)

Siiri :heart: Jos joskus saan tytön, tulee hänestä Siiri.
  18. N

G: Kuvaile luonnettasi yhdellä sanalla

Analyyttinen B)
  19. N

russutusta anopista *turhis* asutaan kuulemma läävässä

Onpas "sivistynyt" anoppi. :hug: Monille vanhemmille ihmisille on todella tärkeää, että kulissit on kunnossa ja ulospäin näyttää hyvältä. Olen huomannut tuon saman. Tuo toisen kodin arvostelu on kyllä moukkamaisuuden huippu. Ettei taustalla olisi jotain muuta hänellä ns. hampaankolossa...
  20. N

Rumien nimien gallup

Urpo, ukkini nimi. :ashamed:

Yhteistyössä