russutusta anopista *turhis* asutaan kuulemma läävässä

anoppi meni sitten sanomaan että meitin koti on läävä, eikä meillä käy vieraita sen takia kun koti on niin kamala |O

itse ollaan tyytyväisiä ja hyvin viihdytään, on puhdas ja mukava peruskoti.

Anoppi puolestaan on aina asiassa kuin asiassa ulkokultainen, pitää näyttää hyvältä vaikka ulosotto huolehtii verenpalautuksista ja tuloista.
Valittaa ettei ole varaa leipään mutta silti pitää reissata ja maksaa Askon ja hobby hallin ostosten lyhennyksiä :headwall:

no joo, kukin tyylillään mutta ärsyttää kun anoppi valittaa kun ei eletä niinkuin se :/

Miä
Juu, meilläkin anoppi heitti kerran hyvin asiattoman kommentin meidän kodista. Halveksivaan sävyyn puhuttiin meidän asunnosta. Sen jälkeen ei ole tarvinnut tänne tulla, ei ole anoppi meille tervetullut enkä minä halua häntä nähdä. Reilu 4 vuotta ollaan oltu yhdessä ja miä olen nähnyt anopin ehkä 4 kertaa. Viimeseen 2 vuoteen en kertaakaan enkä enää välitä nähdäkkään.

Onpas "sivistynyt" anoppi. :hug:

Monille vanhemmille ihmisille on todella tärkeää, että kulissit on kunnossa ja ulospäin näyttää hyvältä. Olen huomannut tuon saman. Tuo toisen kodin arvostelu on kyllä moukkamaisuuden huippu. Ettei taustalla olisi jotain muuta hänellä ns. hampaankolossa, joka sitten noin ilmenisi?

Toisen kotia pitää kunnioittaa, olipa se sitten vaikka pahvilaatikko kadulla, sanon minä! :)

dda
Alkuperäinen kirjoittaja MrsSpongebob:
Alkuperäinen kirjoittaja wuorilehto:
Mitäs se ulosotto tähän asiaan liittyi....? :ashamed:
havainnollistin sitä, että rahaa ei pahemmin ole mutta silti pitää näyttää
siltä että massia olisi rutkasti
:/
Aivan asiaon kommentti anopilta, ylipäätään VAIKKA koti olis missä kunnossa niin ei toisten sitä tarvi kommentoida (kun nyt siis ei ole terveydelle vaarallinen)
Vielä törkeempää on just tollainen "muille näyttäminen" mutta osalla se on tärkeämpää...
Älä välitä

x
Luulen, että voi liittyä hyvinkin. Anopilla on vaikeaa eikä elämä ole täysin hallinnassa. Siksi hänen täytyy keksiä valittamista miniän elämän tyylistä. Ihmiset monesti peilaavat omat ongelmansa toisille.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Luulen, että voi liittyä hyvinkin. Anopilla on vaikeaa eikä elämä ole täysin hallinnassa. Siksi hänen täytyy keksiä valittamista miniän elämän tyylistä. Ihmiset monesti peilaavat omat ongelmansa toisille.
oon tuuminut tätä samaa.. kaiketi vain purkaa pahaa oloaan tällä tapaa
:/

vieras
Meillä on pakko olla sama anoppi :eek: :eek: Valittaa jatkuvasti rahanpuutteesta ja siitä kuinka ei meinaa rahat riittää ruokaan, mutta uutta tavaraa on saatava silti jatkuvasti! Ja on kyllä meidänkin kotia joskus arvostellut :/

Yhteistyössä