Mä en oo vielä tähän päivään mennessä keksinyt äp:n haalarin käyttötarkoitusta?

• Viestiketjun aloittaja ei tajuu
  • Ensimmäinen viesti
...
Alkuperäinen kirjoittaja Liro:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Nykyään se puku on 68 cm.
Tämä oli huono juttu meille kun poika syntyi kesää vasten ja sitten kun tuli kylmät kelit, jolloin haalaria ois tarvittu, niin sitten se oli jo pieni... Harmi sinänsä kun se olis ollut tosi hieno aiempiin vuosiin verrattuna.
?

Mikäs jättiläinen teillä on, kun meidän poika on syntynyt huhtikuussa ja oli 9kk 77cm/13kg ja äp:n puku mahtuu vieläkin. Vuosien 2004 ja 2005 äp:n puvut on ainakin hankalampi pukea isolle lapselle kun v.2007:n puku.

jaa samaa olen miettinyt kun tuo meitin poika mahtuu edelleen tuohon pukuun ja on vuoden vanha ja käyttää muuten 80 vaatteita.
mutta tosiaan olen käyttänyt äp:n pukua vastasyntyneestä vaunupukuna niin kauan kuin mahtuu päälle

HannaM
Meidän esikoinen syntyi juhannuksena, hänellä oli äp-06-puku käytössä koko sen ekan talven ja jäi sopivasti siinä 8-9kk ikäisenä, kun alkoi rymytä maassa, niin pieneksi. Silloin tuli kevätkin eli voitiin suoraan siirtyä välikausivaatteisiin, ei tarvinnut pienelle ollenkaan ostaa erikseen pikkuhaalaria. Meillä on kyllä aika pitkä poika.

Kakkonen syntyi elokuun alussa, ja tän vuoden puku on myös nyt käytössä, menee kyllä kevääseen asti, jolloin hänkin saavuttaa möyrimisiän:) Meillä on siis hyvinkin paljon käyttöä näille ollut.

vieras
Mulla on vm. 01 puku 80 cm ja ajattelin käyttää sitä pojalla ensi talvena, poika syntyi tammikuussa. Yksi lapsi mulla oli jo päiväkodissa, kun käytti äp:n haalaria. Kurikset päälle vaan jos oli märkää...

Meillä vauva syntyi kesäkuussa 08 ja on todella paljon ollut käytössä tuo puku. Olihan se alkutalvesta hieman suuri, mutta tänne asti on sillä tultu. Meidänkään kohta 8kk vauva ei ole koskaan vielä ulkona maassa möyrinyt, eikä näin ollen "parempaa" pukua ole tarvittu. Me saatiin vuoden 2007 pakkaus ja mielestäni puku on ihan sievä ja käytännöllinen ennenkaikkea ollut.

Meillä se on ollut kahdella kesävauvalla ekan talven haalari (-06 pakkauksesta).
Ja erittäin hyvin on passannut molemmille.

Ei ole tarvittu mitään lianhyljintää tai vedenpitävyyttä. Sen mitä tuo vauva jaksaa pihalla temuta, niin on tuo haalari kyllä kestänyt kastumatta.

Ihan hyvä perushaalari. Ihan riittävän paksu ja lämmin oli 15 asteen pakkasellakin, kun alle laittoi riittävästi villaa ja fleeceä.

En miksikään "paskaksi rievuksi" haukkuisi, todellakaan.

kolme mukulaa täälläkin
meillä on äitiyspakkaus haalari ollut käytössä kaikilla kolmella ekan vuoden, ja minusta todella hyvä ,ollaan oltu tyytyväisiä. Enkä ole lapsia juurikaan ulkona lätkäissyt maahan istumaan, lähinnä kävelty tukea vasten ja rattaissa istuttu..enkä kyllä ymmärrä miksi se lapsi pitäisi alle vuoden ikäisenä laittaa pitkiksi ajoiksi lumeen möyrimään, ehtiihän sitä myöhemminkin? ehkä lapsillani nyt on kamalia traumoja,apua.

Mun talvivauvoille (joulukuun ja tammikuun vaavit) äp:n puku oli ekana talvena ihan liian iso, tokana talvena jo liian pieni.

Mutta kyllä sitä käytettiin ekana talvena vaunuissanukkumispukuna, ja syksyllä rataspukuna kun syyshaalari oli jo liian ohut.

Yhteistyössä