Missä järjestyksessä hampaat tulee?

Kaks pientä nysää on alhaalla. Mitkäköhän olis seuraavat vuorossa?

Koko yön nimittäin karju pää punasena sylisäki ja nukku vaan hetken ku olin supon laittanu. Meinasin hampaita, mut en mä kyl oikeen mitään siellä suussa nähny... Mitäköhän kohtaa tässä siis pitäis kyttäilä?

Meillä tuli eka keskelle alas kaks, sitte keskelle ylös kaks, niiden jälkeen joka reunaan uudet (eli siis neljä keskellä ylhäällä ja alhaalla) Sitten tulli poskihampaat 4kpl ja kulmahampaita taidetaan noihin tyhjiin rakosiin nyt tehdä..

meillä
Yleensä alaykkösten jälkeen yläykköset. Meillä tosin molemmat ovat alaykkösten jälkeen jatkaneet yläkakkosella ja siitä rivissä ykkösten kautta toisen puolen kakkoseen asti...

Mutt joo, alaykköset, yläykköset, yläkakkoset, alakakkoset, neloset, kolmoset, viitoset, on yleisin.

Meillä vauva nyt reilun viikon päästä 8kk ja alhaalla on kolme hammasta. Lisäksi oikea etuhammas ylhäältä on viikko sitten puhjennut.

Meillä muuten myös viime yönä tuota karjuntaa ja itkua. Olen yrittänyt kouluttaa pois yösyötöistä, mutta nyt viime yönä repsahdin. :ashamed:

Illallakin ei huolinut tuttia eikä iltatissiä, vaikka aina meidän rutiineihin nukkumaan mennessä kuulunut. Olisiko sitten lisää hampuja tulossa....

Yhteistyössä