Hakutulokset

  1. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Nega paukahti tänä aamuna testiin. Minut saa siis siirtää tuonne myöhemmin onnistuviin. Oli aika lailla odotettavissa tuo tulos kun lauantaina jo alkoi menkkavuoto. Parempaa onnea muille!!!! Toivottavasti niitä plussiakin alkaa tulla! :flower:
  2. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Kristiina: tsemppiä piinapäiviin ja paljon tarrasukkia pikkuiselle!!!! Silja-Leena: :hug: Jaksamista. Tosi kurjasti kävi varsinkin kun jo lupaili se aiempi testi niin hyvää. Tsemppiä kaikille punktiossa olleille, toivottavasti niiden solujen joukossa oli se teidän tuleva pikkuisenne...
  3. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Nallelle vielä :hug: . Ja Amelielle kanssa :hug: . Älä nyt vielä lannistu, siirrosta on kuitenkin vasta lyhyt aika! Koita jaksaa odottaa vielä testipäivään. Pidetään peukut ja varpaat pystyssä!!! Duffy: Mulla on jossain kynässä tullut siitä testiannoksesta useampi tippa ja joskus vain...
  4. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Miimi: hassua että lääkkeissä on eri vaikuttavat aineet, vaikka ovat "samoja". Meillä ei ole ollut koko aikana puhettakaan muusta kuin gonalista. Ihan mielenkiintoista infoa, vähän tuo kiinanhamsteri jäi kummittelemaan mieleen, saas nähdä tuleeko sitä tässä piinapäivien aikana nähtyä unia...
  5. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Jannaliina, Amelie... Meillä ei oikeastaan julkisella ole kysytty ollenkaan montako alkiota halutaan siirrettäväksi. Passissa piti siirtää kaksi, ilmeisesti oli vähän huonompilaatuisia ja nyt tuoresiirtona kuulemma siirretään yksi, ellei ole taas huonolaatuisia. Kai se on vähän eri käytäntö eri...
  6. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Toi sairauslomalapun vieminen on kyllä inhottavaa jos täytyy omalle esimiehelle antaa. Viime hoidossa jouduin ottamaan pari päivää ihan vaan henkisen puolen kestämisenkin takia enkä pyytänyt niitä hoitavalta lääkäriltä vaan kävin työterveydessä. Silloin ei lapustakaan nähnyt minkä vuoksi saikkua...
  7. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sade83: Onpa kamala tilanne. :hug: Voimia uuteen koitokseen. Sumuttelusta: Samaa pohdin itsekin viime hoidossa, mutta hyvin oli toiminut. Eipä se suihke juuri missään tunnu, mutta taitaa kuitenkin aika tehokkaasti limakalvoihin imeytyä. Mulla oli ainoat oireet pari "tuskanhikeä" aivan...
  8. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sumut voi kyllä myöhästyttää kuukautisia. Mun mielestä Taysissakin on lugeista se ohje että laitetaan reippaasti yli plussan. Madonnalla oli hieno keikka!! Vähän arvelutti pistää gonalia siellä mutta ei muukaan auttanut. Vain yksi ihminen taisi huomata mitä tein eikä ollut moksiskaan...
  9. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Rutkasti tarrasukkia Shenda81:lle ja Nalle76:lle!!!! Amelie, kun päivittelet listaa niin mulle voisi korjata, että 2. ICSI ja lyhyellä kaavalla, punktio vko 33. Kiitos!! Tytti: Se on kyllä kurjaa että tämä tilanne vaikuttaa parisuhteeseen ja omaan persoonaankin. Koitan itsekin välillä...
  10. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tsemppiä Nallelle alkioiden kanssa, hienoa että punktio meni hyvin ja toivotaan että pääsette siirtoon!!! (.) Lopulta alkaa hoidotkin ihan kunnolla, kun huomenillalla aloitan piikit! Täytyi hetken arpoa oliko kp 1 eilen vai tänään, kun jo eilen oli merkkejä menkkojen alkamisesta, mutta...
  11. P

    Oisko kellään Taysin PAS-ohjetta siinä käsillä? Apua tarttisin...

    Pikaisesti: Ensimmäisenä vuotopäivänä aloitetaan zumet ja ensimmäisenä mahdollisena arkipäivänä soitetaan klinikalle. Zumeja jatketaan 12-14 päivää jonka jälkeen ultrataan. Lääkäri kertoo sitten milloin lisätään lugesteronikapselit. Ohje on Taysista tältä keväältä.
  12. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sade83: Mulla on annostus alkuunsa 225iu ja silloin 7.8. kun sulla on punktio, mulla on ultra. Viimeksi meni 300iu:ta, mutta toivottavasti ei nyt tarvi niin suuria annoksia. Punktio olisi sitten vasta seuraavalla viikolla. Mitkä jarrupiikit?! Mä en laita sellaisia, vasta sitten sen irrotuspiikin...
  13. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Pikkuhiljaa alkaa hoidot läheneen ja täälläkin on taas väkeä kirjoittamassa! =) Sade83: Taidat mennä juuri viikon mun edellä. Meillä kanssa tehdään lyhyellä kaavalla ja pistokset alkaa varmaan sunnuntaina menkoista riippuen... Tsemppiä! Kyllä se kesä meni sittenkin nopeaan vaikka kesäkuussa...
  14. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sannuli: Mulla oli edellinen pitkällä kaavalla ja silloin sumuttelu alkoi tosiaan kp21 (synarela 2xpäivässä), kolmen viikon päästä oli ultra ja sitten aloitettiin pistokset (synarela jatkui 1xpäivässä). Kun oli 6 päivää pistelty oli kontrolliultra ja sitten jatkoin pistoksia vielä 10 päivää...
  15. P

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Mukaan ilmottaudun minäkin! Meillä oli suunnittelukäynti jo viime kuussa ja tänään korkkasin e-pillerit viiden vuoden tauon jälkeen. Nyt pitäisi menkkojen alkaa heti kun TAYS palailee kesätauolta. Elokuussa tehdään lyhyen kaavan kautta ICSI. Meillä lapsettomuus todettiin -05 ja syynä on...
  16. P

    PAS maalis-toukokuussa

    (.) Yhtä alkiota siellä oli vielä toisenkin yön yli katseltu, mutta ei päästy ollenkaan siirtoon. On se ärsyttävää kun kolmesta ei saa edes yhtä siirtokelpoista... Nyt siirryttiin sitten jonottamaan uutta hoitoa. Kyllä on itku silmässä tämä päivä menty, mutta täytyy tsempata uuteen yritykseen...
  17. P

    PAS maalis-toukokuussa

    (.) Pikaiseen päivittelen tietoja. Ei tullut siirtoa tänään. Ilmeisesti olivat pikkuiset jakautuneet liian hitaasti. Huomenna kuitenkin käski soittaa uudestaan. Kolme alkiota oli pakkasessa ja nyt on sitten pakkanen tyhjä. Koitin kovasti kysellä miksi huomenna piti vielä soittaa, mutta ei...
  18. P

    PAS maalis-toukokuussa

    Haltijalle sylikaupalla onnea!!! Ja samalla sitten Poloiselle halaus. :hug: Ja onnea Taolle onnistuneesta siirrosta!
  19. P

    PAS maalis-toukokuussa

    Sannulille tsemppiä! Älä suotta masennu, sulla on kaksi kyytiläistä matkassa ja pidetään peukut pystyssä että tarraisivat kunnolla kiinni!!! Onhan se masentavaa että pakkanen on tyhjänä, mutta toivotaan ettei sitä tarvitsekaan murehtia. Muillekin piinailijoillekin tuubikaupalla vauvaliimaa...
  20. P

    PAS maalis-toukokuussa

    Hipkukalle tsemppiä siirtoon!! Sini: Onpa sulla käynyt tosi kurjasti siinä ekassa IVF:ssä! Tsemppiä sullekin huomiselle että kaikki menee hyvin! En osaa sanoa siitä sulatuksen kestosta, mutta meillä oli TAYSissa sulatettu edellisenä iltana ja sitten kanssa aamupäivällä sai soittaa miten oli...

Yhteistyössä