PAS maalis-toukokuussa

(.) Pikaiseen päivittelen tietoja. Ei tullut siirtoa tänään. Ilmeisesti olivat pikkuiset jakautuneet liian hitaasti. Huomenna kuitenkin käski soittaa uudestaan. Kolme alkiota oli pakkasessa ja nyt on sitten pakkanen tyhjä. Koitin kovasti kysellä miksi huomenna piti vielä soittaa, mutta ei osannut puhelimeen vastannut kertoa syytä. Ei muutenkaan osannut kertoa oikein mitään... Jäi harmittamaan, mutta kovasti kuullosti siltä että tässä se nyt oli. Ärsyttää oikein ottaa vielä lääkkeitä ihan vaan sen vuoksi että huomenna pitää kuitenkin lopettaa. Hitsit. :/
 
erminea
Olipa Hepalla ankea lääkäri, kunpa sitten olis joku muu siirtohommissa.

jerpuskalla hienosti kasvanu limis.

Mulla oli siirtopäivänä limakalvo vaan 10,4 mm, olikohan se edes tarpeeksi? En muista et ois lääkärikään kommentoinu mitenkään suuntaan tai toiseen.
Mulle tuli tänään nuita testejä joita tilasin netistä, olenki tässä miettiny milloin sitä vois ruveta testailemaan. Jotenki ärsyttää että pitää edes testata, oon niin kyllästyny tuijottaan niitä negatikkuja. Niinkuin varmaan kaikki muutkin. Maha on kipeä ja menkkafinnitkin hyökkäsi oikein joukolla naamaan. Ei oo vuotoa vielä mutta eiköhän se sieltä kohta ilmesty. Eilen meni hermot mieheenkin kun se on tuommonen yltiöpositiivinen eikä piittaa ollenkaan minun menkkaoireista. Mokoma optimisti.
 
Myöhäistä iltaa!

Olipa Hepalla tosiaan tylsä lääkärikäynti...Mua on harmittanut usein julkisen puolen liukuhihnakiire, vaikka sinänsä lääkäreistä ei juurikaan pahaa sanottavaa ole.

Jerpuskalle onnea limisuutisista!

Pikku-Tintti onpas sinulla inha tilanne. Kovasti voimia huomiseen. Toivottavasti kaikki vielä kääntyisi hyväksi ja alkiot siellä vielä jakautuisivat siirrettäviksi. On inhottavinta mahdollista jos ei saa asiallista TIETOA ja joutuu elämään epävarmuudessa. Toivottavasti saat kuitenkin nukuttua.

erminea mun näkökulmasta sun limis kuulostaa oikein hyvältä. Koitetaan jaksaa piinata...Ja tuohon testaamiseen: viimeksi testailin muistaakseni jo pp10 tai pp11, mutta nyt yritän varmaan venyttää pinnaa mahdollisimman pitkälle.

Oma napa: ei mitään uutta auringon alla. Väsyttää, turvottaa, minimaalisia alavatsatuntemuksia, hiukan kipeä olo. Been there, done that. Nämä KAIKKI on koettu kymmeniä kertoja...ja negatestejä tosiaan tuijotettu. Kyllä se kahden viivan päivä olisi melkoinen loton jättipotti.

Öitä!
 
erminea
Mulla oli näköjään menny Pikku-Tintin viesti kokonaan ohi eilen. Tosi kurjaa jos ette pääsekään siirtoon. Miekin vielä toivon että alkiot olis jatkanu jakaantumista.

Mie hätähousu menin pp 8 tekemään testin ja vieläpä ilman kelloa. Lisäksi olin ihan kipulääketokkurassakin kun eilen illalla otin vähän isomman annoksen kun särki niin mojovasti. No joku viivanpaikka/ kaikkien haamujen esiäiti siihen tikkuun ilmestyi mutta enpä nyt tuohon luota kovin kun ovat halpistestejä netistä ja tosiaan mulla ei ole siitä ajastakaan käsitystä. Ja jos oikein pinnistän muistiani niin olen joskus ehkä saanut jotain roskishaamuja nuihin ilman että se tarkoitti mitään. Niin ja ei kai siinä vielä näin aikasin mitään pitäis näkyäkään.

Huominen pelottaa koska viimeksi vuoto alkoi pp 9. Jos sitten pp 10 tekis uuden testin jos ei vuoto ala. Karmeaa kun pitkin päivää valuu tuota Progesteronia pöksyihin niin jatkuvasti luulen että nyt se kk-vuoto sitten alkoi. Onneksi tää piina pian loppuu kun lähestyy se oikea testipäiväkin. Mahaa vihloo ja jomottaa ilkeästi, meen ottaan lisää särkylääkettä.

Mulla on ihan sama olo kuin merilinnulla, kaikki "oireet" on ollu ennenkin eikä ne silloinkaan tarkottanu mitään. Eikä ne roskishaamutkaan tarkottanu mitään.
 
Pikku-Tintti Toivotaan, et pääsit siirtoon kuitenkin!

erminea Minä laitan kans progesteronia illalla kaks ja aamulla laitan lugeja, et pysyis vähän paremmin tuolla sisällä. Tuo progesteroni on tosi valuvaa tavaraa... Toivotaan, et vuoto pysyy poissa!

).( On jääny palstailu vähän vähemmälle, kun en oo jaksanu käydä koneella. Väsy on kauhee eli vois nukkua koko ajan. Lisäks noi luget vetää mielen matalaksi aika tavalla eli pinna kireellä mukavasti!! Oireita en viitti kuulostella, kun kaikki on jo koettu edellisissä siirroissa. Kai se kyttäys taas alkaa mitä lähemmäs testipäivää mennään... Niinkuin aina! :LOL:

Jaksamisia kaikille! =)
 
(.) Yhtä alkiota siellä oli vielä toisenkin yön yli katseltu, mutta ei päästy ollenkaan siirtoon. On se ärsyttävää kun kolmesta ei saa edes yhtä siirtokelpoista... Nyt siirryttiin sitten jonottamaan uutta hoitoa. Kyllä on itku silmässä tämä päivä menty, mutta täytyy tsempata uuteen yritykseen!

Kaikille teille tosi paljon onnea siirtoihin!!!
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjantaina 3.4.2009:[/color]

Hipkukka............2.ICSI 3.PAS.......24.3.......pp10

Sini78................ 2.ICSI 1.PAS..... 25.3........pp9

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp9

Sannuli-81........ 1.IVF 1.PAS....... 25.3........pp9

erminea...........1.IVF 1.PAS..........25.3.........pp9

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... 30.3........pp4

Tirlittan-75.........1.ICSI 1.PAS.........6.4.........pp--

Miimi78.............. 2.ICSI 1.PAS.......7.4.........pp--

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4.........pp--

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS..........?...........pp--

wilsson...............1.IVF 2.PAS...........?...........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS.........?...........pp--

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS..........?...........pp--

HepaH................1.IVF 2.PAS..........?............pp--

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS


Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:1.IVF:n 2.PAS :hug:
Pikku-Tintti........ 2.PAS :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tirlittan-75:
[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjantaina 3.4.2009:[/color]

Hipkukka............2.ICSI 3.PAS.......24.3.......pp10

Sini78................ 2.ICSI 1.PAS..... 25.3........pp9

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp9

Sannuli-81........ 1.IVF 1.PAS....... 25.3........pp9

erminea...........1.IVF 1.PAS..........25.3.........pp9

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... 30.3........pp4

Tirlittan-75.........1.ICSI 1.PAS.........6.4.........pp--

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4...........pp--

Miimi78.............. 2.ICSI 1.PAS.......7.4...........pp--

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4...........pp--

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS..........?.............pp--

wilsson...............1.IVF 2.PAS...........?...........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS.........?...........pp--

HepaH................1.IVF 2.PAS..........?............pp--

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS


Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:1.IVF:n 2.PAS :hug:
Pikku-Tintti........ 2.PAS :hug:
 
Heippa kaikille!

Kuulkaa minä häivyn nyt yllättäen kanavalta viikoksi. Tuli tilaisuus lähteä lumisiin mökkimaisemiin hiihtelemään, ja sinne minä tästä hiihtelen. B)

Olen menossa nettiyhteyksien ulottumattomiin ja testipäiväkin (ke) koittaa reissussa. Lupaan koittaa etsiä netin käsiini JOS hyvin kävisi. Kuukautisfinniä kuitenkin pukkaa ja mitään oireita ei edelleenkään ole. Minimaaliset juilinnat ja kipeä olokin häipyivät. Väsyttää. Siinäpä se.

Outoa on lähinnä se, että varsinainen PMS-angsti ei ole vielä tullut ja yleensä se tulee jo ennen kuukautisfinniä :kieh: Vielä jopa puolikas huumori irtoaa, mutta se johtuu kai siitä, että pääsen lomalle.

Voikaa hyvin ja tehkää plussia pinoon! :wave:
 
Pikku-Tintti Olen niin pahoillani! :hug: Jaksamista!! :heart:

).( klinikalta soitettiin tänään ja muutettiin suunnitelmia.. jostain kumman syystä biologi oli nyt "katsonut tarkemmin" meidän tietoja alkiosta ja päättänyt että sulatus pitää tehdä samana päivänä kuin siirto. Ja mulle sanottiin ensin että alotan luget lauantaina ja siirto olis tiistaina, mut nyt sekin oli väärin.. kun alotan luget huomenna niin siirto pitää olla keskiviikkona. Eli meillä nyt sit sulatetaan alkio keskiviikko aamuna ja siirto on iltapäivällä mikäli alkio selviää sulatuksesta. Mut sekin tiedetään varmasti vasta 12-maissa ja ainut juna jolla ehtii Tampereelle siirtoaikaan lähtee puol 10. Joten joudutaan hyppäämään junaan ja ehkä jopa tullaan perille Tampereelle ennenkuin edes tiedetään päästäänkö siirtoon :kieh:
 
Haltialle isot onnittelut :flower: .
Pikku-Tintille :hug: ja jaksamista.

Itellä on vähän veto lopussa, elellään täällä keittiöremontin keskellä. Toivottavasti pääsiäinen saahaan jo viettää uudessa keittiössä. Ehkäpä alkiokin sit innostuis kiinnittymään...
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa lauantaina 4.4.2009:[/color]

Hipkukka............2.ICSI 3.PAS.......24.3.......pp11

Sini78................ 2.ICSI 1.PAS..... 25.3........pp10

Merilintu............ 1. IVF 3.PAS.......25.3........pp10

Sannuli-81........ 1.IVF 1.PAS....... 25.3........pp10

erminea...........1.IVF 1.PAS..........25.3.........pp10

Tao74................ 2.IVF 3.PAS....... 30.3........pp5

Tirlittan-75.........1.ICSI 1.PAS.........6.4.........pp--

kolmisin............ 1.ICSI 2.PAS........6.4...........pp--

Miimi78.............. 2.ICSI 1.PAS.......8.4...........pp--

jerpuska........... 2.IVF 2.PAS..........9.4...........pp--

millis1981.......... 1.IVF 1.PAS..........?.............pp--

wilsson...............1.IVF 2.PAS...........?...........pp--

Viinirypäle76......1.ICSI 3.PAS.........?...........pp--

HepaH................1.IVF 2.PAS..........?............pp--

[color=Green3]Plussanneet:[/color]

haltia: 1.ICSI:n 1.PAS


Myöhemmin onnistuvat:

Poloinen:1.IVF:n 2.PAS :hug:
Pikku-Tintti........ 2.PAS :hug:
 
Miimi, minäkään en ehdi saada tietoa alkioiden selviämisestä sulatuksesta ennen matkaan lähtemistä maanantaina. Sanoivat klinikalta, että en edes soittaisi matkalta, vaan menen klinikalle kuulemaan päästäänkö siirtoon. Parempi varmasti noin, sillä jos on huonoja uutisia, niin ei niitä halua kuulla junassa.
 
erminea
Miimi, mullekin kerrottiin vasta klinikalla sulatustulokset. Käskivät ottaa housut pois ja mennä siihen makaamaan, ajattelin että seuraavaksi ne varmaan tulee kertomaan ettei meillä mitään siirrettävää ole, pue päälles! :LOL:

Mulla tuli taas testiin semmonen tosi haalea viiva jota ei melkein edes näe kun oikeassa valossa, taitaa olla tuon testin ominaisuus vaan. Eilen sain räpellettyä Clearbluen testiin hailakan plussaviivan mutta valitettavasti kontrolliviiva tuli siihen vasta ehkä tunnin päästä joten viallinen testi oli sekin. Olen sitten tilannu erilaisia testejä lisää, mutta koska on viikonloppu välissä niin ne tulee varmaan vasta tiistaina. Vuoto ei oo alkanu vielä mutta kovat on kivut edelleen. Muutenkin on semmonen olo että mie vaan kuvittelen jotain viivoja nuihin testeihin. Tai sitten on joku kemiallinen raskaus.

Oon vähän miettiny että olisko mulla ollu jotain sellasta IVF:n jälkeen kun kans sain pari hailakkaa viivaa tai viivanpaikkaa mutta sitten tulikin negaa ja vuoto joka kesti 15 päivää. Veritestiä kun meille ei oo tarjottu ikinä enkä edes tiedä missä semmosen vois ottaa.
 
Heippa, minäkin tulisin tänne ketjuun mukaan kun näyttää siltä, että päästään yrittämään PAS:ia tässä kuussa ellei pääsiäinen sitten sotke aikatauluja.

Menkat alkoi tänään ja kp3:sta eteenpäin on tarkoitus pistellä Gonal-F:ää joka toinen päivä ja sitten Pregnylillä irroitus. Rinnalla pitää syödä päivittäin Prednison-nimistä kortisonia koska mulla oli verikokeessa tumavasta-aineet hiukkasen koholla. 1. IVF:n 1. PAS meillä ja odotukset ei kyllä läheskään niin korkealla kuin IVF:ssä...

Paljon onnea haltia! Toivottavasti tähän ketjuun tulee paljon lisää plussia!
Erminea, toivottavasti viiva vahvistuu!
Pikku-Tintti, iso :hug: Paljon voimia sinulle jatkoon.
 
Me käytiin eilen apteekissa muissa asioissa ja hetken pyörittelin raskaustestiä kädessä. Mutta jätin apteekkiin. Tää on sitten eka siirto, jossa en ole etukäteen testiä tehnyt :whistle: Ajattelin, että kun kuitenkin on lähete tarveyskeskuksen labraan r-testiin ja se on ilmainen, niin miksi maksaa testistä joka ei yhtä luotettavaa kuvaa tilanteesta kuitenkaan anna. Testipäivä on siis ensi tiistai.

Olo ei kummoinen ole. Viime siirrosta kun on näin vähän aikaan (oli viimekierrossa), niin helposti vielä muistaa millainen olo silloin oli. Ei identtisesti sama, mutta ei se ole normaalikierroillakaan. Joten en uskalla mitään ennustella tai arvailla.

Ernimea mulle lääkäri sanoi, että oli aika huolestunut ilme, kun sen sijaan, että olisi komentanut riisumaan, komensikin ensin istumaan. Kieltämäti muutama hengenveto jäi väliin, kun mietin, että mikäs nyt on vialla :eek: Aina ennen on seisaalteen selitetty miten sulatus on sujunut ja sitten komennettu housut pois. Onneksi ei sitten ihan kamala juttu ollut, vain keskusteltiin siirrettävien määrästä.
 
Pikku-tintti :hug:
Haltia :flower:

(.) Eilen kävin ultrassa, kaikki ok ja tänään tuli sitten ovis plussa. Maanantaina soittelen klinikalle siirtopäivästä.

Minkä soluisia ja missä vaiheessa (kierronpv) teillä on ollut siirto? Nyt käskettiin ilmoittaa että 4-soluinen siirretään jos sulatus onnistuu. Viimeksi oli siirto kp 16 ja ovis oli silloin kp 12. mietin silloin että menikö siirto liian myöhään. Nyt oli ovis kp 14 ja siirto pv selviää maanantaina
 
Pikku-Tintille jaksamisia. Ei ole sanoja jotka lohduttaisi tuossa tilanteessa, joten

:hug:

(.) Vieläkin bongailen ovista. Kiertoni ei ole koskaan ollut sieltä säännöllisimmästä päästä mutta nyt on jo menossa kp16 eikä digitesti näytä sitä mitä haluaisin. Toivottavasti huomenna olisi plussa ikkunassa, niin että saisi maanantaina soittaa klinikalle että milloin siirto tehdään.
 
Pikku-tintille Jaksamista. :hug:

Haltia :flower: Ihanaa.

Wilsson Meille ainakin lääkäri sanoi, että riippuu siitä minkä ikäinen se alkio on milloin siirto. Meillä on kolmen päivän ikäinen niin se siirretään oviksesta kolmen päivän jälkeen.

Mulla on ke ultra jossa katsellaan tilanne ja sitten aletaan loppuviikosta bongailee ovista. Toivottavasti osuu jälkeen perjantain, niin päästään sitten heti tiistaina siirtoon. :)
 

Yhteistyössä