Hakutulokset

  1. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Hannanmamma mäkin tajusin vasta pillerit pois jätettyäni, miten ne ovatkaan mua muuttaneet. Ja vuosittain niitä uusiessani kun kysyttiin, onko ärtyneisyyttä tai päänsärkyä tai haluttomuutta tai mitä nyt ikinä, aina mä vastasin vaan että ei. Ja pask*nmarjat, sanon nyt, kyllä olen aivan kuin eri...
  2. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Sannis: en aio testata. Kyllä mä jo uskon olevani raskaana, viikkoja nyt siis 7+jotain. Ensi viikolla pitää soittaa neuvolaan esikoisen asiassa, niin samalla kysäisen käynkö siellä veritestissä vai varataanko suoraan aika ekaan tarkastukseen. Jos en olekaan raskaana, vaan nämä oireet johtuvat...
  3. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Sori omanapa, piti vielä sanoa että TSEMPIT KAIKILLE! Voikaa paremmin kuin mä.
  4. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Mua kuvottaa enkä jaksa tehdä mitään. Hyvä että lapselle ruuan sain tänään pöytään. Paha olla, ei yhtään hyvä mielikään. :/ Nukkuisin vuorokauden ympäri jos voisin.
  5. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Voi vitsiläinen, Likka, jospa olisitkin raskaana! ++ :whistle: Kyllä se vauvakuume tosiaan nostaa noita raskausoireita pintaan joka kierrossa. Jospa se sannis nyt teillä olisi ovis hyvin hyödynnetty! Nyt sitten vaan odottelemaan mitä parin viikon päästä tapahtuu.. Tai ei tapahdu ;) ...
  6. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Mulla vaan kierto jatkuu :wave: vähän muka kuvottaakin välillä, on se hyvä tämä mielikuvitus :D Kun nimittäin jos jotakin puuhailen, ei minkään sortin raskausoireita ole, mutta jos pysähdyn hetkeksikään miettimään niin johan vain vaikka mitä löytyy :whistle: Epiduraalista: mä en ole...
  7. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Kiitti Likka tervetulotoivotuksista :wave: Me toista nyt kuumeillaan, esikko on vuosikas niinkuin sullakin taisi olla kun tuota aiempaa pinoa äsken selasin. Mä jo äsken kauppareissulla ajattelin että tänne kirjoittaminen nyt sitten aloitti ne menkat, kun kouraisi alamahaa oikein tosissaan...
  8. D

    Vauvakuumeiset -2009

    Saanko tulla tänne? Meille on vauva saanut tulla kesästä alkaen, ja pari kertaa olen täällä kuumeilupinoonkin osallistunut. Nyt en tiedä mitä elimistö oikein tekee, kun menkat ovat jääneet pois.. Testi sanoo negaa ja 10 päivää on kierto ylittynyt. Odottelen seuraavaa menkka-aikaa ja jos...
  9. D

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    Noniin, ruvetkaahan nyt plussailemaan! Minulta taitaa nyt vauvakuumeilu jäädä, miehen kanssa ei vieläkään ole päästy keskustelemaan perheemme kasvumahdollisuuksista. Ja tänään kp1, kierto siis 29 tällä kertaa. :'( :/ . Parempaa onnea teille, ja positiivisempia suunnitelmiakin! :wave:
  10. D

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    Voi HaLPe :'( sekä flunssasta että tippumisesta halit :hug: . Mites Jennyli (asiasta viidenteen :whistle: ) tuliko lampaasta hyvää ruokaa? Ja minä olen kanssa sitä mieltä, että munasolun hedelmöittymisestä alkion kiinnittymiseen menee useampi päivä. Jellonalla olikin melkoinen...
  11. D

    ----->viikko 3 -->plussia ropisee<-----

    Moi, voisin liittyä tähän listaan jos vielä sopii :wave: . Ajatelin olla jännäämättä tässä kierrossa, mutta kuinkas sitten kävikään... Omia tietojani: kp 26/30, yk 6 ja toista toivotaan. Kierto ennen esikoista oli aina 28 tasan, mutta nyt on muutaman kerran heittänyt tuonne...
  12. D

    8v poika jää ilman lahjoja

    öh tuota tuota.. kai sä olet jossakin kontaktissa ollut tyttäresi kanssa? Siis ensikontaktihan on se ensimmäinen, riippumatta siitä tapahtuuko se yhden vai neljän vuorokauden kohdalla. ---- Minun lapsuudessani yhden sisarukseni tempausten vuoksi vanhempani siirsivät joulua 12 tuntia...
  13. D

    ~~VIIKKO 50~~

    Kp 1 :wave: uuteen kiertoon!
  14. D

    ~~VIIKKO 50~~

    Chira onnea! :flower: :flower: Ihan varmasti se jo plussa on, ihanaa!! :flower: :flower: Nennu08 ja vauvakuume83 tsempit teille, jospa se plussa sieltä pärähtää! Kiitos kysymästä! Täällä tänään kp 30/28 (tai sitten 30/33 :( ). Varovaisen toiveikkaasti kuumeilu yrittää yllättää...
  15. D

    ~~VIIKKO 50~~

    Joo tuolla jossain välissä oli mennyt vikaan nuo mun kiertopäivät jäänyt yksi lisäämättä, joten olin itse näköjään kärryillä (muistin että kuun vaihteessa kattelin että Lucian päivänä alkaa vuoto!) kun nyt huomasin että listassa onkin vasta 28/28 tälle päivälle. Selasin siis pinoa ja hoksasin...
  16. D

    ~~VIIKKO 50~~

    Nennulle tsemppiä, + vahvistuu vahvistuu eikös juu? :flower: Mulla nyt kp 29/28 jos en ole sekaisin mennyt, en ole kyllä tällä kierrolla ollut ollenkaan noissa päivissä mukana (hyvä että täältä saa tarkastettua..) siis piti olla kp1 tänään mutta ei vielä ole alkanut. Ei ole oloa mihinkään...
  17. D

    "Hitaasti" liikkeelle lähteviä vauvoja?

    Gorthaurin poju sitten otti kunnon kirin, ja opettelee kaikki konstit kerralla :D Hienoa! Ja en minä siis todellakaan ole huolissani, en lainkaan! Vauva (tai iso poika kai jo..) on kuitenkin ihan terveen ja toimivan oloinen, ettei mitään epäilystä ole siitä etteikö olisi ihan kunnossa. Onpahan...
  18. D

    ~~VIIKKO 50~~

    Onnea selis! :flower: Muille jännääjille vielä kovasti tsemppiä :wave: . Mulla ei ole minkäänlaista plussatunnetta. Sairastuin tosi kovaan flunssaan, ja tässä nyt sitten nenän niistämisen ja yskimisen lomassa yritän miettiä, että koskas se seuraava ovulaatio olisikaan.. Taitaa mennä...
  19. D

    "Hitaasti" liikkeelle lähteviä vauvoja?

    Voi miten mukava, että meidän pohdiskelija-pojalle on seuralaisia :) Mikähän älykköjengi näistä vielä muodostuukaan parinkymmenen vuoden päästä.. Tuolla se nyt nukkuu tyytyväisenä, äiskän miettijäinen. Ai joo, tämä kyllä istuu tosi hyvin tuetta, jopa lähes täydessä ammeessa (siis vauvan- )...
  20. D

    "Hitaasti" liikkeelle lähteviä vauvoja?

    Juu kyllä se varmasti lähtee liikkeelle, ei mulla siitä huolta olekaan! Nyt vaan tuli semmoinen yksinolofiilis kun jostain just näitä nopeesti liikkuneita löytyi hirveet määrät peräkkäin. Kiitti vastauksista, kaksikin kaveria jo helpotti mieltäni!

Yhteistyössä