Vauvakuumeiset -2009

Mulla on tänään vapaa ja ajattelin lähteä kaupungille käymään. :)

Aamulla taas sanoin miehelle miten ihanaa olisi jos meillä ois sellainen pieni vauveli.. =) Mies vain nauroi mulle ja mun kuumeelle!! Olen ehkä hassu mutta vauvakuume on sellainen mihin auttaa vain se vauva :D

Mitäs muille kuuluu?
 
Heippa! Täällä yksi pahasti vauvaa kuumeileva ilmoittautuu mukaan! Meillä tytär joka täytti tammikuussa 6v.Vauvan hankintaa ollaan lykätty koska tytöllä on älyllinen kehitysvamma ja ollaan odoteltu että kasvaisi vähän isommaksi ja "helpompi hoitoiseksi".

Nyt tuntuu musta että olis aikaa ja energiaa sellasselle pienellekkin mutta mies ei tunnu oikein olevan innostunut :'(

Kierukankin otatin pois ja pillereitä oon nyt napsinut,ekan kuukauden aikana tuli ihan kaikki raskauden oireet,aamu oksetusta,mielialat vaihteli ihan ylös ja alas,kaikki hajut tuntu tosi voimakkaina jne mutta kait nuo vaan pillereistä johtuvia oireita oli.. :ashamed:
 
No niin,uusi sivusto ja uudet kujeet :LOL:

Sain just aamukahvin hörpittyä ja nyt istun taas netissä realisoimassa omaisuutta rahaksi :LOL:
Äit.pakkaus on melkein kokonaan jäänyt käyttämättä,kun tämä meidän hamsteriposkinen neiti otti "pienen" kasvuspurtin :LOL:

Kirjoittelen tällä kätevällä yhden sormen tekniikalla,kun neiti röhnöttää tuos käsivarrella :D
Kohta mulla on rasitusvamma tässä kädessä :p
 
Kaupungissa käyty ja siivosin myös äsken. Nyt surffaan netissä ja kohta rupean ruuan laittoon. =)

Kaverilla on tänään laskettu aika ja nyt odotan jännittyneenä uutisia jos vaikka vauva päättää syntyä :) On kyllä eka lapsi heillä että yli saattaa mennä.

Nyt sinne ruuan laittoon..
 
Saanko tulla tänne?

Meille on vauva saanut tulla kesästä alkaen, ja pari kertaa olen täällä kuumeilupinoonkin osallistunut. Nyt en tiedä mitä elimistö oikein tekee, kun menkat ovat jääneet pois.. Testi sanoo negaa ja 10 päivää on kierto ylittynyt. Odottelen seuraavaa menkka-aikaa ja jos siihen mennessä ei niitä tule, pitänee varata aika tutkimuksiin. Mitään raskausoireitakaan ei ole, vaikka ovulaatio olevinaan kyllä oli että olis ne menkat pitänyt tulla. Tai sitten mulla on vaan hyvä ovulaatiomielikuvitus :D . Mutta siis vauvakuumetta olisi, kovastikin toisinaan! Nyt taas vähän laantunut kun en tiedä mitä tapahtuu.
 
Onko teillä muita lapsia vai ensimmäistäkö kuumeilette? Jospa se olisi tärppi kuitenkin käynyt, mutta jostain syystä ei vaan näy vielä :D Toivotaan niin. Sekoittunut kierto on aina ihan ärsytystä ilman kuumetta tai ei :kieh:

tyttö nukkuu pihalla. Väsyttää kun viime yönä valvottiin tytön kanssa klo23-03 jeah! Kyllä oli kivaa. Mulla on semmoinen kirja, Syntyy uusi ihminen, ja siinä jopa sanottiin, että herkimmät saattavat huomata jotain oireita reilu viikko ovulaation jälkeen, hih. Oli taas tavan biologian tunti, kun eilen luin, että mites nää hommat menikään ;)
 
Kiitti Likka tervetulotoivotuksista :wave:

Me toista nyt kuumeillaan, esikko on vuosikas niinkuin sullakin taisi olla kun tuota aiempaa pinoa äsken selasin. Mä jo äsken kauppareissulla ajattelin että tänne kirjoittaminen nyt sitten aloitti ne menkat, kun kouraisi alamahaa oikein tosissaan. Mutta eipä ne sitten (vielä ) alkaneetkaan. Höh pitää keksiä jotakin virikkeellistä tekemistä kun muuten mä jo kohta olevinaan tunnen potkuja tai jotain :D (ai miten niin toiveikas?) :LOL: :LOL:
 
tervehdys.! :)
saiskos tänne tunkea mukaan.? nyt menossa kp 4/28 ja yk 14 esikoista siis toivomme.! turhauttaa tämä, kun yk:t vaan kasvaa ja mitään ei tapahdu.. ainahan tietty on huimat raskausoireet kierron lopuilla, mutta aina se täti sieltä vaan paikalle kurvaa.!
nyt ajattelin että tämä kierto olisi jotenkin stressittömämpi, eikä tätä vauva juttua tarvitsisi ajatella niin paljoa, kun meille tuli uusi koiravauva :) mieskin sitä sanoi että: oot vaan, nyt ku on kolme koiraa ni eiköhän sieltä ala niitä ihmis vauvojakin puskea tähän hulinan keskelle.!! :D näinhän se yleensä on, kun sitä vähiten odottaa, niin eiköhän sitä pamahda paksuksi..

YP :wave:
 
Tervetuloa kaikille uusille :)

Dublon: Toivottavasti testi näyttää kohta plussaa :)

Mulla on ovulaatio laskurin mukaan sunnuntaina mutta kuten neuvotaan yritys kannattaa aloittaa 3 päivää ennen joten sehän on tänään :D Mutta me käytetään vieläkin keskeytettyä yhdyntää joten en tiedä osuisiko simpat silleen perille asti :/

 
marsa22:Tervetuloa joukkoon! :)

Eilen pupuiltiin mutta edelleen tehdään se keskeytettynä :) mies ei halua mennä loppuun asti vielä.. mutta eipä mulla kiire ole. On vaan kova vauvakuume ja laskureiden mukaan ovulaatio sunnuntaina :) Kunpa simpat löytäisivät perille tälläkin tavalla..

Nyt syömään ja katsomaan telkkaa.
 
Hei vaan kaikille! =) Mistäs päin kuumeilijoita on? me asustellaan tässä Oulun lähistöllä. Tytön ja miehen lisäksi perheeseeni kuuluu kaksi koiraa. En esikoisen aikana koskaan löytänyt itseäni tämmöisiltä palstoilta, vaan tosi hieno homma nyt, sillä pari kaveria on kokenut keskenmenoja, eikä omaa vauvakuumetta heille kehtaa toitottaa..
 
Heippa vaan. Olen myös vauvakuumeen kourissa. Lapsia minulla ei vielä ole. Oman perheen :heart: perustaminen on ollut jo mielessä viimeiset kolmevuotta ja ajattelen, että ellen yritä niin pian se on mahdotonta. Joten olin siis päättänyt, että nyt on aika ja yritetään.... Ongelmana on se että kärsin pahasta neulakammosta, ja sattumalta katselin povipommin päiväkirjaa (nii-in sitä tyhjäpäätä :D ) ja siinähän Katiella oli myös neulakammo ja meni jopa johonkin paniikkivastaanotolle. Siinä kerrottiin Epiduraalipuudutuksesta. Pyörrytti ja oksetti kuulla asiasta. Sen ohjelman nähtyäni ajattelin, että ei...En voi millään synnyttää. Mitä tästä tulee? Olen siis jo vuosia haaveillut omasta perheestä ja kaatuuko kaikki typerään neulapelkoon? Kohtalotovereita?
Rohkaiskaa joku mua?
Kannatan perinteistä alatie synnytystä, ja tiedän kyllä että epiduraali on paras kivunlievitys onnistuessaan. Mutta sen laitto... Hyiiii yök. Pyörryttää jo nyt. Apua.. :(
 
marsa22, me ollaan helsingistä.. meillä ei vielä lapsia siis ole, mutta on perheemme jo aika suuri :) kolmen koiran verran on meille noita karvalapsia siunaantunu ja kun yksikään niistä ei mikään ihan pieni ole, paitsi (toistaiseksi) tuo 3kk vanha pentu :)

KTK-tamma, tervetuloa mukaan.! :) :flower: itse en osaa tuosta neulakammosta mitään sanoa, kun en sellaisesta kärsi.. mutta onhan noita muitakin kivunlievitys keinoja :) esim ilokaasu on kuulemma oikein oiva tapa.. äitini käytti sitä pikkuveljeni synnytyksessä, koska ei epiduraalia ehtinyt saada.! aluksi kaasun ottaminen ei meinannut onnistua, kun hän otti sitä väärään aikaan ja supistukset heikkeni, mutta kun isukki katseli käyrältä koska supistus tulee ja sitten kaasun osasi ottaa oikeeseen aikaan, niin se auttoi hyvin :)
samoin kummipoikani äiti synnytti ilman epiduraalia.. hänellä homma lähti niin nopeasti käyntiin.! hänkin otti ilokaasua ja on kehunut sitä kovasti :)
ja varmasti saat neuvolasta yms. vaihtoehtoisia kivunlievityskeinoja, jotta uskallat alateitse synnyttää :hug:

YP :wave:
 
YP : Kiitos kovasti. :) Halauksia ja rohkaisevia sanoja tässä tarvitaankin.
Sitähän ei kyllä tiedä että onnistuuko edes tämä raskautuminen. Mutta auttaisi asiaa kovasti jos halu saada jälkikasvua voittaisi tämän neulakammon.

Itse ostin jopa Donna hedelmällisyystestin että tietäsi koska on otollisimmat ajat. :) Näyte otetaan syljestä. Epäilen vähän toimivuutta, joten ostin rinnalle muutaman tavallisen liuskatestinkin. :p
 
KTK-tamma, kyllä mä luulen että siinä vaiheessa kun pikkusta oot maailmaan synnyttämässä niin et edes ajattele sitä neulakammoa, ainakaan samalla tavalla :)
onko teillä siis ensimmäinen yk.? ootko aikaisemmin bongaillu ovista.? mä kans ite käytän noita liuskatestejä :) koskaan en oo tollasta sylkitestiä kokeillu :eek:
 
KTK, ensimmäisestä se lähtee :) toivottavasti teijän ei tarvii enempiä kertoja ees yritellä :) :flower: me ollaan jo yli vuos yritetty.. eli yk14 menossa jo :ashamed: tosi turhauttavaa.! ja aina on melkeen kierron lopussa sellanen olo, että on tärpänny, mut silti aina vaan joutuu pettymään.! mut mä oon ajatellu asian niin, että kaikella on tarkotus ja jos on tarkotus että me joskus saadaan oma pikkunen, niin kyllä se meille sitten suodaan :) välillä vaan tulee ihan toivottomia hetkiä, kun tuntuu että "ei koskaan"... onneks on olemassa tosi hyvät hoidot, joiden avulla on sitten helpompi raskautua :)
 
Hyvää viikonloppua kaikille ja tervetuloa uusille :wave:

Me odotellaan tässä saunavuoroa muksujen kanssa =) Tosi upee ulkeilukeli ollu tänään
Olispa huomenakin yhtä hyvä laskiais sää!!


Täällä alkoi jännittävät 2vkoa. Ovis ohitettu ja hyödynnetty...nyt toivotaan +:saa :heart:
 
Mulla yks kaveri on raskaana ja tytön vanhoja vauva ajan vaatteita pakkasin sitten pahvilaatikkoon ja mies tuli siihen ihmettelemään että enkait nyt kaikki vaatteita pois lahjoita ja tiuskaisin sitten että eihän meille enää vauvaa tule niin jotain siinä sitten mutisi nolona :D kun toisaalta tiedän että olis varmaan ihan innoissaan toisaalta mutta nyt vaan hannaa vastaan jostain syystä..voihan sitä vahinkoja käydä aina :LOL:

KTK-tamma:kivunlievitykseen on tosiaan muitakin keinoja kun epiduraali ja siinä ei pienet neulalla pistot enää paljoa tunnu :D takaan sen. Itse en kerinnyt epiduraalia saamaan ollenkaan
 

Yhteistyössä