Vauvakuumeiset -2009

Menkkakivuista hannanmamma03 täytyy sanoa, että kun itse lopetin pillerit 7 vuoden ajan niitä popsittuani niin heti ensimmäisistä oikeista menkoista palas ne s**tanan moiset menkkakivut ja ku ei niit ollu vuosiin ollut niin enhän mä ees tajunnu silleen ennaltaehkäsevästi ottaa särkylääkettä ni ku se kipu pääs päälle ni se oli kauheeta.... Olin viel töissä enkä ois yhtään jaksanu tehä mitää... ja viel asiakaspalvelutyötä naamavalkosena, heh!

Eli särkylääkevarasto kunniaan =) tai mikä vielä helpommin sanottu kuin tehty: hankkiudu raskaaksi niin ei tarvi näitä vaivoja miettiä =)
 
Oltiin eilen juhlimassa kaverin synntäreitä,tulin kolmelta kotiin ja nyt väsyttää ihan sairaasti. Sanoin miehellekkin että taidan olla vanha kun ei tuolla baareissa jaksa nuokkua :LOL:

No kyllä raskaus oireita on..Rinnat kipeet ja mahaa nippailee välillä kipeesti. Ja raskaustesteihin on tullut hyvin,hyvin heikkoja haamuja....eilen tuli testi ajan sisällä todella todella heikko haamu :) Huomenna testausta uudelleen... Nyt siis kp 18/25 Mulla on kotitestien raskaustesti joka on herkkä voi testata jo 7 päivää ovulaation jälkeen ja sehän on tänään mutta odotan vasta huomiseen..kun oon kuitenkin juonut eilen alkoholia ja nukkunut vain 5 tunnin yö unet. :/
 
Täällä kans yks kuumeilija, ihan tuore sellainen :)
Ehkäisy (kumi) jätettiin pois ihan muutama päivä sitten ja kuukautiset meneillään..
odottelemme innolla, että vuoto loppuis ja päästäs tositoimiin :)

Ennestään mulla on 2 lasta edellisestä avioliitosta ja olemme hyvin pikaisesti tämän uuden miehen kanssa päätyneet siihen, että haluamme yhteisen lapsen. Rakkaus ja vauvakuume kulkee nyt käsikädessä ja järjellä ei ole paljon sananvaltaa asiassa...

Toissapäivänä tutkailin lasten vauvamuistolaatikoita ja voi kiesus ku ne pienenpienet vaatteet oli niiin sulosia...mä onneks en koskaan sanonut, että ei koskaan ;) isommat lapset on jo 4- ja 8-vuotiaat ja niin sitä vaan hurahti vielä tälle vauvantuoksuiselle taipaleelle. Toiveet on korkealla ja plussaa toivotaan tietenkin mahdollisimman pian..
 
Piprane tervetuloa joukkoomme:) hieno homma että uudetkin löytävät tänne meidän pinoon!

Dublon: Onnelista odotusta:)

Meillä täällä ollaan tervehdytty, eilen käytiin päivystyksessä korvia näyttämässä varalta, sillä alueemme terveyskeskukseen on TOOOSI vaikee saada aikoja, itsekin olen useemman viikon kärsinyt päänsärystä, joten sitten perjantaina soittelin tk:hon aikaan, en päässyt lääkärille vaan hoitaja käski olla ottamatta särkylääkettä, ja sanoi vaan tylysti että kyllä se ohi menee! Joko on + ilmaantunut?
 
Moikka kaikille.
Viikonloput vietetty ja töissä taas.

Viikonloppu meni taas ihan liian nopeesti, oli ihanaa kun oli kauheesti kaikkea puuhattavaa ni ei tullut liiikaa stressattua vauva hommia
Nyt varmaan rupeen stressaamaan taas kun lueskelen näitä sivuja.

Torstaina meinasin testata vaikka sillon on vasta kp 28. Ollaan lähössä samanapäivänä saksaan työmatkalle... saa nähä mitä siintä tulee ku ei ota alkoholii ja noi on yleensä suht kosteita reissuja... oiskohaa mulla vaik leikisti antibioottikuuri päällä jos joku kysyy.
:LOL:


Mitens teillä viikko alkoi?
 
Tein aamulla testin ja taas näytti haaleaa haamua..... olin koko yön käymättä vessassa enkä aamulla edes juonut mitään ja silti haalea haamu.. :/ Voihan olla että en ole raskaana mutta mahaa nippailee ja alaselkä on kipee ja rintoja myös särkee ja menkat pitäisi alkaa sunnuntaina enhän mä jaksa oottaa sinne asti :)

Mä oon sellanen himo testaaja että oksat pois :D Mulla on siis kp 19/25
 
Mahaa nipistelee koko ajan vsemmalta puolelta ja äsken kun kyykistelin niin mahaan sattui :|
Äsken laskin uudestaan mun ovulaatio päivän ja sain siihen kierron pituudeksi 24..kun siihen pitää laittaa viimeiset kuukautiset javielä niitäkin edelliset.Ja menkat tuon laskurin mukaan alkaa 8.3 eli mulla olisi nyt kiertopäivä 18/24

 
Tein apteekin omalla testin ja se näytti TODELLA haaleaa haamua...

Mahaa nippailee vasemmalta koko ajan ja yhdessä vaiheessa tuntui sellanen repäisevä kipu. :(

Mä testaan uudestaan viimeistään jos menkat on myöhässä...Toivotaan että ne ei edes tuu... :) Mitäs muille kuuluu?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannis:
Tein apteekin omalla testin ja se näytti TODELLA haaleaa haamua...

Mahaa nippailee vasemmalta koko ajan ja yhdessä vaiheessa tuntui sellanen repäisevä kipu. :(

Mä testaan uudestaan viimeistään jos menkat on myöhässä...Toivotaan että ne ei edes tuu... :) Mitäs muille kuuluu?
hui..jännittävää, toivottavasti se haamu sit vahvistuu sieltä :)
Itsellä alkaa tämä varsinainen yrittäminen vasta tänään ku pääsin noista menkoista eroon... Onneks tuo harjottelu on kivaa puuhaa ;)
 
Mahan nippailu jatkuu mutta nyt kipu säteilee reiteen ja ala selkä on kipee,sitä silleen tykyttää. Miehen kanssa riideltiin aamulla mistäs muustakaan kuin siivoamisesta.. Musta tuntuu että saan olla aina siivoamassa ja toinen ei tee mitään. Siinä vaiheessa kun kehotan tekemään jotain niin kyllä se sitten hoituu mutta kun ei aina jaksa sanoa että teetkö tuon ja tuon :kieh:

Aamulla tuntui sellainen mrkä fiilis ihan kuin menkat olisi alkaneet mutta sitten se olikin vain vetistä valkovuotoa...Olisi jo sunnuntai..Silloin niiden menkkojen pitäisi alkaa :)

Mitäs muille kuuluu?
 
sannis, jännää :) oaljon peukutuksia sinne b;)d

ON: täällä ei kummia.. eilen illalla nukkumaan mennessä oli masu erittäin turvonnut ja tuntu kun siellä ois kuplinut jotakin.. ei siis mitään ilmavaivoja, vaan jtn ihan muuta.! :eek: ja saunassa ukon sisko sanoi, että maha näyttää siltä ku oisin raskaana :D ja kokeiltuaan sitä, oli edelleen sitä mieltä että siellä voi olla kehittymässä uusi elämä.! :) tiedä sitten....

YP :wave:
 
Moikka taas!
Mitens teillä menee?

Toivotaan Sannis että haamu vahvistuu ja täti ei tuu kylään piitkään aikaa.

Mie yritän malttaa torstaille testin kanssa.. silloin ois kp 28
|O Odottavan aika on ihan liian pitkä
 
Töihin lähden kohta puolin mutta sitä ennen päätin tulla tänne.

Mahaa nipistelee edelleen ja alaselkä on jumissa. Rintoja myös särkee huomaan sen siitä kun nukkuu mahallaan niin aristaa. :/ Nälkä vaivaa useimmin.. Ja nyt siis kp 20/24 aamulla tehty raskaustesti näytti haaleaa haamua mutta pahaa pelkään että menkat alkaa kun oikein näin olen "näkevinäni"haamua... :) Sunnuntaina se nähdään.

Mitäs muille kuuluu näin keskellä viikkoa?
 
On sellanen ällötys olo.. :x Maha tuntuu täydeltä vaikka en ole syönyt paljon mitään.

Huomenna meen katsomaan kaverin perjantaina sntynyttä tyttöä. :heart:

Ja mua väsyttää aamusta iltaan aivan älyttömästi. Kauheaa valitusta mutta olo on välillä niin kumma. :) Nyt telkkua katsomaan.
 
Mulla on joo ihan samaa etovaa oloa ja maha on sekaisin. Toivon että plussa tulee mutta vaikka menkat alkaisikin en siitä pahastu,uutta yritystä vaan kehiin. :)

Kohta lähden katsomaan sitä kaverin vauvaa JEE ;) varmaan kun sen nään niin vauvakuume vaan nousee!!

Äsken sain siivottua ja mun äiti haki joonaksen luokseen. Nyt lähden valmistautumaan.
 
Mistähän sitä vois tota malttia tilata? Tuntuu ihan hassulta, että mitään muuta ei juuri päässä pyörikkään ku ajatus uudesta vauvasta..

Kahdella tuttavalla on parin kk:n päästä laskettuaika ja voi kun ne vauvamasut on ihania !

En mä tiedä mistä johtuu, mutta närästää, turvottaa ja jopa yököttää välillä, vaikka tuskin tässä mitään raskausoireita vielä voi ollakkaan...
Ens viikolla pitäs olla ovis ( mä näistä paljo mitää tajua ) ja onneks sillon on nuo 2 jo olemassa olevaa muksua isällään niin on esteettömät mahdollisuudet saada uusi elämä aluilleen ;)

Sannis: mä kyllä niin kovasti pidän peukkuja sun puolesta :hug:

ja valtavasti plussatuulia kaikille kuumeilijoille, niitä me tarvitaan :)
 
Maha edelleen sekaisin ja heikko olo aamuisin. Rinnat kipeenä. Valkkaria tulee vetisenä edelleen. Ja paras menkkoja ei vielä näy :) Ei siis ainakaan ole vielä alkaneet..

Eilen ostin kaupasta rfsu:n testejä sellaisia raskaustestejä jotka ovat puikkoja. En ole koskaan ennen sellaisia nähnyt..mutta kuitenkin tein aamulla sellasen ja aika halju haamu?!?siinä oli tilasin vielä vilja sensitive raskaustestejä jos vaikka plussa pärähtää ruutuun. Tänään kp 22/24 että luulisi jos oon raskaana johta alkaa kunnolla tulla vahvat viivat... Tai sitten en ole edes raskaana? :snotty:
 
tervehdys naikkoset.!

en oo pariin päivään täällä käynyt syystä että ensin olimme ruotsin risteilyllä, joka oli täysi yllätys tuolta ukolta minulle... tuli vaan ja sanoi, että nyt lähdetään laivalle.! oli kyllä ihan mahtava reissu :) ja vielä selvinpäin :D ja meidän tietokone sano sopimuksensa irti... joten olen nyt telkkarin kautta koneella ja tää on erittäin haastavaa :D

tuo juomis politiikka kyllä hämmästyttää ja kummastuttaa mua kovasti.! oon aina ollu melkonen loppasuu, mutta nyt ei maistu, ei niin millään.!! ei vaan maistu.! :eek: turha sitö ob väkisin juoda.. ja mahakin on tosi turvoksissa koko ajan, ihan ku oisin syöny jonkun jalkapallon :LOL: kaikki kaverit sanoo että oon raskaana ku en juo ja sitte ku toi mahakin on tollanen :D eli täällä hämmästellään ja kummastellaan.!!

hyvää viikonloppua.! :)

YP :wave:
 
Menkat ei ole vieläkään alkaneet. Ja toivon ettei alakkaan. =) Maha on turvoksissa joka on kyllä menkkoihin liittyvä oire mulla.. Ja tota limaa tulee ihan koko ajan. Tein taas testin mutta ei vieläkään plussaa...

yöperhonen-: Mä oon aivan samanlainen nykyään,ei maistu :) Ennen kyllä maistui mutta ei enää..Ja mikäs pakko on juoda jos ei maistu ;)

Nyt syömään ja oottamaan jos ne menkat alkaa..
 
Väliaika tietoja..Menkkoja ei kuulu eikä näy..Kun vaan malttaisi sen testaamisen kanssa. Ja tietenkin voihan ne menkat alkaa huomenna. Kävin apteekissa ostamassa raskaustestejä apteekin omia meillä ne on biogard nimisiä.

Mutta edelleen on samoja oireita kuin menkat alkaisivat.. :/
 

Yhteistyössä