Vauvakuumeiset -2009

yöperhonen-: Koita jaksaa!! :hug: Toivotaan että seuraavassa kierrossa tärppää. :heart:

Eilen siivottu ja tänään lepoa ja aamu sarjojen katselua. Kirjoittelen paremmalla ajalla mutta äkkiä kysyn mitäs muille kuuluu?
 
Hei!

Taidanpas kuulua tänne, meillä on 6kk ihana tyttö ja haluamme toisen vauvelin mahdollisimman pian :heart:

Olen jo halunnut tammikuusta asti tulla raskaaksi uudelleen ja saada vauvan ihan pikkuisen vauvan ja miehenikn on innoissaan tulevasta raksudesta ja vauvasta :p

Ongelma on vain ettei tahdon voimalla ikäväkyllä tulla raskaaksi :(
Olen imettänyt koko ajan ja vasta nytten tyttäremme on alkanut syömään kiinteätä joten rinta maidon tarve on pienenmpi ja menkkani ovat alkaneet =) jeeee!!!
Nyt vaan toivomme että ne eivät ala huhtikuussa enään, ja olisimme raskaana :D
 
Täällä odotellaan ensimmäisiä kuukautisia synnytyksen jälkeen, imetys loppui pari viikkoa sitten ... Tietääkö kukaan voiko elimistö tehdä raskausoireita vain sen takia, kun kuukautiset eivät ole alkaneet?? Täällä niistä kärsitään... HMm en edes tiedä koska meillä yritys alkaa...
 
joonas taas kipeä!! Eilen nousi kova kuume ja ripuli. Tänään kuume ei ole laskenut paljoakaan eikä raukalle ruoka maistu. Vettä joonas juo ihan itse aika paljon, ja hyväkin niin. Nyt sain joonaksen nukahtamaan omaan sänkyyn.

Meillä on ollut aika paljon peiton heiluttelua tällä viikolla :) Mutta vieläkin mies haluaa tehdä sen keskeytettynä..Mä olisin jo valmis toiseen mutta mies ei. No eihän toista voi pakottaa! :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannis:
joonas taas kipeä!! Eilen nousi kova kuume ja ripuli. Tänään kuume ei ole laskenut paljoakaan eikä raukalle ruoka maistu. Vettä joonas juo ihan itse aika paljon, ja hyväkin niin. Nyt sain joonaksen nukahtamaan omaan sänkyyn.

Meillä on ollut aika paljon peiton heiluttelua tällä viikolla :) Mutta vieläkin mies haluaa tehdä sen keskeytettynä..Mä olisin jo valmis toiseen mutta mies ei. No eihän toista voi pakottaa! :/
voi ei.. pikaista paranemista pienelle :(

ja kyllä se mies siitä pikkuhiljaa lämpiää ajatukselle ku eihän toi keskeytettykkään enää varma keino ole ehkäistä raskaaksi tulo :)
 
yöllä alkoi synnytyksen jälkeen ensimmäiset kuukautiset. Nyt siis voi alkaa suunnittelemaan yrityksen aloittamista. Tosin se varmaan alkaa toukokuun 8pv. =) Ja sitä ennen olisi vielä muutama raskauskilo tiputtaa...

ihanaa viikonloppu edessä
 
täällä paistaa aurinko :) Kohta lähdetään ulos joonaksen kanssa. Käytiin sitten perjantaina lääkärissä ja joonaksella on korvatulehdus. Antibiootti saatiin ja nyt tuntuu että joonaksen olo alkaa helpottua.

Huomenna takaisin töihin loman jälkeen.
 
Äsken tuli aivan kamala vauvakuume. Siis onhan mulla koko ajan ollut vauvakuume mutta nyt se iski tosi voimakkaana ja mulla on vielä ovulaatio ainakin limojen perusteella. :)

Joonaksen olo rupeaa helpottumaan ja tänään joonas söi ekaa kertaa kunnolla.
 
Hei kaikki nykyiset ja tulevat äidit, täällä jälleen yksi hyvin vauvakuumeinen ja malttamaton toiveilija! Ikää kertyi muutama päivä sitten 23 vuotta ja avomiehen kanssa yhteistä taivalta takana 7 vuotta ja nyt olisi esikoinen odotettu ja haluttu meidän perheeseen.

Nyt maaliskuussa päätettiin alottaan vauvan yritys. Viikonloppuna oli mielestäni ovis, ja sänky vinkui eilen siihen mallii että :p
Saas nähdä miten käy, mutta kovasti odotetaan että vuoden sisällä tärppäisi :heart:
 
haidi 123 :)

Mulla seuraavien menkkojen pitäisi alkaa 4.4 eli 11 päivän päästä.. :) Aina toivoo jotenkin että ne kiertäisivät mut. :LOL:

Meillä on mikon kanssa nyt lauantaina ensimmäinen hääpäivä. 1 vuosi naimisissa :heart: Ajateltiin mennä syömään ja leffaan. Mutta nyt lepäilemään ennen töitä.
 
Tuo kiertohan lasketaan edellisten menkkojen alusta seuraavien alkuun. :)

Täällä paistaa ihanasti aurinko ja pakkasta on - 11 astetta.Hui kuinka kylmää.Mulla on huomenna ja perjantaina vapaata.Huomenna mennään uimaan joonaksen kanssa. Ja perjantaina mennään katsomaan kaverin pientä vauvaa :heart: Nyt pukemaan tuota lasta tarhaa varten.
 
kiitos sannis, eli mun edellinen kierto oli vaivaset 20pv...miks kuukautisten pitää alkaa just nyt temppuileen ku haluaa vauvan?!?
nyt siis menossa KP9/20-28 vähän on heittoa nyt tuossa kierron pituuden arvioinnissa ku tää meni tämmöseksi...

Ymmärtäisin jos ois ollu joku hormonaalinen ehkäisy ennen käytössä, mutta tää alko nyt heitteleen sit muuten vaan..

No toiveet on taas korkealla ja yritystä riittää ;)
 
vielä mietityttää ku mulla tullu kauhea väsymys.. voisin vaan nukkua koko ajan ja puhti on aivan totaalisesti poissa... vuoto kesti vaan 4 päivää entisen 7pv:n sijaan ni mitä jos olen sittenkin raskaana?! oisko ees mahdollista? vai mistä ihmeestä tää vois johtua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
vielä mietityttää ku mulla tullu kauhea väsymys.. voisin vaan nukkua koko ajan ja puhti on aivan totaalisesti poissa... vuoto kesti vaan 4 päivää entisen 7pv:n sijaan ni mitä jos olen sittenkin raskaana?! oisko ees mahdollista? vai mistä ihmeestä tää vois johtua?
mulla samanlaisia mietteitä kun menkat oli viime viikolla ja lyhyemmät kun normaalisti ja koostumus laihempi ku normisti, ei hyytymiä eikä ns. riekaleita..
palelee ja hikoiluttaa vuoronperään ja välillä yhtäaikaakin.. iltapäivisin iskee huono olo ja mahaa vihloo kummallisesti.. oon koittanu aatella et mieli tekee tepposia mut mietityttää silti...
 
piprane ema: Voihan se olla mahdollista :) Tee testi niin jose vaikka olisikin positiivinen.

Me käytiin joonaksen kanssa uimassa. Meillä oli kyllä tosi kivaa,kotiin kun tultiin poika söi ja nukahti kiltisti omaan sänkyyn :heart: Itsekkin olen ihan väsynyt..

Mä en ole edes miettinyt vauvakuumetta tällä viikolla on ollut niin kiirettä. Mutta kyllä se vauvakuume tuolla on taustalla vaikka en aina sitä vauvaa ajattelekkaan :) Varsinkin kun mennään taas huomenna katsomaan sitä kaverin vauvaa. Nyt meen itsekkin lepäämään.
 
mäkin taidan ilm.tähän ryhmään... Minulla nro4 toiveissa... =) Perheessä lapset -03, -04, -06. Kuume vaivaa kovastikin, välillä tuntuu ettei osaa muuta ajatellakaan!!! Tällä hetkellä on isännän käännytys menossa, tosin seksiä harrastellaan ilman mtn ehkäisyjä koska en laske keskeyttämistä ehkäisyksi. Joten ehkä joskus joku kiireinen uimamies karkaisi.... ihanaa huomata että meitä kuumeisia on muitakin. jospa tämä palstoille vuodattaminen hieman kuumetta lievittäisi!!!
 
hätähousu teki eilen testin ja ei haamun haamua edes tullu ei siis auta ku jatkaa harjotuksia :)

Mulla vaan mietityttää ku mulla toisella puolen kylkiluiden yläosa tuntuu luiskahtavan väärää paikkaan jos kumarrun syvään tai menen kyykkyyn.. se sattuu aivan juma***ttomasti ja pelottaa, että jos se on jotain mikä vaikeuttas mahdollista tulevaa raskauttakin sitten... en käsitä mistä kyse ja muistan vaan äitini aina välillä maininneen, että hällä tuntuu kuin kylkiluut luiskahtas väärään paikkaan ja tää mun juttu on just tollanen...
toinen huolen aihe on tuo mun häntäluun seutu, tais jotenki vinksahtaa viime synnytyksessä ja jos paljo kävelen tai vastaavaa siihen tulee kova kipu... nyt jo painaa synnytyspelko päälle, vaikken oo ees raskaana vielä... hömppä mikä hömppä..
 
Laskeskelin että seuraavia menkkoja saisi odotella 4.4 kun mun kierto on nyt ollut sen 25 päivää.. eli 9 päivän päästä. :) En kyllä usko että olisi tästäkään kierrosta tärpännyt kun ei olla käytetty kuin tuota keskeytettyä..

Täällä ihana auringon paiste ja pakkasta -10 astetta mutta yöllä oli ollut -20. Tänään vielä vapaa ja sitten huomenna aamuun töihin. Ja huomenna lähdetään miehen kanssa syömään kun meillä on se hääpäivä. :heart: Nyt siivoamaan japetivaatteet ulos kun on niin kova pakkanen..
 

Yhteistyössä