Vauvakuumeiset -2009

moros

kai tänne voi tulla kirjoitteleen. luin noita sannis :in juttuja. mulla on aivan samanlaisia oireita mutta mulla on kiertopäivinä nyt 18/28 hmm.. täytyy vain jaksaa odotella jos jaksaa. tekis kyl mieli jo nyt testata mut tuskin se mitään näyttää... :)
 
Tänään kp 25/24 :) Eikä vieläkään plussaa testiin..

Joonas on kipeä. Me viedään joonas lääkäriin 11.20 joonaksella on kova yskä ja kuumetta. Toivottavasti saadaan jotain lääkettä tohon yskään.

Mutta jospa seuraavaksi ostan clearbluen testin. :)
 
Hei kaikille! kuume senkun vaan nousee täälläkin ja jännittää sillä menkkojen pitäisi vkonloppuna alkaa(siis toivotaan ettei niitä kuulukaan!!) ollaan juuri perjantaina mökkeilemään lähdössä..Itse olen käyttänyt vaan niitä apteekista saatavia raskaustestejä, etten voi oikeastaan kertoa omaa kokemusta, sillä aina olen samanlaisen ostanut, sellaisen kelta-vihreen paketin ja päällä lukee vaan "raskaustesti"
 
mä päätin sit testailla kun en malttanut odottaa ja haamua se näytti :D täytyy siis vielä tehdä muutaman päivän sisällä uus. en oikeastaan luota tohon vielä. kun en ole varma teinkö sen oikein. aika pian se mulla näyttää sitten haamua jos toi todellinen positiivinen.. koska menkkoihin on vielä 8 päivää.
 
Mulla alkoi menkat joten seuraavaa ovulaatiota odotellessa :| Nyt juteltiin miehen kanssa joten ehkä voidaan yrittää lasta kunnolla kun mies myös haluaa toisen lapsen. :)

En ole edes surullinen,onhan mulla tuo 1v 3kk rakas touhuttaja. =) Eilen muuten käytiin lääkärissä ja joonaksella on keuhkoputken tulehdus. Saatiin antibioottikuuri ja sehän on herran mielestä aivan kamalan makuista. No kyllä se maistui aika pahalle :) Nyt pylly pesulle.
 
Moikka kaikille.
Saksan reissu meni oikein kivasti.. suomessa sitten taas odotti paluu maanpinnalle.. tänään jo kp 34 ja negaa testiin.
Tosi kiva että kierto vaan venyy ja venyy.. ovis oli kuitenkin (kait) jo kp 17.
En tajuu tätä kroppaa :ashamed:
 
Huomenta. Joonas tänään ekaa päivää tarhassa kovan flunssan jälkeen. Ja mulla oma rauha kun menen vasta iltaan töihin. Flunssa rupeaa mullakin helpottamaan ja menkat jatkuu edelleen. Mutta seuraavaa ovulaatiota odotellessa. :) Vauva-lehden laskurin mukaan "hedelmällisimmät päivät" on 20.3-22.3 silloin paljon peiton heiluttelua!!!

Mitäs muille?
 
Heippa !

Täällä ihan uus kuumeilija :) Pillerit oon lopettanu tossa helmikuun loppukuussa ja menkatkin oli ja meni ja nyt sitte ollaan ryhdytty tosi toimiin :D Nyt oon suurinpiirtein kierron puolessa välissä mutta mutta... jotenkaan en usko että näin nopeasti tärppäis. Esikoinen olis toiveissa =)
 
Juuri palasimme mökkeilemästä, oli kyllä ihanaa vaihtelua! Esikoisellamme puhkesi kolmas hammas muutama päivä sitten, edellisen hampaan puhkeamisesta olikin jo aikaa noin 4kk! Menkat eivät ole ainakaan vielä alkaneet,onneksi, mutta en usko että heti ekalla kierrolla tärppäisi!!
 
Mulla flunssa jatkuu..Köh,köh keuhkoihin sattuu kun yskin. :/

Mulla menkat loppui ja nyt odotellaan ovulaatiota :)

hannamamma03: Toivotaan että menkat pysyy poissa :) Milloin sulla pitäisi menkkojen alkaa?



 
Ihan tarkkaan en tiedä kun nää on ekat luomumenkat :LOL: Mutta tosiaan lauantaina olin ihan 100%varma että menkat alkaa mutta ei mitään,tuli vähän verta pyyhkiessä mutta nyt ei sen jälkeen ole tullut mitään..Ootellaan vielä huomiseen ja sit on pakko testata jos ei vieläkään mitään kuulu.. :saint:
 
hannanmamma, toivotaan että täti pysyy poissa.!! d:)b

ON: täällä täti on pysyny poissa... ainakin toistaseks.! ihme ja kumma.! on aina tullu niin ajallaan. tissit on aivan jumalattoman kipeet :eek: ja eilen illalla oli kauhee vilu, vaikka olin kahen peiton alla.. masussa tuntuu edelleen ihmeellisiä tuntemuksia ja paha olo vaivaa.! katsotaan, tuleeko täti tänään......

iloista alkanutta viikkoa.!!! :)

YP :wave:
 
heips yksi kuumeilija täälläkin. esikoinen tuossa potkii sitterissä, on kaksi kuukautinen, mutta vauva kuume kasvaa koko ajan. katsotaan koska aloitetaan seuraavaa yrittämään. mietin tuota raha puolta, mutta ei kai sen kannalta ole ikinä rahaa tehdä toista.. hmm.. katsellaan...

emmy
 
tulipahan tehtyä se mitä en uskonut koskaan tekeväni.. eli tilasin r-testejä netistä :whistle:
Mää olen jotenki niin vauhkona tämän vauvakuumeen kourissa tällä kertaa, että tulen testaileen varmaan monta kertaa ennenku se plussan näkyminen on ees mahollista..
jotain noita herkkiä testejä tilasin niin eihän sitä koskaan tiiä :)
 
Ei meinaa ehtiä ees kirjotella,kun koko ajan on jotain touhua :ashamed:
Menkkoja ei edelleenkään kuulu mutta yritystä on :LOL:
Jälkitarkastus oli viime ke:na ja kyselin lääkäritädiltä,että mikäs on,kun menkkakipuja on ollut viimeset 3 vko:a mutta testi näytti miinusta?
"sieltä ne kuukautiset pikku hiljaa tekee tuloaan",kuului myhäilevä vastaus.
Höh,en mä halua mitään pikku hiljaa vaan toimintaa ja mieluiten heti :kieh:

Netta nukkuu vieläkin ulkona,nyt jo 3,5 tuntia,vois vaikka kahvit keittää,kun kerrankin ei muutakaan tekemistä ole ;)

Kofeiinihimoinen Tuulia :p
 
että on ovulaatio tulossa, tekee seksiä mieli koko ajan :LOL: Ovulaatio siis pitäisi olla 22. päivä.

Flunssa jatkuu..Ja kohta pitää alkaa siivoamaan. Yök,mut on niin sotkuista kun n ole jaksanut panostaa tähän siivous puoeen. Viimeksi imuroin lauantaina.

Paljon plussatuulia kaikille <3
 

Yhteistyössä