~~VIIKKO 50~~

Nennulle tsemppiä, + vahvistuu vahvistuu eikös juu? :flower:

Mulla nyt kp 29/28 jos en ole sekaisin mennyt, en ole kyllä tällä kierrolla ollut ollenkaan noissa päivissä mukana (hyvä että täältä saa tarkastettua..) siis piti olla kp1 tänään mutta ei vielä ole alkanut. Ei ole oloa mihinkään suuntaan, joten luulen että se mokoma ovulaatio myöhästyi sen 5pv (kun tunsin 'uudet' ovistuntemukset 5pv sen jälkeen kun muka ovis jo oli), eli tämä kierto onkin sitten 33pv normaalisti. Ei nimittäin ainakaan plussausoloa ole yhtään. Ensi viikkoa siis oottelen, tulis täti ja menis saman tien niin sais sitä seuraavaa ovista sitten metsästää paremmalla onnella!

Peukkuja vielä kaikille jännääjille :wave: ja halaus tippuneille :hug: .
 
Joo tuolla jossain välissä oli mennyt vikaan nuo mun kiertopäivät jäänyt yksi lisäämättä, joten olin itse näköjään kärryillä (muistin että kuun vaihteessa kattelin että Lucian päivänä alkaa vuoto!) kun nyt huomasin että listassa onkin vasta 28/28 tälle päivälle. Selasin siis pinoa ja hoksasin tuon yhden päivän erheen! Ei haittaa mitään, kun en kerran sen enempää ole jännännytkään!
 
minimelle :hug:

Mä näin viime yönä unta että plussasin
:ashamed:

Eikös mun ollut sitten ihan pakko hakea prismasta testit ja sieltä tuli samantien todella haalea haamu :eek: En uskalla vielä iloita kun en ole koskaan saanut noin haaleaa haamua, vaikka haamuja on tullut. Kuitenkin tuli sydämen tykytyksiä :eek:
Teen toisen vielä huomenna aamupissasta kun tuon tein 17.30 parin tunnin pidätyksellä.
Lämmöt kyl oli eilen 36,8 eli lasku suunnassa. Tänä aamuna sama ja päivällä laskusuunnassa vielä enemmän eli 36,5, joten eiköhän se täti ole jo matkalla mun luo..
 
Harrastan yksinpuhelua näemmä... :LOL:

Mutta siis tänä aamuna taas haalea haamu tuli eikä se häviä testistä, joten ehkäpä on toivoa? :) Lämmöt taas 37,2. Pomppii miten sattuu :eek: Ensi viikolla vielä ti tai ke uusi testi.
 
Chira varovaiset onnittelut ja varmasti on vielä toivoa :)

Mulla kans nyt olis 4+1 mut vielä oottelen tän päivän menkkoja ja huomenna taas testaan.
Pe:na tuli se roskishaamu ja ovistesti oli plussaa.Jännittää ihan hirveesti.Lämmöt mullakin koholla.
Dublon mikä tilanne?
 
Chira onnea! :flower: :flower: Ihan varmasti se jo plussa on, ihanaa!! :flower: :flower:


Nennu08 ja vauvakuume83 tsempit teille, jospa se plussa sieltä pärähtää!


Alkuperäinen kirjoittaja Nennu08:
Dublon mikä tilanne?
Kiitos kysymästä! Täällä tänään kp 30/28 (tai sitten 30/33 :( ). Varovaisen toiveikkaasti kuumeilu yrittää yllättää, vaikka muka ei toivonkipinääkään ole. Näin sitä ihmisen mieli itseään huijaa! Odottelen kuitenkin kuukautisia alkavaksi, ja ainakin torstaihin asti saa viivästyä ennenkuin ajattelenkaan testaamista. Kai :whistle: .
 
Irmeli09
Dublon: Anteeksi, että hyppään pinoonne mutta pakko kertoa! Luin tuosta, että epäilet että oviksesi tuli 5 pv oletetun jälkeen. Kuulosti niin hirvittävän tutulta, että kerron oman tarinani viime kierrosta. Dpo 5 minulle tuli tosi selkeät oviskivut ja menkkajomoilut. Ihmettelin, että mitä ihmettä nytkö vasta se ovis on. Kävin ostamassa ovistestejäkin mutta negaa näytti. Plussasin ensimmäisen haamun dpo 10 ja varsinaisen plussan dpo 12 että kiinnityskipuja sitten kuitenkin oli. Toivottavasti sinulla sama juttu :D . Tsemppiä!

Irmeli 5+3
 
Onnea Chira!! :flower: :flower: :heart:

Mulla on taas lämmöt 36,9 ja vuotoa ei juurikaan enää.. Mitkä menkat ne tämmöset on? Ja pms-oireet jatkuu vaikka ne aina häviää ekana vuotopäivänä.. :attn: Mietin vieläkin, että voisko Chiran mietteet pitää paikkansa eli että olisi ollut kaksoset ja toinen olisi tullut ulos. Jotenkin kyllä tuntuisi niin epätodennäköiseltä, sitä vaan toivoo niiin kovasti että tarttuu viimeiseenkin oljenkorteen.. Mitään menkkakipuja ei myöskään ollut tällä kertaa. Noh, seuraava viikkopino taitaa mennä tammikuun puoleen väliin?
 
Siis häh :eek: Äsken kirjoitin tänne, mutta kun tuli kahteen kertaan niin poistin toisen ja hävis kummatkin sitten kertaheitolla :LOL:

minime:Kantsisko sun testata vielä uudestaan? Jos siellä oliskin elämää? :heart:

Miten se sun tuhru muuten alkoi? Pakko vähän udella kun mulla tuli tänään tippa vaaleaa tuhrua. Se tuli joskus yhden aikaan mutta ei sen jälkeen enää yhtikäs mitään. Ei ole ennen tullut tuollaista, ei siis yhtään mitään aiemmissa raskauksissa ja nyt sitten ihan "hermorepaleissa" täällä että tuleeko täti sittenkin :(
 
Chira: Joko se sun tuhru loppui? Mulla alkoi ihan yhtäkkiä ilman ennakkovaroituksia keskellä päivää. Mutta oli ne mun vuodot oikeet menkat, ei alkuraskaudessa voi tulla noin paljon verta! Tulehan kertomaan kuulumisia! =) Toivottavasti plussa vahvistuu!
 
minime: Eilen tein testin ja mun milestä se oli viivanpaikka, eikä mikään haamu edes. Tummui sitten tummemmaksi kun testiaika oli aikapäivää sitten mennyt. :|
Taas tuli aamulla tippa tuhrua, mutta tällä kertaa ihan tummaa. Täti on niin tiukassa että eipä ole koskaan ollutkaan näin tiukassa tulemisestaan :/ Yleensä tulee vauhdilla,mutta tällä kertaa näköjään saa ihmetellä ja odotella..?
 
Chira: :hug: Ei se tuokaan ole kivaa! Jospa edes sulla enteilis plussaa! :heart: Mulla on taas tämmönen ihana alkukierron stressitön vaihe menossa, tähän aikaan aina ajattelen, että tulee jos on tullakseen.. :) Kun tää vaan joskus säilyis sinne kierron loppuun saakka! Pidän sulle kuitenkin peukut pystyssä!!b :) d
 
minime: Joo, sais tosiaan tulla sitten jos on tullakseen.
Mulla taas on menossa sellaiset loppukierron hermorepaleet, että verenpaineet oli eilen illalla töissä reippaat 124/90 :kieh: :saint: Täytyis varmaan alkaa rauhoittumaan pikkuhiljaa...? :p
 

Yhteistyössä