Hakutulokset

  1. T

    Haluan kysyä nimettömänä, raskaus asiaa....

    Ootteko miettiny mitää muita hoitoja ku tota hormoonii? Kannattais ottaa harkintaan, jos se ei kerran auta.
  2. T

    Kysyn nyt

    kaikki ihmiset on seksuaalisia olentoja, vauvasta vaariin.
  3. T

    hehee...

    kerran sittarissa oli: LASTEN KERHOTUSSUT :ashamed: |O
  4. T

    Onko nainen mielestäsi valmis äidiksi, jos ei ole valmis lopettamaan tupakoimista raskautuessaan?

    vaan, mun tarkoitus oli kysyä, että onko kenellekään tullut niitä helvatan vaikutuksia. Ja en ala enää uudestaan jankkaa kun ei siitä eilenkään ollu mitää hyötyy :kieh:
  5. T

    Onko nainen mielestäsi valmis äidiksi, jos ei ole valmis lopettamaan tupakoimista raskautuessaan?

    No mä en syyllistyny siihen, vaan tietyt harmaat jotka keskitty mun kivittämiseen. Sen keskustelun tarkoitus ei ollut laittaa lisää vettä myllyyn.
  6. T

    Onko nainen mielestäsi valmis äidiksi, jos ei ole valmis lopettamaan tupakoimista raskautuessaan?

    jos näiltä kohkaajilta kysytään, niin ei varmasti ole valmis. Kiviä tulee niskaan jos esittää eriävän mielipiteen.
  7. T

    minne tota nestemäistä pesuainetta laitetaa?

    pesusieneen, sillä voi pestä itsensä... :o
  8. T

    Onko kukaan jääny "rysän päältä kiinni"?

    No mitäs tapahtu kun et turpaan saanu?
  9. T

    olikohan se ejakulaatio?

    kyllä, hyvin mahdollista.
  10. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    Ihanaa, kun joku ymmärtää. Kiitos sulle. Illanjatkoja! :wave:
  11. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    ei se terva sinne verenkiertoon mee.
  12. T

    Miten saa seksi-innon taas päälle?

    jos lyödät sitä seksi-intoo niin vippaa vähän kans mun miehelle :laugh:
  13. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    Mä otin jo sen riskin, enkä edes hyvillä mielin, en vain pystynyt kokonaan lopettaan. Mä yritin tällä avauksella saada ihmiset kertomaan että onko niitä vaikutuksia oikeesti tullu jonkun lapselle. Polttaminen on mun oma asia vaikka jotkut täällä sitkeesti väittääkin ettei ole. Ja nyt tää koko...
  14. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    en mä ole niin väittänyt. Kirjoitin jo aikasemmin, että en ole kenenkään suusta kuullut näitä "vaikutuksia". äh vaikee selittää. Ja tää ei mun kivittäminen ei ollu pointtina tässä keskustelussa :kieh:
  15. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    Aika outoo olis terveydenhuollon ammattilaisen valehdella asiakkaalle. Oletko kuullut ikinä hoitajan etiikasta?
  16. T

    G: onko seksi parempaa nyt kun saanut lapsia?

    on parempaa mutta huomattavasti harvemmin saa :kieh:
  17. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    en. terkka ei kertonut vaikutuksista.
  18. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    Kaiken tarpeellisen. Tupakoinnista terkka vaan totesi, että se pari tupakkaa päivässä on parempi kuin stressi siitä että ei saa polttaa.
  19. T

    No kertokaapas te jotka poltitte raskauden aikana

    täs oli nimenomaan pointtina että en ole kuullut tällasia juttuja. Eli miten voin uskoa juttuja mitä en ole kuullut? Aika mahdoton yhtälö.

Yhteistyössä