Hakutulokset

  1. S

    Lähihoitajat varsinkin avittakaas vähän tässä tehtävässä.

    Kun ei keksi niin ei :snotty: Työterveydenhuoltolaki ja työturvallisuuslaki * mitä tärkeää löydät laista erityisesti kuntoutuksen ja kuntoutumisen näkökulmasta? * miettikää kummastakin laista esimerkki: millaisessa tilantteessa sinulle voisi olla hyötyä tietää kyseisestä laista?
  2. S

    Polttaako Zumba paljon kaloreita?

    Mikäs oli kävelyn ja sauvakävelyn ero poltossa?
  3. S

    Onko nyt äkkiä nousevaa kuumetta liikenteessä?

    Pojalle iski silmänräpäyksessä kamala vilu. Silmät hieman kipeän näköiset, mutta vielä ei kuumetta. Voiskohan nyt varautua että yöllä on kuumeessa ja huominen reissu peruttava :/
  4. S

    Yksityisten pervepäivähoitajien esitteestä kopioitua. Herättääkö tunteita, kysymyksiä?

    MITÄ HYVÄÄ PERHEPÄIVÄHOITAJA TYÖSSÄ? SAA PALKKAA - pieni veroprosentti - riittävät tulot OMAT LAPSET - saa hoitaa itse - ei hoitomaksuja - voi seurata kasvua ja kehitystä - omat koululaiset eivät tule tyhjään kotiin voi kuunnella koululaisten kuulumiset ja murheet heti tuoreeltaan...
  5. S

    Kertokaas nyt mulle miten toimin tän asian ja tytön kans.

    Tyttö täyttää kuukauden päästä 4 v. Hänen huoneensa on aina sekainen, lelut vaatteet ja korut hujan hajan. Ei osaa = halua/viitsi pitää minkäänlaista järjestystä. Kun käsken siivota lelut omasta huoneesta tai mihin onkin levittänyt, ei varmaankaan siivoa. heittäytyy niin avuttomaks veteläks...
  6. S

    Myrskyääkö Raumalla tai Eurajoella?

    Mökille lähdössä, mutta siirrettiin lähtö huomiselle. Lapsia jännittää jos meri kovin myrskyää, mutta huomenna kai pahin jo ohi. Miltäs siellä nyt näyttää?
  7. S

    Milloin hyvä aika viedä kirpparille syys ja talvivaatetta?

    Lasten vaatekaapit käyty läpi vaatteiden nimikoinnin yhteydessä ja kamala määrä taas kirppikselle pieneksi jääneitä vaatteita.
  8. S

    Mies alkoi taas puhuun haaveestaan

    muuttaa maalle. Tontti olisi valmiina, mutta ihan kivenheiton päässä on anopin talo, missä 4 aikuista poikaa viettää paljon aikaa erilaisten töiden merkeissä. Ja varsinkin vanhin näistä veljeksistä on appiukon kuoltua "tilan herra" siis omasta mielestään. Eli tontilla ja läheisyydessä taitaa...
  9. S

    1-3 luokkalaisten poikien vanhemmat.

    Onko poikien pyörässä vaihteet? Mitkä jarrut?
  10. S

    Tampere!

    Missä kannattaa päivän reissulla käydä? Mukana lapset 3 ja 6v. Junalla tulemme ja jalkaisin kuljemme. Särkänniemeen emme nyt mene. Tallipihasta olen kuullut jotain, olisiko se yksi hyvä kohde?
  11. S

    Mitäs tykkäätte ota 3 maksa 2 kaupoista?

    Mä kun en ole niille mitenkään lämmennyt. En tiä, jotenkin se vaan töksähtää. Nytkään ei Kappahallissa olli kunnon perinteisiä aleja, kaikki rekit toi ota 3 maksa 2. Moni muu ketju näyttää menevän samaan. Joku just tänään puhui kaverilleen etteä boikotoi hommaa eikä periaattestakaan osta.
  12. S

    Noin ekaluokkalaisten pyöristä kyssäriä

    Onko noin ekaluokkalaisten lastenne pyörässä vaihteita, mitkä jarrut? Kokemuksia Solifer merkkisistä pyöristä?
  13. S

    Hoitsut!

    Millaisia työkenkiä käytätte? Ostin syksyllä uudet kengät esittelijältä ja kerran käytön jälkeen heitin vaatehuoneen perimmäiseen nurkkaan niiiiin karmeet jalassa! Pohkeita särki alle 4 tunnin käytön jälkeen, ei yhtään joustoa ja sukkahien määrän vois kuvailla saaveilla. Nyt maksan vaikka...
  14. S

    Lidlin pullonpalautus kuitti pitää nykyään kuitata.

    Tälläseen juttuun törmäsin tänään palauttaessani pulloja. Nimmari lappuun. Mikäköhän tarkoitus? :o
  15. S

    Varmaan seitsemännen kerran aloitan loman jälkeen laihduttaan. Miten vihdoinkin onnistuisin?

    Liian suurta muutosta en voi yks kaks tehdä, siitä niin paljon persuksilleen menneitä kokemuksia. Hiljalleen pykälittäin kai pitää. Antakaa nyt rakkaat ystävät neuvoja miten vihdoin onnistuisin? Opiskelen päivät, illat hoidan kotia ja lapsia. Koululta jää aikaa harrastaa 1-4 krt vko joten ei...
  16. S

    Syödäänkö teillä normaalisti helteistä huolimatta?

    Itselläni ei ole päiviin tehnyt mieli ruokaa, paremminkin yököttää ajatus syömisestä. Ruoan tekeminen tuntuu vastenmieliseltä, mutta ei sitä kukaan tunnu kaipaavankaan. Muksutkin illalla saattaa sanoa et nyt vois olla vähän nälkä. Jotain pientä suolaista laitan päivällä huikopalaa. Juomia nyt...
  17. S

    Mistä löydän yhteistyöhaluisen pph.n

    Mietin aloittavani perhepäivähoitajana vuoden päästä. Vielä en ole täysin vakuuttunut onko minusta siihen ja muutoinkin kaikki tuntemani hoitajat näkevät vain ne työn huonot puolet. Haluaisin vaihtaa ajatuksia, mieteitä, kokemuksia hoitajien kanssa, mutta mistä voisin löytää hoitajan joka voisi...
  18. S

    Pakko päästä pe töihin!

    Nostin tyttöä jotenkin huonosti ja ala ristiselkä niksahti. Särkenyt kolme päivää ja kävelen perse pitkänä naama väärinpäin. Venyttelen, hieron, kylmä geeliä käytän, mutta ei ole vieläkään kunnossa. Niksauttajan tiedän olevan lomalla. Pakko perjantaiksi parantua! Ukkosta odotellessa turhiksia...
  19. S

    Olen lh opiskelija ja teen satunnaisia sijaisuuksia. Nyt tuli eteeni

    iltavuoro missä olen puoli tuntia yksinäni ja tässä vuorossa ollaan lääkejako vastuussa. Tätä vuoroa en ole ikinä tehnyt, aina iltavuorossani olen ollut ns. aikaisempi lähtijä. Mutta, mutta voiko lain mukaan epäpätevä olla yksin vastuussa sen puoli tuntia asukkaista ja lääkkeistä? Olen...
  20. S

    Kummeille

    Tämä lause särähtää ikävästi korvaani, mutta miten hoidatte kummin tehtävänne? Miten paljon ja millälailla olette yhteydessä kummilapeenne, minkä ikäinen? Oletko mielestäsi hyvä kummi?

Yhteistyössä