Mistä löydän yhteistyöhaluisen pph.n

Mietin aloittavani perhepäivähoitajana vuoden päästä. Vielä en ole täysin vakuuttunut onko minusta siihen ja muutoinkin kaikki tuntemani hoitajat näkevät vain ne työn huonot puolet. Haluaisin vaihtaa ajatuksia, mieteitä, kokemuksia hoitajien kanssa, mutta mistä voisin löytää hoitajan joka voisi vastata kysymyksiini ja jakaa työhön liittyviä asioita?
 
Ncm
Olen koulutukseltani pph (kaiken muun lisäksi). Voin suositella, jos siitä tykkää. Tunnen todella motivoituneita ja hyviä perhepäivähoitajia, mutta moneen lähtöön löytyy, kuten muillakin aloilla. Sanoisin, että kutsumus oltava, että jaksaa ja voi sitä työtä tehdä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Olen koulutukseltani pph (kaiken muun lisäksi). Voin suositella, jos siitä tykkää. Tunnen todella motivoituneita ja hyviä perhepäivähoitajia, mutta moneen lähtöön löytyy, kuten muillakin aloilla. Sanoisin, että kutsumus oltava, että jaksaa ja voi sitä työtä tehdä.
Tätä pohdin. Uskoisin olevan kutsumus ammatti, niin monta vuotta olen työtä pohtinut. Mutta miten voin (voinko) olla varma että kutsumus on? En halua pitää lapsia koekaniinina olenko hyvä hoitaja vai en.

 
Ncm
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Olen koulutukseltani pph (kaiken muun lisäksi). Voin suositella, jos siitä tykkää. Tunnen todella motivoituneita ja hyviä perhepäivähoitajia, mutta moneen lähtöön löytyy, kuten muillakin aloilla. Sanoisin, että kutsumus oltava, että jaksaa ja voi sitä työtä tehdä.
Tätä pohdin. Uskoisin olevan kutsumus ammatti, niin monta vuotta olen työtä pohtinut. Mutta miten voin (voinko) olla varma että kutsumus on? En halua pitää lapsia koekaniinina olenko hyvä hoitaja vai en.
Kyllä kuka tahansa on hyvä hoitamaan, ei siitä ole kyse. Mutta tee sitä vaikka vuosi ja mieti sitten, haluatko jatkaa, tuntuuko omalta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Alkuperäinen kirjoittaja Ncm: