Hakutulokset

1. C

Seuraavana meidän kotona tapetoidaan.

Tosiaan vaaleat laminaatit tulee joka huoneeseen myöhemmin, mutta asunto on nyt hiukan työn alla ja tehdään yksi huone kerrallaan. Ei huono idea, miten se olisi fiksuinta valita se tummempi seinä? Kaikkia neuvoja ja ehdotuksia tosiaan otetaan vastaan :)
  2. C

Olen miettinyt molempien tyttöjen makkariin jotakin http://www.aijaa.com/v.php?i=3740450.jpg tuon tyllistä tapettia ja vaaleata laminaattia, mitäs palstailijat ovat mieltä?
  3. C

Kertokaa mulle mitä mun pitäis tehdä?

Ne ulosoton kirjeet muuten voivat olla ihan myös kuitteja jos osa palkasta menee suoraan u-mittarille. ;) Kova kovaa vastaan ja kyselemään.
  4. C

Hienoa, kiitos paljon tiedosta. Taitaa sitten kestää aika hyvin koiratkin talossa?
  5. C

Kertokaa mulle mitä mun pitäis tehdä?

Avioehto on sitten ainakin kova sana.
  6. C

flamingon kylpylässä k-20-puoli,mitäköhän sieltä löytyy?

Tyhmä kysymys; missäpäin tämä flamingo on? Kiinnostaisi mahdollisesti mennä käymään :)
  7. C

Ja nyt halusin kysyä teiltä että tiedättekö jotain sivuja joista voisi katsella tapettimalleja JA sivuilla pitäisi olla myös hinnasto, olisin todella kiitollinen avusta. Sitten tyhmä kysymys, kannattaako 6-vuotiaan tytön huoneeseen laittaa vaaleat laminaattilattiat? Ei syö eikä juo mitään...
  8. C

Jos koiranne karkaa usein

Kyseessä on siis vuotias uros, näitä luoksetulo-käskyjä siis ei käytetty päivittäin kun suurimman osan loppuraskaudesta jouduin viettämään siis sängyn pohjalla. Ja valitettavasti joudun pitämään päivittäiset lenkit kytkettynä kun ainut mahdollinen lenkkipaikka on tie jossa on vilkas...
  9. C

minkä nimisiä lapsia teillä on?

Inka
  10. C

Jos koiranne karkaa usein

Meillä myös tuo saksanpaimen "unohti" kaikki perusasiatkin kun en enää viimeisien parin raskauskuukausien aikana pystynyt enää reenaamaan, joten aloitimme luoksetulo harjoitukset ihan nollasta myös ja tässä oli hyvänä apuna 8,5m pitkä hevosen juoksutusliina, sen verran pitkä liina siis että...
  11. C

G: Mitä harrastat?

Ristipistoja ja koirien kanssa kaikennäköistä mukavaa hääräystä :)
  12. C

Pah ja pyh, koirat ei selvästikkään ymmärrä hyvän päälle ;) *kuva*

Tuo taitaakin olla jotenkin rodunomainen asento kun meidän poikakin (1.5v) röhnöttää aina noin, jopa nukkuessaan :D
  13. C

Kumpi parempi: f-secure vai Norton?

Jos ehdottomasti noista valittavana niin Norton, mutta suosittelen silti Kaspersky:ä, meillä ainakin näillä firman koneilla parhaaksi todettu.
  14. C

Suloinen uusi perheenjäsenemme :) (kuva)

Juu kun tuolla oli edellisen omistajan luona toinen uros-marsu kaverina mutta katkoi hampaansa vähän väliä kun mahtailivat häkin kaltereille ja muuta mukavaa niin siksi toinen tuli mulle, siksi olen naaraita kaveriksi miettinyt, mutta osaatko yhtään sanoa että kuinka monimutkainen ja kallis...
  15. C

Minkä ohjelman haluaisit nähdä uudelleen tv.ssä?

Marienhof ja kotimaisista Lämminveriset.
  16. C

Onko sulla millaiset asutukset noilla marsuilla? Kun itsellä tällä hetkellä vain yksi, mutta ajattelin 1-2 vielä hankkia tuon Torstin kaveriksi, niin miten mahtaa olla parempi rakentaa "kirjahyllyyn" (siis tarkoitusta vartavasten valmistettuun) jokaiselle häkit ja sitten "ulkoilualue" erikseen...
  17. C

Itse myös aloitteleva marsuharrastaja, mutta tuohon "rotuun" en liiemmälti ole ihastunut, onko sillä oikeesti vain muutama karvatuppo tuossa päässä?
  18. C

Ostaako joku muka alle 100?:llä lahjat yhdelle lapselle???

Helposti, n. 400? mennyt ja 6:n lapsen lahjat koossa.
  19. C

Mikä siinä on teidän mielestänne niin kamalaa, jos vanhemmat juovat

Joskus se on vain mukava rentoutua, kun eipä viitsi paljon n*ssiakkaan lasten nähden, ja se on parempi tapa rentoutua kun tuo yksi kalja.
  20. C

Oletko koskaan saanut turpaasi/joutunut tappeluun samaa sukupuolta olevan kanssa?

Olen, nuorempana sekä itse haastanut/lyönyt ensin, että joutunut itse pahoinpidellyksi, tosin ihan vieraan ihmisen toimesta.

Yhteistyössä