Nyt on kohtuullisen tilava häkki, mutta juuri parhaillaan mietitään, miten asuminen järjestyy kolmannen kanssa. Kun ei voi etukäteen tietää, miten sopeutuvat toisiinsa, ja muutenkin vielä vähän lisätilaa voisi olla hyvä laittaa. Luultavasti mies värkkää jonkun nykyiseen häkkiin yhdistetyn lisäjärjestelyn.Alkuperäinen kirjoittaja cherie:Onko sulla millaiset asutukset noilla marsuilla? Kun itsellä tällä hetkellä vain yksi, mutta ajattelin 1-2 vielä hankkia tuon Torstin kaveriksi, niin miten mahtaa olla parempi rakentaa "kirjahyllyyn" (siis tarkoitusta vartavasten valmistettuun) jokaiselle häkit ja sitten "ulkoilualue" erikseen, vai onko parempi jokaiselle tuollainen oma tehdasvalmisteinen häkki?
Sekava sepustus mutta koita kestää
Tuttua täälläkin Varsin nopeesti ymmärsivät, että jääkaapin oven kolahdus SAATTAA merkitä ruokaa myös heille, joten kannattaa kirkaistaAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Ja kiljuu tasan niin kauan kunnes saa ukolta palan kurkkua tai porkkanaa... ja rapsutukset!!
Juu kun tuolla oli edellisen omistajan luona toinen uros-marsu kaverina mutta katkoi hampaansa vähän väliä kun mahtailivat häkin kaltereille ja muuta mukavaa niin siksi toinen tuli mulle, siksi olen naaraita kaveriksi miettinyt, mutta osaatko yhtään sanoa että kuinka monimutkainen ja kallis operaatio on tuo uroksen kastrointi? Ja mahtaako muuttaa luonnetta kuinka paljon?Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Ota ihmeessä toinen tai kolmaskin, marsulla pitäisi aina olla lajitoveri kun ovat niin kovin seurallisia
Apua, en minä tiedäAlkuperäinen kirjoittaja cherie:Juu kun tuolla oli edellisen omistajan luona toinen uros-marsu kaverina mutta katkoi hampaansa vähän väliä kun mahtailivat häkin kaltereille ja muuta mukavaa niin siksi toinen tuli mulle, siksi olen naaraita kaveriksi miettinyt, mutta osaatko yhtään sanoa että kuinka monimutkainen ja kallis operaatio on tuo uroksen kastrointi? Ja mahtaako muuttaa luonnetta kuinka paljon?Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Ota ihmeessä toinen tai kolmaskin, marsulla pitäisi aina olla lajitoveri kun ovat niin kovin seurallisia
Kysyn nyt kun kerrankin löysin viisaamman
Naku antaa sinulle anteeksi, ei hätää :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:anteeksi vaan mut mulla meni kylmätväreet kun ton kuvan aukasin... yäk!
Ei muuten moni muukaan KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Vautsi, en ole ennen nähnyt nakua marsua. Onnea tulevasta perheenlisäyksestä! :flower: =)
Ottakaa uusia . Helppohan niitä on pitää, kun saa tarvittavat häkit ja kupit ja c-vitamiinin hankittua, meillä ei nuo ole sairastelleetkaan.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mäkin haluun nakumarsun |O
Tai ihan tavismarsukin kelpaisi. Marsut on ihania :heart: . Mulla oli joskus Esko Seppo Elmeri Marsuvaara, ja veljellä Hugo