Suloinen uusi perheenjäsenemme :) (kuva)

Ettekste nakumarsua tunne :D

http://www.kolumbus.fi/elli.aatela/skinny.htm
Täällä on muutama lisäkuva ja tietoa, otetaan tuolta kasvattajalta :)

Tuo on siis skinny, ja sillä on muutama haituva päälaella. Baldwin taas on kokonaan karvaton :).

Meilläkin kaksi (karvaista) marsua jo ennestään, mutta nuo nakut on kyllä käsittämättömän hurmaavia!

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minä rotta ja hiiri foobikkona luokittelen nuo marsut samaan sarjaan eli en näe mitään suloista tai ihanaa niissä
Makuja on monia, olin itsekin eka kerralla vähän järkyttynyt kun kosketin sen ihoa, joka tuntui sellaiselta tahmeannahkealta ;) Mutta tosiaan ovat eläväisiä ja mainioita luonteeltaan, eivätkä kärsi karvattomuudestaan, kunhan lämpötila pysyy yli kahdessakymmenessä.

Maksavat kuutisenkymppiä kappale.

phyith
mun mielipiteeni on,että tuollaisten kaikenmaailman karvaversioiden ( tässä tapauksessa karvattoman ) jalostaminen ja kehittäminen yleensäkkin on eläinrääkkäystä. Tai ainakin aivan älytöntä.
Miksi ei ihan tavis-marsu enää kelpaa? ? Koiristakin väännetään jo älyttömiä ääripääversioita,että menee jo aivan yli tämän touhu.
Ja jotkut nuijat vielä menee ostelee tälläsiä eläimiä,jotka ovat rumiakin...

Onko sulla millaiset asutukset noilla marsuilla? Kun itsellä tällä hetkellä vain yksi, mutta ajattelin 1-2 vielä hankkia tuon Torstin kaveriksi, niin miten mahtaa olla parempi rakentaa "kirjahyllyyn" (siis tarkoitusta vartavasten valmistettuun) jokaiselle häkit ja sitten "ulkoilualue" erikseen, vai onko parempi jokaiselle tuollainen oma tehdasvalmisteinen häkki?

Sekava sepustus mutta koita kestää :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Halaus kaikille marsunomistajille :hug:
Niistä on aivan mielettömästi iloa :)
Juuu paitsi silloin kun kiljuu keskellä yötä kopissaan kun kaikki, tai siis lähinnä ukko, on jättänyt hänet yksin |O

Aina kun ukko tulee, ja sanoo ensimmäisen sanansa, alkaa marsukka kiljumaan ja riehumaan kopissaan!!
Ja kiljuu tasan niin kauan kunnes saa ukolta palan kurkkua tai porkkanaa... ja rapsutukset!!
Minä kun kotiudun, ei kuulu mitään. Ja muutenkaan ei virka mitään jos minä meen rapsutteleen :/

Oon täs aatellu et pitäisköhän minunkin ruveta kiljumaan samalla tavalla, saisinkohan minäkin ukolta useemmin rapsutuksia ja "herkkuja" :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja phyith:
mun mielipiteeni on,että tuollaisten kaikenmaailman karvaversioiden ( tässä tapauksessa karvattoman ) jalostaminen ja kehittäminen yleensäkkin on eläinrääkkäystä. Tai ainakin aivan älytöntä.
Miksi ei ihan tavis-marsu enää kelpaa? ? Koiristakin väännetään jo älyttömiä ääripääversioita,että menee jo aivan yli tämän touhu.
Ja jotkut nuijat vielä menee ostelee tälläsiä eläimiä,jotka ovat rumiakin...
Saat työntää mielipiteesi sinne, minne ei päivänvalo paista B)
En mäkään jotain suoranaista kloonausta hyväksy, mutta nämä eläimet ovat selkeästi onnellisia eivätkä omaa sairauksia tai kärsi ulkomuotonsa vuoksi (paitsi ehkä siitä, kun joku pälli tulee ja nimittelee rumaksi).

Ja kyllä kelpaa tavismarsu, meillä on niitä jo kaksi ja ovat maailman ihanimpia nekin, tottakai! Haluan kuitenkin seuraksi yhden nakun :)

Yhteistyössä