Seuraavana meidän kotona tapetoidaan.

Ja nyt halusin kysyä teiltä että tiedättekö jotain sivuja joista voisi katsella tapettimalleja JA sivuilla pitäisi olla myös hinnasto, olisin todella kiitollinen avusta.

Sitten tyhmä kysymys, kannattaako 6-vuotiaan tytön huoneeseen laittaa vaaleat laminaattilattiat? Ei syö eikä juo mitään huoneessaan, mutta kuinka kestävää nykypäivän laminaatti on noin "normaali touhotuksessa"?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cherie:
Olen miettinyt molempien tyttöjen makkariin jotakin http://www.aijaa.com/v.php?i=3740450.jpg tuon tyllistä tapettia ja vaaleata laminaattia, mitäs palstailijat ovat mieltä?
laittaisin itse saman sävyistä laminaattia mitä kodin muutkin huoneet ovat, laittaisin myös yhden seinän tummemmalla(esim ehdottamallasi sävyllä) ja muut seinät vaaleammalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittaisin itse saman sävyistä laminaattia mitä kodin muutkin huoneet ovat, laittaisin myös yhden seinän tummemmalla(esim ehdottamallasi sävyllä) ja muut seinät vaaleammalla.
Tosiaan vaaleat laminaatit tulee joka huoneeseen myöhemmin, mutta asunto on nyt hiukan työn alla ja tehdään yksi huone kerrallaan.

Ei huono idea, miten se olisi fiksuinta valita se tummempi seinä?

Kaikkia neuvoja ja ehdotuksia tosiaan otetaan vastaan :)

Yhteistyössä