Hakutulokset

  1. Viblsp-

    Tavanomaiset kaksplussailut menossa, mitäs muuta kuuluu?

    Tappelua jatkuvasti täällä, idioottimaista. Mitäs hyvää teijän päivään tai kesään kuuluu? Antakaas hyviä uutisia tulla, kiitos. :)
  2. Viblsp-

    Noh, mikäs meininki näin perjantaina äiti-ihmisillä?

    Onko tuttuja nimimerkkejä paikalla yhtään? Ja mitäs tänään olette tehneet ja mitä suunnitelmia viikonlopuksi? Tämmönen turhanpäiväinen avaus pitkästä aikaa.
  3. Viblsp-

    Mitä olette itse toivoneet lahjaksi jouluna? Mitä olette puolisolle ostaneet? Kyllähän aikuinenkin haluaa lahjoja.

    No tuossahan tuo kysymys tulikin ja jos vastaatte siihen, että mitä olette puolisolle ostaneet, niin pistätkö puolison iän myös? Vähän voisi vinkkejä tulla tästä ketjusta sitten suuntaan ja toiseen. :)
  4. Viblsp-

    Kuinka nopeasti vauvan menetyksestä ns. selviää?

    Mun on hyvin vaikea hahmottaa omaa tilannetta edes. 2010 toukokuussa jouduin keskeyttämään raskauden sikiön rakennevikojen takia, raskaus oli kestänyt yli puolivälin. Sain terveen tyttövauvan toukokuussa 2011 ja vieläkiin mietin sitä mennyttä. Ihana tyttövauva, osaan nauttia ja iloita hänestä...
  5. Viblsp-

    Ok, sorrun kysymään täältä. :)

    4,5v poika on ihan mahdoton. Saa raivareita miten sattuu ja oikeasti ilman syytä... Tänään sanoin hälle, että tiiättekö ketkä tulee meille jouluaattona ja kun sanoin nimet ja kysyin pojalta, muistaako erästä ihmistä niistä, sai raivarin. Raivarin aikana huutaa ja sanoo, ettei rakasta mua, mun...
  6. Viblsp-

    Multakin saa kysellä, jos haluaa, ei väsytä vielä ja vauvakin vain nukkuu. :)

    Onko jäänyt hampaankoloon jotain?
  7. Viblsp-

    Nirsot marsut.

    Miten nuo mokomat saisi syömään muutakin kuin kurkkua ja salaattia? :confused: Äskenkin vein niille salaattia, kurkkua, paprikaa, tomaattia, viinirypäleitä, mutta kun ei... Muut heitetään mäkeen ja salaattia ja kurkkua vedetään, vaikka ne ei edes ole c-vitamiinin kannalta kauhean rikkaita, vai? :D
  8. Viblsp-

    Linkatkaas sopiva biisi yöhön. :)

    YouTube - ‪Nelli - Pidä musta kii with lyrics‬‏ Mie linkkaan tän. Mies sai oman prinsessansa viime viikolla ja tykkää, että tämä on sen ja tyttären biisi. :) Ihana, en ollut ennen kuullutkaan. Nelli - Pidä musta kii
  9. Viblsp-

    Viasat Kulta kenelläkään?

    Toimiiko kaikki kanavat hyvin? Me hankittiin ko. kanavapaketti tänään ja jotenkin sekaisin kanavat ja osa puuttuu. Esim. Tv1000 Draman paikalla on Playhouse Disney ja loput Disney-kanavat puuttuu. :confused:
  10. Viblsp-

    Klexane, antakaas vinkkejä miten pistää?

    Eli mies pistää mulle vatsanahkaan tuon illalla. Vinkkejä vielä voisin kaivata, mitä miehelle antaa, vaikka varmasti pakkauksessa ohjeet. Hirvitti sairaalassa ja hirvittää vieläkin.
  11. Viblsp-

    Sterilisaatiosta kysymys.

    Olen tuosta varmasti kysynyt aiemminkin, mutta lahopää kun olen, en muista vastauksia... Eli millainen operaatio se on paranemisen kannalta?
  12. Viblsp-

    Rv-pinoa pukkaa. :)

    Raskausviikot ja kuulumiset pinoon, kiitos. :wave: Täällä 30+2 ja tukala olo, nukahtamisvaikeuksia levottomien jalkojen ja käsien sekä jatkuvan pissahädän takia, mutta muuten suht ok. :)
  13. Viblsp-

    Kolmekymppiset, huhuu! Onko teillä ulkonäkökomplekseja?

    Muistan, kun teini-ikäisenä pidin itseäni ensin ihan nättinä, parikymppisenä jopa kauniina ja nyt kun 30v lähestyy, on ihan rupsahtanut olo. Äsken ilahduin, kun tietyssä valossa näytin ihan ok:lta jopa. Onko ulkonäkösi mielestäsi muuttunut vuosien varrella? Oletko tyytyväinen ulkonäköösi...
  14. Viblsp-

    Apuva, lasten lelu huutaa aamuisin. :D

    Mitenköhän tuosta saa herätyskellon pois päältä? :confused: OBH Nordica mikroaaltouuni (lelu) - Leikkikeittiö
  15. Viblsp-

    Huutopaketti, miten käytännössä menee?

    Odottelen pakettia myyjältä, jolla on tullut negaa ja neutraalia osto- ja myyntihommissa. (Normaalisti tarkistan palautteet ennen ostoa, nyt jäi. On kyllä positiivisiakin palautteita.) Eli ostin maksoin tuotteen alkukuusta ja sen jälkeen myyjä luvannut lähettää tuotteen parikin kertaa, mutta...
  16. Viblsp-

    Perinteinen ketju: auttakaa miettiin tytölle nimi?

    Laskettuun aikaanhan on vielä kuukausia, mutta on tiedossa, että tyttö tulossa toukokuussa. Koska nimipäätös tulee olemaan hirveän vaikea miehen ja mun mielipide-erojen takia, niin auttakaa mua kokoamaan lista kauniista nimistä. Mieluusti E:llä alkavia nimiä hakusessa ekaksi nimeksi. :flower...
  17. Viblsp-

    Noh, teettekös uudenvuodenlupauksia?

    Omani on vähentää radikaalisti kalorien määrää, on tullut syötyä ihan liikaa ja sen huomaa kyllä. :mad: :x Eli perinteinen laiharilupaus, entä muilla?
  18. Viblsp-

    Hmph, hirveä huoli tästä pikkuisesta.

    Aikaisemmin tuntui kovasti mahassa siltä, kuin siellä olisi liikettä. Nyt ei ole tuntunut enää ollenkaan. :/ Ja tuntuu, kuin maha olisi muuttunut vähemmän pingoittuneeksi.
  19. Viblsp-

    Kotitekoinen vaha.

    Voiko sitruunamehun korvata jollain? :/ Ohjeessa siis sokeria, vettä ja sitruunamehua, mutta kun sitruunamehua ei tosiaan ole.
  20. Viblsp-

    Onko se muka niin kamalaa, jos lapsen koulun joulujuhlat ei kiinnosta?

    Huomenna illalla olisi, mutta jätän väliin, kuten viime vuonnakin ja kuten päiväkodinkin joulujuhlat jätin. Ajatuskin siitä, että joutuisin sinne ihmispaljouden keskelle istumaan ja kattelemaan kamalia esiintymisiä ja kuuntelemaan "söpöjä" lauluja vierailta kakaroilta, ei kiitos. :mad: Nauttiiko...

Yhteistyössä